Fendi Large Python? Hiss eller Diss?



Kom på att jag har några "vilken är dyrast" och "gissa priset" att presentera.
Får ta det imorgon samtidigt som presentationen av denna dyrgrip ovan!

Väskan kommer från Fendi och heter Fendi Large Python Tote.

Själv börjar jag bli lite less på djurmönstrat som orm och zebra.
När det är helteckande,om ni förstår min point.
Leopard gillar jag i lagom dos,fortfarande, men denna Python Tote får en diss från moi.

Någon som vill ge sig på att GISSA PRISET?
Lovar att presentera rätt svar imorgon!♥

Vad tycker du om Fendi Large Python Tote?
Hiss eller Diss?
8 kommentarer
Jeanette

Jag har aldrig varit något fan av varken ormskinnsmönstrat eller krokodilskinnsmönstrat så det får bli diss för min del.

Ida

Tycker den är hemsk, och absolut inte värd pengarna oavsett priset ;)

Veronica





Hejhej,







jag håller i en casting tillsammans med Jesper Ståhl den 6 mars mellan 15:00 - 18:00 för min kollektion underkläder.







Vill du eller känner du någon som vill vara med är det bara att kika förbi eller ringa/smsa mig på 0702935902. Det går även bra att maila mig på [email protected]







Kort info.



Plats: Furulundsvägen 31, VALLENTUNA



Tid: 15:00 -18:00



Casting för: underkläder



Obs! Jag söker endast kvinnliga modeller!







Bilderna kommer att användas då jag söker eftergymnasial modeutbildning samt i försäljningssyfte på bl.a. min blogg: http://www.veronicadudas.blogg.se/







Välkommen!

Emma says style, love & rock and roll.

näe dissar!

Anna-Lena

Nä, den är inget för mig. Trevlig helg!

Ellinor

Ormskinn/immitation är väl inte riktigt min grej...tycker mest det ser läskigt ut. Stor diss med andra ord.

Hoppas att du haft en bra lördag.

Kramar

Therese

jag måste nog dissa den..



men allt är inte för alla :)

Dilan

Den är inte alls snygg för stor, för mycket för moi helt enkelt. Jag gissar på att den kostar 35000:-