Aussie!



Aussie 3 minute Miracle Reconstructur Pris 125 kr
Aussie Miracle Moist Conditioner  95 kr
Aussie Miracle Moist Shampoo 95 kr


Fick lite nya hårprodukter med bud som jag inte hunnit skrva om.
Men här har vi dem!
Kommer från det Engelska märket Aussie och har Sverigelansering nu i Februari.
Aussie har hamtat inspiration från Australiens spännande växtrike och hjälper hår som är frizzigt,tillplattat eller torrt som en öken att skina igen!
Det finns elva produkter i serien anpassade för olika hårtyper och strukturer.
Femtio miljoner flaskor är sålda. Aussie har hyllats i allt från Cosmo ,Vogue och You Magazine.
Låter ju bra och det ska bli spännande att testa!



Tänkte lotta ut shampoot till er så håll utkik senare ikväll!♥
10 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Spännande :D

Ellinor

Roligt med nya produkter som dyker upp på marknaden. Ska bli intressant att läsa din recenssion. Vad gäller just hårvård är jag öppen för alla förslag då mitt hår är ganska otacksamt på så vis att jag ständigt måste byta produkter för att det ska må bra. Det är precis som om håret blir immunt mot det godgörande substanserna i produkterna efter en tids användning.

Kram på dig

Petra Bloggar

men JA tack, mitt hår är en katafackinstrof!!! GE MIG! hihi! ;-)



KRAMEN

Hanne

Så spennende:) Har sett reklame for de i engelske magasiner, men de finnes ikke i Norge enda:(

Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Åh spännande - det skulle jag vilja pröva=)

Hotness

KOmmer nog att hoppa över den då Aussie använder sig av djurförsök när de tar fram produkter.

delinda

roligt med nytt =) själv spanar jag efter ngt till håret med spf inför resan. kanske du har tips =) kram

Kajsa

Mycket bra produkter tycker jag!

Ellinor

Jag har fastnat för det, men var kan man köpa det?:S

Smilla

WOW, jag vill gärna vara med i utlottningen.

Har gjort ett inlägg om din tävling även fast jag inte vill att några flera ska vara med i utlottningen för då har ju jag mindre chans jö ;)