Tävling! Vinn Magic Woman & Magic Man från Bruno Banani!

 

Här kommer den nya tävlingen där du har chans att kamma hem parfym från märket Bruno Banani.
Jag lottar ut fem stycken Magic Woman och fem Magic Man.
Perfekt till dig själv eller kanske att ge bort som julklapp?
Till syster,bästa kompisen,din tonåring eller fina pojkvännen?
Parfymerna kommer vara snyggt paketerade och levereras hem till dig efter avslutad tävling.
Fem vinnare vinner en dam och en herrdoft.
Paketen kommer fram innan julafton.

If u not in you can't win...

För att vara med och slåss om de härliga parfymerna så lämnar du en kommentar att du deltar.
Alla kan såklart vara med. Bloggägare eller blogglös.

Har du en egen blogg får du gärna TIPSA dina läsare och länka till tävlingen!
Länkar du får du en extra lott i dragningen.
Skriv i din kommentar om du har länkat så kikar jag upp.

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Det går bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du under alla inlägg har du statistiskt större chans att vinna. Logik!

Vill du läsa mer om Bruno Banani? Se Bruno Banani Partystarters videoklipp?
Du kan läsa mina
tidigare länkar om Bruno Banani här.

Tävlingen avslutas Söndag den 14 December klockan 23.59

Lycka till!
124 kommentarer
MaHB

Jag vill gärna vara med, tror nämligen att dessa doftar underbart!

favolosa

Jag och min sambo vill ha matchande parfymer så det här är en perfekt tävling för oss båda! Jag tar gärna en lott. ;)

Nanna

Jag vill gärna vara med!

Helene Ljungberg

Halloj..

Jag e med & tävlar så klart.

Kram Helene

Olelsi /Nettan

Fint det skulle vara och vinna detta, fina julklappar till sambo och syster.

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2009/december/missa-inte-denna-tavling-du-kan-vinna-nagot.html



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Jessica

Hejhej, allt bra med dig ?

bra blogg!

kram!

Annika aka pyretpepsi

Åh en sån härlig tävling. Är gärna med!!!



Har länkat:

http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/12/vinn-parfym-fran-market-bruno-banani.html

Thi Anh Van ♥

klart att jag är med! :) du ordnar alltid så fina priser =) Jag skulle gärna vilja behålla en själv och skänka en som julklapp. Antingen till brosan eller pappsen ! =)



har länkat här:



http://asiansisters.blogg.se/2009/december/vinn-magic-woman-magic-man-by-bruno-banani.html#comment



håller alla tummar och tår till tusen =)

Jeanette

Vilken lyxig vinst. Jag är gärna med.

Millah

Åh jag vill gärna vinna hoppas hoppas hoppas på turen



KRAMAR // Millah

Ellinor

Så klart jag vill vinna!

Är i stort behov av en ny parfym.



Kram

Nonne

Jag vill verkligen va me! :)

Nina

åH jag är med och tävlar ;)



Ha en fin dag. Kramar.

fia

Jag är med och tävlar och länkar .

Att ha det gott

Åhh Här har du en som verkligen vill vinna

Jag köpte den deoderanten till gubben min sist Luktade JÄTTEGOTT

Den här skulle vara perfekt som julklapp åt honom Damparfymen tar jag själv Ska tipsa hos mig snart

Lizelotte

Jag vill var med och tävla.



Kram Lizelotte

Gabbies

Hej Hannah! jag vill absolut vara med. Jag skulle behålla damdoften själv och herrdoften skulle min honey få i julklapp då kan vi ju doftmatcha varandra ;)



Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/december/parfym.html



Hoppas på tur!

Lena

jag vill gärna vara med.

Martina

Jag vill vara med såklart!

Michaela

Jag är med!

rebecca

I'm in! :D

M08

Skulle gärna vilja vinna tjejparfymen till min mamma och killparfymen till min bror då det är ett ganska stort hål i plånboken efter räkningar och eftersom jag ej fått ett nytt jobb än.. :/



Maude

Jag vill vara med!

Andrea

Jag är med och tävlar;)

bellisima

I'm in!

mathilda

jag är jätte gärna med om jag vanns kulle ajg ge bort dom i julklapp

kram

Nelly

Åh, jag är självklart med och tävlar :)

kram!

Tesssan

åhh jag e med :D<3

Elina

Självklart vill jag vara med och tävla om en parfym till mig och min älskade Janne =)



Har även länkat:

http://xxelinaxx.blogg.se/2009/december/tips-om-en-tavling-med-bra-vinster.html



Sköt om dig =)



Kram söto

Irma

Hej deltar gärna!!!! :) Länkar på sidebar!!! ;)

Madelene

Självklart är jag med. Har länkat på: http://maddesmatochlitematblogg.blogg.se

Håller tummarna nu!



Kram/Madelene

[email protected]

ejmis

Jag är med =)

Giulia

åååh !!!!! jag vill jag vill jag vill jag vill !! JAG VILL VARA MED:D gud, älskar bruno banani !:D

Luktar alltid runt på parfymen !:D Parfym till pojkvännen skulle sitta dunder !!:D

Moa

jag är med! :D

Maggan

Jag vill väldigt gärna vara med och tipsar om utlottningen på min sida.

Kram

Carita

Jag vill vara med :) Länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/december/parfym-1.html

Johanna

Självklart sugen på en ny parfym :)

Att ha det gott

Nu har jag tipsat hos mig och på marianova.se

Therese

Jag vill vara med=) Kram

Emma

Den där parfymen luktar som en liten bit av kärlek.

Jag vill haaaaa den.

alpen1

Hej!

Jättekul!

Jag vill hemskt gärna delta i din tävling.

Här kommer länk till min blogg - där jag gör reklam för DIN tävling...

http://marianova.com/users/alpen1/blog/jag-hittade-en-kul-tavling-hos-gertruds-vinn-parfym



Ha de gôtt!

Tess

Jag är en riktig parfymsamlare men sen min sambo fick cancer i somras så har vi båda varit hemma och våran ekonomi kraschade så både födelsedagsparfym och julklappar har fått stryka på foten, det vore underbart att vinna så att vi åtminstone får varsin fin julklapp! Kram

Lotta

Jag vill vara med!

marie roxbro

Vill jätte gärna vara med i din tävling...kram

Ellen Torgan

Va roligt om man kunde få hem lite god doft utan att gå vilse i parfym affären. Jag har så svårt att välja parfym - och det tar mig en evighet att besluta vilken jag tycker om.

Roligt med tävlingar tycker jag!!!

Anita

jag vill vara med!

monika

Snälla låt mig vinna. Precis dessa parfymer tittade jag och min man på i förra helgen. Men, med två tonårsbarn så går julens ekonomi till deras klappar och mat. Vinner gärna här och överraskar mannen!



vh

Mamma Monika

Bella

Vill gärna vinna herrdoften åt min bror,då skulle han allt bli överraskad.

Susanne

Nu har jag sett denna parfym precis överallt, och skulle såååå gärna vilja testa den. Hoppas på jättetur!!!!!

smilla

Är gärna med i utlottningen. Har bestämt att inte ge varann julklappar i år sambon och jag men skulle jag ha turen och vinna så skulle det bli en varsin ändå ;)

Heidi

Jag vill vara med och tävla! :-)

Coornelia

nej men gud vad fint :)

Detta skulle vara en perfekt julklapp till min bästa vän. Hon ställer alltid upp för mig.

Josefine, Blåeld

jag vill såklart vinna en parfym!



Håller tummarna!

Siv

Jag är absolut med och tävlar.

Doris

Jag är med och tävlar, länkar till tävlingen i morgon, är nämligen på jobbet nu ;0).

Önskar dig en skön 2:a Advent !

Sandra

Jag är med och slåss om de här underbara parfymerna!

En extra lott till mig dessutom, har länkat till tävlingen här: http://www.cosmopolitan.se/blog/northernangel/2009/12/06/vinn-bruno-banani-parfymer

Agnes

Jag är absolut med :D

JENNIE - HUMORBLOGGEN

Jag vill självklart vara med och tävla! =)

evamar

Jag är med och länkar såklart;



http://evamar.blogg.se/2009/december/parfym-14-december.html

Stella

Jag vill vara med! :)

Linda

jag tar gärna en lott!

Dessan

Jag är med och tävlar :D Kramar

Jennie

Åh! Jag vill verkligen vara med!! =) Toppentävling och toppenpriser :) Jag hoppas på tur! :)))



Har självklart länkat; http://uniqueangel.blogg.se/2009/december/tavling-parfym.html



MÅNGA kramar Jennie :)

Sanna

Åh! Vill gärna vara med, perfekt julklapp till pojkvän och syster! :)

Kram

FRIDA KANSKE

Jag vill gärna vara med och tävla:D



http://fridaosv.blogg.se/test/2009/december/tavla-16.html#comment



mvh frida:)

Sofie

Woho! Självklart är jag med och tävlar!

ElinArmour

Ooh!

Jag är med & tävlar =D

Anita

Jag är med!

alexandra

jag är jättegärna med!

Sandra

Jag är gärna med! =)

Nu håller jag tummarna.

Ylva

Åh, jag är SÅ gärna med!

Har aldrig riktigt unnat mig en riktigt härlig, lyxig parfym, då jag är en rätt fattig student...

Men skulle hemskt gärna vilja att det blev ändring på den saken ;)



Ha en skön kväll!

kram

erture

Jag vill vinna

nathalie

jag är jätte gärna med! (: min parfym håller på att ta slut och min pojkvän har inte så bra med pengar så han skulle nog också bli glad för en ny parfym (:

Victoria

Jag vill vara med! Första tävlingen jag deltar i :)

Anneli Andersson

Det vore fantastiskt att vinna en av parfymerna, de doftar underbart förföriskt - perfekt både för mig och min älskling!

suss

Alltid kul att fylla på med nya dofter!!! Dessutom är ju förpackningen en prydnad i sig!

= )

Ida Kohlén

Jag är gärna med och tävlar. Jag vet att tjejdoften luktar fantastiskt :)

Tova

Är GÄRNA med :) är ju dessutom extra doftkänslig nu som gravid ;) (uppskattar det som luktar gott... HATAR det som luktar äckligt)



Hoppas på tur nu!!

kramar

Nina - Glamourmamman

Wow!!! Det hade varit den ultimata julklappen :-) Hoppas hoppas.... Kram!

Madde P

Jag är med! :D hooppaaass... hehe :D

Mvh Madde

V I L J A

Jag vill mer än gärna lukta gott i Jul, därför är jag självklart med och tävlar! ^^ Håller tummarna

Beatrice

Jag är då mer än gärna med och tävlar! :)

Har länkat:

http://mbeatriicee.blogg.se/2009/december/tavla-hos-hannahsthlm-vinn-parfym.html



Skulle vara en perfekt julklapp!

Skulle bli otroligt glad om jag vann.

Ha en bra dag, kram :)

Kawwe

Är gärna med, skulle bli en perfekt julklapp till min flickvän ;)



Håller tummarna

Kashaya

Jag är gärna med och har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/12/tavla-om-parfym_11.html

Lilli

Jag är med =D

N I L M A

Jag är gärna med o tävlar :D

Ajdins mamma

Jag är med och tävlar om dessa underbara parfymer. Min man fyller år de 26 december så detta skulle vara en perfekt present till honom. :))



Jag har länkat på min vanliga blogg:

http://zlatnaribica.blogg.se/2009/december/jag-tavlar-hos-hannah.html



och på min tävlingsblogg:

http://tavlingshorna.blogg.se/2009/december/vinn-tva-parfymer.html



Nu håller jag tummar och alla tår och hoppashoppashoppas på vinst :))

biska

Hej

Jag är med och tävlar men jag har ingen blogg så hoppas att jag inte har mindre tur för det

Lejla

jag är med ;D har publicerat och länkat på min facebook, har ingen blogg :(

Fredrik

Hej vilket kul initiativ med jultävling. Jag letade runt som en nyspunnen sockervadds-strut efter dessa dofter förra julen när de precis introducerats men lyckades aldrig hitta dem så nu kan jag helt enkelt inte låta bli att vara med i tävlingen :)

Ulrika

Jag är självklart med :)

Håller tummarna för enna fina vinst!!

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är gärna med, har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/december/parfym.html

Maria

Jag ar valdigt garna med :) Kanske jag en dag lyckas overtyga pojkvannen att det inte ar bara tjejer som kan anvanda parfym... ;)

Jessica

Åh vilka härliga parfymer! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Vore så roligt att få testa på en ny parfym!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/december/vinn-parfym-fran-bruno-banani.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

Amanda

Jag vill absolut vara med. Parfym är en lyxvarajag sällan unnar mig men gärna vill ha! ^^



Har såklart länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/december/tavling-parfym-1.html

linn

Jag är absolut med :)



mitt inlägg:

http://linnorlin.blogg.se/2009/december/tavling-13.html#comment

Katti

Jag vill gärna vara med :)

Elin J

Klart att jag är med och hoppas på turen!



håller tummarna

Lotta

Jag är gärna med o tävlar!

Har tonårsdöttrar som älskar allt som doftar =)

Anna

Jag vill! :)

Har länkat.

Ingrid

Åh jag är gärna med och tävlar! Skulle vara en perfekt present till min tonårige lillebror, för jag har inte hunnit köpa nåt till honom än :S Kram så länge!

InaStina

Efter en ny parfym jag suktar...

vill gärna prova hur Magic Woman luktar! ;-)

Maja :)

En parfym skulle sitta fint !

melinda

Jag är jättegärna med! ::D:D:D::DD skulle bli så glad om ajg fick en sån lagom till jul!

Alexandra

Mummms. Den där luktar så gott.

I'm in :-)

Tessan

Jag är med. Dofta gott vill man ju göra.

Annica

jag är med :)

Tim Olsson

Jag är gärna med!

Jennifer

JAG är med:)

emelie

jag är med :D

sara

hejhej jag är gärna med och tävlar:)

skulle bli en fin pressent till min pojkvän

Håkis

Hej! Jag vill gärna vara med och kanske vinna. Har ingen blogg men är här och läser liksom min fru gör.

Skulle bli en fin julklapp.



Kram Håkis

Håkis

Hej! Jag vill gärna vara med och kanske vinna. Har ingen blogg men är här och läser liksom min fru gör.

Skulle bli en fin julklapp.



Kram Håkis

maria

jag vill gärna vara med!

Pauilicious

Jag vill vara med och tävla :D



Har länkat här;http://pauilicious.blogg.se/2009/december/tavling-1.html



Min mail: [email protected]



Och jag skulle gärna vinna något av dom, om det blir herr så får min pojkvän det i julklapp och om det blir dam så behåller jag den för jag har verkligen ingen perfym just nu!!

natalia

Jag är jättegärna med och tävlar!!!

Bella

Jag är också med och tävlar!



Här är länkningen: http://bellybus.blogg.se/2009/december/tavling-vinn-parfym-fran-bruno-banani.html



Spelar ingen roll vad jag vinner för antingen får jag eller karln en parfym :)



[email protected]



Malin

I want to smell like a magic woman :)

Så hoppas verkligen på vinst.

Rosida

Jag är med! :D

Jessica

För mig och min pojkvän :D är gärna med ;D

Mikaela Lindqvist

Jag och min kille skulle bli glada om vi vann. Vi har haft det jobbigt senaste halvåret. Jag bor i Stockholm och hann i Lund pga plugg!

Anonym

Är det någon som har vunnit i denna tävling? :)

Ajdins mamma

har du dragit vinnare? om inte när ska du göra det?kramar