Vinnare Apoliva & Disp!


Vinnare av produkter från Apoliva.

Grattis till Susanne (utan blogg Solcreme), Milena och Amanda (ansiktsmasker) och Cherry Cheek (skrubbrondeller)
Maila mig på [email protected]




Vinnare av produkter från Disp.

Grattis till Ida (Hairspray) och Cilla( utan blogg ,Hair Repair)
Maila mig era adresser också på [email protected]

Alla paket skickas ut under denna vecka som inte är sända. Håll ut!
Kan inte säga dag men de kommer snart! Så fort jag bara har TID!

Grattis!♥
3 kommentarer
Milena

Alltid lika roligt att kika in hos dig!

Tack för vinsten min hud är en katastrofzon just nu så det ska bli roligt att pyssla om mig med masken.

Kram Milena

Cilla

Äntligen ska mitt svintohår börja gilla mig igen!:) TACK underbara Hannah!

CherryCheek

Åh, vad skoj!

Mailar dig med en gång! :)