TorsdagsTävling! Vinn Hårprodukter från disp!


Produkterna kommer från disp och kostar 168 kr /styck på salong.

Stressigt! Hatar att flytta. Ska aldrig mer göra det. Typ!;)

Inte många minuter över MEN självklart missar jag INTE att posta en ny TorsdagsTävling!

Denna vecka har du chansen att vinna underbara hårprodukter från disp.
Disp
är ett svenskt märke,säljs enbart på utvalda frisörsalonger och är märkt "Planet Friendly Products" .
Det innebär att du som konsument kan vara säker på att du använder en produkt som både är bra för dig och vår planet.
En vara som bär märkning med Planet Friendly Products består alltd med minst 90 % av råvaror med naturligt ursprung.
De innehåller heller inte parabener och konserveringsmedel som kan vara cancerframkallande.
Produkterna är inte djurtestade,produceras nära för att slippa onödliga utsläpp samt har helt återvinningsbara förpackningar!

Kn inte bli så mycket bättre va?

För att tävla så lämnar du en kommentar att du vill vara med.
Glöm inte namn,mail och ev. bloggadress.
ALLA kan vara med och slåss om dessa godbitar från Disp,bloggägare eller blogglösa.

En vinnare vinner disp Selected Repair Treatment balsam/inpackning) och en vinnare får disp core Shape (hairspray).
Båda produkterna har ett rek. pris på 168 kr på salong.
Du kan tyvärr inte välja vilken av produkterna du "ska vinna" men båda är riktigt bra!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut ,som vanligt går det bra att tväla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.

Har du en egen blogg eller site får du gärna TIPSA dina läsare,det genererar en extra lott i dragningen sedan.
Glöm inte att skriva det i din kommentar bara så kollar jag upp!

Du får såklart GÄRNA låna mina bilder men disp VILL INTE att man ÄNDRAR färgerna på deras produkter eller logga så OM ni lånar bilderna... ...
Låt. Dem .Gärna .Vara .Som. Dem. Är.
Tusen Tack!♥

Tävlingen avslutas Fredag den 14 Augusti klockan 23.59.
Vinnarna presenteras Söndag den 16 Augusti ca 22.00.

Trevlig Torsdag & Lycka till!♥
75 kommentarer
Kelly

ja e med o tävlar :)

Millah

Jag vill vara med , hoppas verkligen jag har turen den hära gången



Kramar

Nonne

Detta är jag absolut med och tävlar om! :)

Amanda

oh gud vad roligt! tänk vad bra speciallet att dom inte ät djutestade heller!



jag är gärna med i tävlingen :)

Jeanette

Självklart är jag med och tävlar!

Maude

Jag är med;)

Andrea

jag vill också vara med!

Marita

Ja,jag är med.

evamar - tävlingsblogg

Och jag vill också vara med och länkar såklart:



http://evamar.blogg.se/2009/august/harvard-14-augusti.html

sandra

Såklart att jag vill delta!

sandra

jag är med!

Erika Nordin

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

mathilda

jag är jätte gärna med och tävlar

har länkat tävligen

http://mathilda-mittliv.blogspot.com/2009/08/tavlar-om-nan-av-dom-har-produkterna.html#comments

happas på tur

kram

min mail:[email protected]

har två bloggar så du vet har länkat på ena

mini

mitt livlösa hår behöver mirakel, jag tror det här skulle kunna liva upp det. och liva upp mig också för den delen. jag är självklart med och tävlar och önskar mig själv all lycka! mini

Emelie

Jag är gärna med :)

lycka till med inflyttingen !

#Rebecca Sv

Gärna med och tävlar!

[email protected]

ejmis

Jag vill gärna vinna =)

Kajsa

Vill vara med såklart!

Jessica

Åh låter som super bra produkter! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Hoppas inflyttningen går bra ;)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-harstyling-fran-disp.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

suss

Mitt hår ser ut som ett fågelbo,

är Disp räddningen måntro??



Har också flyttat nyss, och kan förstå ungefär hur du känner. Men ack så kul det är med lite ny bostadskänsla! Vi flyttade från ett taskigt isolerat hyrt "ruckel" på landet till ett mycket fint iordninggjort eget ägt hus på landet, och trivs så in i den!!! Fast, vi har fortfarande X antal flyttlådor som inte blivit uppackade, och gubben min säger att snart kör han de ej uppackade lådorna till soptippen. Tror du jag känner en viss panik?????

Sandra

Jag är med :)



Mitt hår är alltid så torrt och topparna är slitna.

Håller tummisarna, kram kram!

Helene Ljungberg

Bangar aldrig en tävling vettu

Emma

Jag vill vara med och tävla och länkar också till min blogg

Karin E

Hej

Vill gärna vara med och slåss om godbitar från

Disp

Malin

Är med och tävlar:)

Amanda

Jag vill absolut vara med. ^^



Har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-harprodukter.html



Hoppas på tur! ♥

Smilla

Disp, klart jag vill vara med !

sandra

jag vill gärna delta i tävlingen :)

Hanne

Jeg er med:)

Lina

Jag vill vara med :) Länk: http://baxita.blogg.se/2009/august/harprodukter.html

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Julia

jag vill gärna vinna! :) har länkat och vill ha två lotter!



http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/august/fran-disp.html

Susanne

Jag är med och tar en lott!

jeanette lexonius

Skulle ju vara rena rama turen om just jag vann pga att jag skulle just till och köpa sånna produkter det skulle vara roligt att vinna, så man slapp och åka ner till stan för att köpa sig dessa produkter. Men nu hoppas jag bara på turen och att den är med mig med vänliga hälsningar från en som jämt har otur, men hoppas på en vinst:)

Julia

Jag vill vara med och tävla, men jag länkar inte pga att jag har gjort det så många gånger och det börjar bli lite uttjatat. Men jag är gärna med med en lott ;-)

Hör gärna av dig, kram

therese

Im in :P!

Lillan

självklart vill jag vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/harvard-1.html

Madde

Klart jag är med :)

Cilla

Jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen!

Malin

Hej! Jag vill självklart vara med även jag! De här produkterna skulle vara guld för mitt hår! Jag länkar självklart också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/harvard-2.html



Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM!

MiaHB

Jag är gärna med, mitt hår skulle behöva lite nytt!

Andrea

jag vill vara med :)

Sandra

Jag är med och tävlar! :D

Siv

Jag vill gärna vara med och tävla.

Jag har länkat i min blogg.

CherryCheek

Jag är med i tävlingen!

Har även länkat med din bild i vänsterspalten på min blogg, under rubriken "TÄVLINGAR!"

Nu hoppas jag på det bästa! :)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Det är jobbigt att flytta men samtidigt roligt då man kommer till ett bättre boende. Tycker du har valt jättehäftiga fondtapeter.



Jag är gärna med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/august/harprodukter-1.html

Lojs

Jag är med!

Fyller år på fredag så det skulle vara trevligt med en present :)

dorion

jag vill gärna vinna!

jennifer

jag är med!

Nanna

Jag är med!

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

bitte

Klart man är med. Nyfiken på deras produkter

Sofia

Jag är med och tävlar :D

Martina

Jag är med!

Carita

Hej! Jag är gärna med och tävlar. Jag länkade: http://caritatavlar.blogg.se/2009/august/harstyling-fran-disp.html.

Ha det gött!"

Michaela

Jag vill vara med!

CarinaM

Och jag är med, för mitt hår behöver nytt fräs!

Ha det bra!

Anita

Jag är med!

lina

låter som superbra produkter, har aldrig prövat det märket men skulle så klart gärna vilja :)

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Jag vill vara med och tävla :D

Har länkat din tävling här:

http://hanneler.blogg.se/2009/august/tavlingar-som-jag-ar-med-i.html



Kraaam

H

Ida

Jag vill vara med i din tävlig!

Jag har gjort ett inlägg i min blogg om tävligen :

http://idavarnamnet.blogg.se/2009/august/utkast-jag-ar-1.html#comment

SANNA

IM IN :)

cARROW

Jag vill vinna! Hihi

catta

Hejhej:D



Är absolut med, superbra att det är miljövänligt osv, det kan man inte tacka nej till



Mail: [email protected]



Ha en trevlig vecka

kram catta

catta

Hejhej:D



Är absolut med, superbra att det är miljövänligt osv, det kan man inte tacka nej till



Mail: [email protected]



Ha en trevlig vecka

kram catta

Hong

Hej Hej ^^ häftig tävling :D

Jag vill också vara med :P

Johanna

Jag är jätte gärna me:D

fanny

jag är med och tävlar :)

har såklart länkat till tävlingen: http://baarajaag.blogg.se/tavlingblogg/2009/august/vinn-harprodukter-14-augusti.html#comment



kram

mar

mariat

Klart jag är med och tävlar, min länk har du här:



http://mamatilltva.blogg.se/2009/august/disp.html

Emma

Jag har tyvärr ingen blogg, men jag vill hemskt gärna vara med, fullkomligt älskar allt som har med hår att göra. Jag har mailat fem vänner nu och jag hoppas att dom tar chansen och är med och tävlar också, denna chans får man ju inte missa!

madelen

jag vill vara med och tävla:

http://mmadelen.webblogg.se/2009/august/till-haret.html

Leila

Vill vara med och tävla:)

Fin blogg <3