TorsdagsTävling Hos HannahSthlm! Vinn Juicy Tubes!



Lite sent men bättre sent än aldrig,right?
Här kommer i allfall veckans TorsdagsTävling.

Du kan vara med och tävla om ett underbart Juicy Tubes i nyansen Creise.
En klassisker och kändisfavorit på Lip Gloss-fronten!
En storsäljare från Lancome.En liten Life-savers alla tjejer borde ha i sin väska!

Alla kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Glöm inte namn, mejl eller bloggadress.
Har du en egen blogg och länkar till min tävling så får du automatiskt en extra röst i dragningen.
Skriv det i din kommentar så kikar jag upp!

Jag vill även att du går in på Parfym.se bannern precis nedan denna text och
skriver en liten notis i din kommentar vilken produkt du anser viktigast i deras sortiment!
.

Tex. Mascara,Parfym,Foundation,Lip Gloss...
Vad kan du inte vara utan?
Jag vägrar vara utan mascara..då vet ni det!♥
Lancome Hypnose och High Impact från Clinique är två av MINA favoriter från Parfym.se

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut,nästa gång med en ny liten fråga.
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.

Tävlingen avslutas Fredag den 4 September klockan 23.59

Lycka till!♥
49 kommentarer
Gabbies

Oj e jag först? Klart att jag vill vara med och jag har länkat från min tävlingsblogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/juicy-tubes.html

Min grej jag inte klarar mig utan hos Parfym.se är DKNY "Be delicous" skulle ALDRIG överleva utan denna underbara parfym!

Hoppas på tur denna vecka =)

Elin - Ett hus till oss

Jag vill gärna vara med och tävla. Det är mitt absoluta favorit glans, och nu är det slut. Hoppas på tur nu :D



I parfyms sortiment tycker jag Lancomes Definicils mascaran är bäst. Jag handlar ofta det från dem :)

Millah

Jag är med som vanligt och prövar turen :)

Kramar//M

Helene Ljugberg

Clarins beauty flash balm vet jag är en riktig kick för huden,något som MIN hud verkligen skulle behöva just nu,har haft skitdåliga hudcremer och det syns!!



Annars kan jag inte vara utan Mascaran den gör ju allt den:)

Vill vara med och tävla jag också!

Nonne

Jag är med och hoppas på tur :)

Mascara är något jag inte kan va utan, och då MÅSTE det va Hypnose WP som finns på Parfym.se :)

Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Tack för tipset! Jag skulle inte kunna var utan mascara! Man ser så mycket piggare och bättre ut med mascara helt enkelt! =) Min favorit mascara hos Parfym.se är nog "Max Factor False Lash Effect Mascara"!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-juicy-tubes.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

Nina

Åh jag är med :-)

Ha en bra helg gumman!!

Annica

Kan lika gärna vara med och delta i denna tävling också :D hihi. alltid kul..



Ha en bra helg! ;D

Maude

Jag är med förstås!

En produkt jag inte kan vara utan är ögoncreme och där är det alltid någon av Biotherms sorter som jag köper.

Andrea

Jag är med;) Dior kiss lipgloss är en verklig favorit!

erika

Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Hanne

Jeg er med:) Jeg kan heller ikke være foruten mascara... Med lipgloss på en god 2. plass:)

MiaHB

Jag är gärna med och tävlar!



Jag har varit inne å parfym.se och den viktigaste produkten - allafall för mig - är Dior Skin Forever - en perfekt foundation som tickar alla boxar för mig!!

Jennie

Jag vill tävla :)



Det jag inte kan vara utan är foundation!

M08

Jag är en fattig student så jag har itne råd med dyra grejer, det finns mycket jag inte kan vara utan men jag ogillar starkt att inte lukta gott. Jag är en sucker för DKNY be delicious :D så nu vet du det

Sandra

Jag är med och tävlar!

Gillar också Hypnose :D det är en av de bästa mascaror jag har testat.

fia

jag är med och tävlar.

Linda

jag är med :) parfymerna är så klart viktigast. riktigt bra priser. men menar du lite mer specifikt så är det såklart lancome hypnose! bara älskar denna underbara parfym!

Annas tävlingsblogg

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/august/vinn-juicy-tubes.html

Milena

Åh åh åh jag måste bara vinna denna!

linnes

jag är med. jag kan inte vara utan magnetism parfymen ifrån escada :) luktar underbart. :) håller tummanra nu, hade varit underbart roligt att vinna

Sandra

I'm in!

Jag skulle aldrig överleva utan ansiktsrengöring/återfuktning :)

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Mina favoritprodukter är helt klart parfymerna; t.ex "L´eau par Kenzo".

Carolina

Jag är med och tävlar, jag klarar mig inte utan mascara!

Länk: http://carolina1979.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-hos-hannahsthlm-49-09.html

evamar - tävlingsblogg

Jag är gärna med igen och länkar som vanligt i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/august/lipgloss-4-september.html



Det som är viktigast för mig är hudvården. Gillar Lancômes produkter bäst!

Anonym

jaag e med ;)

min favorit är DKNY be delicious !

Julia

Jag vill väldigt gärna vinna! :)

Smilla

Jag är också med =)

Det jag inte kan vara utan är som dig, mascara är ett måste.

Kristin

Jag är med, som alltid :) har länkat såklarta:



http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/august/vinn-lipgloss-avslutas-49.html

Anne B.

Lip gloss är nog mitt val.

Amanda

Jag vill absolut vara med. ^^



har också länkat:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavling-juicy-tubes.html



Hoppas på tur! ♥

Linda

Jag är med :)



LÄNK; http://lindadoostavlings.blogg.se/2009/august/lipgloss.html#comment

Ann-Louise

Jag vill också tävla!

Clarins Multi-Active Day Cream Gel 50ml är den produkt jag tycker jag alltid behöver. Så skön och bra när man har blandhud som jag!



Hoppas på tur nu! Har alltid velat prova Juicy fruit men aldrig kostat på mig den. Nu fick jag fortkörningsböter också så min pengar går alltid åt till annat ;-)



/Ann-Louise

Ann-Louise

Jag vill också tävla!

Clarins Multi-Active Day Cream Gel 50ml är den produkt jag tycker jag alltid behöver. Så skön och bra när man har blandhud som jag!



Hoppas på tur nu! Har alltid velat prova Juicy fruit men aldrig kostat på mig den. Nu fick jag fortkörningsböter också så min pengar går alltid åt till annat ;-)



/Ann-Louise

jessica

fin design!

sandra

1 http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=30094642 länk :-)

2 jag klarar mig inte heller utan mascara! mina ögon blir sååå små och ledsna! - Clinique High Definition Lashes Mascara tycker jag!



3 ha det bra. hoppas på vinst, kram ! :-)

Selma

Heeej! =]



Vad roligt med tävlingar, jag vill jätte gärna vara med!



Jag kan verkligen inte vara utan mascara, och den mascaran som jag tycker är bäst och som jag använder justnu är: Diorshow Iconic Mascara ^^



Kraam ♥

rebecca

Skulle aldrig klara mig utan Escadas Ocean Lounge ;) Hoppas på vinst!

Mickeyy

Gillar priset skarpt! :D

Och ja jag kan inte annat än hålla med Lancome Hypnose går inte att vara utan!

getpalmd

Ansiktsrengöring! Gillar Cliniques produkter.

Ingrid

Jag anser att deras Lancôme Ôscillation Mascara är viktigast för att det är den bästa som existerar och jag kan inte leva utan mascara!

Jag har aldrig ägt någon Juicy Tube så jag håller tummarna hårt!!

Kashaya

Är gärna med och har länkat här



http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-lipgloss.html



Älskar Lancôme Hypnôse Mascara från parfym.se, tycker det är bästa mascaran.

Jenny

jag kan inte vara utan paris hiltons första parfym :)

bellisima

vem kan vara utan YSL Touche Èclat Radiant Touch !

Kajsa

Jag vill vara med!

Calvin Klein - Euphoria är min senaste parfymfavorit!

Tess

Jag är självklart med och tävlar! :) Och jag kan verkligen inte vara utan parfymen Escada - Ocean Lounge. Fick den av min pojkvän när jag fyllde år och kan inte sluta använda den! :)

Malin

Hej! Vill självklart vara med även jag och länkar också för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/lipgloss.html



Vem kan vara utan Cliniques produkter?

Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM Malin

Carita

Jag är gärna med :) http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/juicy-tubes.html.



Jag kan inte vara utan mascara. Tycker jag ser jätteung ut om jag inte sätter på mig det... Men har inte hittat min absoluta favorit ännu.. Fast Lancome Hypnose är ju bra.



Hoppas på tur nu!

Therese

Jag vill vara med=)

Jag tycker maskaran är viktigast.. ska jag använda en sminkprodukt så är det den som gäller=)