SöndagsTävling! Vinn Kate Moss!



Kompenserar er lite för den bristfälliga updaten här.
Denna vecka kan ni nämligen tävla om Kate Moss EdT här hos mig.

För att vara med och tävla så lämnar du bara en liten kommentar att du deltar.
Alla kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm inte ditt namn mejl samt ev. bloggadress.

Utöver kommentaren med ditt namn så vill jag att du kikar in hos Parfym.se.
Om du klickar på länken precis här under eller bannern längst ner, så kommer du dit.

Stanna hemma! Nu kan du köpa parfym billigare än tax-free och dessutom få det hemskickat. Handla tryggt mot faktura!

Kolla upp vilken som är din favortdoft i deras sortiment .
Skriv ner namnet på den parfymen tillsammans med din kommentar.

På detta sätt kan ju alla få lite bra parfymtips på köpet!

Om du har tid och orkar kan du även lägga till HUR den doftar..tex. sommar,friskt,lätt,party,blommig etc.
Det tycker jag är ganska bra vägvisare när jag ska välja parfym. 
Ofta vet man ju vilken "typ av doft" man själv föredrar och passar i.

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut och då kommer en ny tävlingsfråga.
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.

Har du en egn blogg får du självklart gärna låna min bild och tipsa om tävlingen!

Tävlingen avslutas Söndag den 23 Augusti klockan 23.59.

Lycka till!♥


69 kommentarer
Millah ღ

Jag är absolut med och hoppas jag har turen

min favorit doft är Jennifer Lopez sunkissed glow. :)



Ninni

Jag har flera favvisar, bl a Versace Bright Crystal som är superfräsch som vardagsparfym.

Maude

Jag vill vara med, min favorit är Oscar de la Renta Intrusion;)

Kattis

Självklart är jag med och min favorit är Diesel Fuel for Life Her!

ejmis

Escada Ocean Lounge är min favorit.

Jeanette

Oj - det var ingen dålig vinst! självklart är jag med och tävlar.

Sandra

Jennifer Lopez Sunkissed Glow måste vara min favorit från parfym.se, den doftar underbart.



Jag är med och tävlar om Kate moss parfymen, den luktar också väldigt gott.



Har ingen parfym längre, min britney spears parfym tog slut för längesen. Så hoppas på vinst. Kram!

Bella.l

Ja,min favorit är paris hilton Heiress som du lottat ut och som jag har hoppats....men denna kanske inte är så dum den heller..nu vill jag lukta gott...

evamar - tävlingsblogg

Min favorit är Hypnôse från Lancôme. Jag är urdålig på att beskriva men såhär beskrivs den på parfym.se: En varm och sensuell doft av vanilj, passionsblomma och vetiver.



Länkat såklart i bloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/august/parfym-23-augusti.html

Gabbies

Min favorit är egnetligen alla från DKNY, älskar deras dofter. Men om jag ska välja en blir det Be Delicious.



Länkar från min tävlingsblogg: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/kate-moss-parfym-1.html

myrins ~

självklart är jag med! :)

min favorit är jLo Glow Shimmer!



länk: http://myrinstavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-parfym-1.html

Amanda

Jag vill absolut vara med. Hinner inte länka jut nu då vi åker till sjukhuset med lilleman nu men förhoppningsvis senare.

Hoppas på tur! ♥

suss

Min favorit är Cartier's absolut underbara Must. Jag hade den för länge sedan och aj aj vad jag saknar den. Inte tung och huvudvärksframkallande, utan bara som jag tycker blommig och ljuvlig. Superlativen tar aldrig slut om jag ska fortsätta skriva om den!!

Hoppas jag har tur i din tävling för det vore inte så dumt att få "knô" in Kate Moss i badrumsskåpet = )

Kristin

Hugo Bos dep red är underbar! Har såklart länkat till denna tävling:



http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/august/tavla-om-parfym-avslutas-238.html



Håller tummarna nu :)

Mahlin

min absolouta favorit är "elle" från ysl. jag är självklart med och tävlar när ett sånt bra pris står på spel:)

sandra

Jag vill gärna delta! Min favorit är "Diesel Fuel for Life Her".

CarinaM

Jag älskar Donna Karen Be Delicious. Den är lätt och fruktig och gör mig glad!

Vickan

jag vill vinna, den lukar lovely :)

Anja

Jag älskar Kylie Minouges "showtime". fruktig och blommig, men inte tung.

Julia

Jag är gärna med och tävlar :)

Lotta

Min favorit är Kate Moss edT. Har haft en liten doftprovflaska på den som nu är slut så jag skulle bli överlycklig om jag lyckades vinna!

Helene Ljungberg

Håller mina tummar hårt..

Anne B.

Med.

Smilla

Jag gillar Escadas dofter, dom som är blommia och somriga ;) I år är Ocean Lounge en stor favorit =)

Anonym

Hugo bos dep red är en favorit jag tycker mycket om. Vill gärna vara med i din tävling.

Karin E

Hugo bos dep red är en favorit jag tycker mycket om. Vill gärna vara med i din tävling.

Emma

Anna Suis söta underbara parfym Sui Love är min absoluta favorit. Inte minst för den vackra flaskan i form av en fjäril :)

Nonne

Jag är gärna med och tävlar :)

DKNY Be delicious (gröna äpplet) är min favorit just nu, ja tycker den ä så frisk o härlig!

Ulrica

Jag vill gärna vara med och tävla.

Jag har massor med favotiter med HugoBoss Deep Red är ett måste i badrumsskåpet.

fia

jag är med och tävlar . min favorit är prada tendre .

sandra

jag är med :)

min favorit är Naomi Campbell - Cat Deluxe, EdT 50ml



den luktar förljuvligt!! Dessutom tycker jag designen är så gullig! kattspår och en liten "leksaksboll" hängandes :)

Lilli

Åh,jag är med! :D Min favorit är Escada Ocean Lounge.Den luktar massa jordgubbar.Riktigt god.

Lina

Min favoritparfym är: Bvlgari Femme.

Malin

Hej! Jag vill självklart vara med även jag! Min favorit är: Versace Bright Crystal



Jag länkar självklart vidare till tävlingen också på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/parfym-3.html

Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM

fanny

Jag är med och tävlar :)

Och min favorit ur deras sortiment är DKNY's Be Delicious ^^



kramkram

Erika Nordin

Jag vill ivnna

Ingrid

Min favoritparfym är Armanis Code for Woman, men jag skulle såklart gärna vilja prova Kate Moss EdT.. :)

Sandra

Klart man vill vara med och tävla..



Min favoritdoft är absolut Guccis envy me. För att göra det lätt för min sambo får han ge mig den varje år jag fyller år ;)



Den doftar underbart. Den doftar lyxigt men samtidigt sportigt. Doften sitter kvar länge också så man slipper ta slut slut på flaskan på en månad. Det är svårt att beskriva hur jag tycker att det doftar, för mig doftar den av olika frukter, exotiska frukter. Den doftar inte starkt som många andra parfymer kan göra.



har länkat

http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/parfym-5

ANNELIE

Love of Pink, EdT 50ml

Luktar sött och blommigt passar perfekt som sommardoft.

Och sne jag som älskar rosa måste ju bara gilla namnet på denna parfym.

puss

länkat http://www.improveme.se/gniztra/40811

Linda

ååh. jag vill så klart vinna. förövrigt är min favorit Lancôme Hypnôse. beskrivs på sidan som En varm och sensuell doft av vanilj, passionsblomma och vetiver. jag beskriver den bara med VANILJ!



Anna-Lena

Jag är med!

Jessica

Åh så kul tävling! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Min favortdoft är nog Escada "Sunset Heat". Luktar så otroligt gott! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-kate-moss-edt.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

Kashaya

Jag är gärna med och jag gillar Laura Biagotti Laura.

giuly

Hej hej !!

hoppas det bra med dig !!:D

jag är jätte gärna med :D

Åsa

Nina Riccis Lair du Temps är en gammal favorit hos mig!

emma

Min favorit är paris hiltons heiress:)



Håller tummarna på vinst:)

Kajsa

Vill vara med såklart! Har en parfym, Cool water, och börjar tröttna på den faktiskt..

Jag gillar fruktiga dofter, så den från Juicy Couture är min favorit just nu. Fick ett prov i en tidning några månader tillbaka!

mathilda

min favorit doft är Fantasy, EdP 100ml av birtney spears

älskar den...den luktar blite vanlij men samtidit lite godis mmmmm



kram och ha en trevlig kväll(=

min mail:[email protected]

leopardia

halloj och host host så här i förkylningstider. verkar iallafall som varenda en är småkrasslig så där...

jag är i stort behov av ny parfym, så jag är gärna med och tävlar...

om du är nyfiken så är min favorit Leau par kenzo, men jag har haft den så länge och försöker jämt och ständigt provsniffa ut en ny favoritdoft, men, men...

...ANILE...ELINA...

Jag är gärna med och tävlar :)

Min favorit är Amor Amor från Cacharel. Den har en blommig doft enligt sidan vilket jag håller med om.

nadja

jag är med och tävlar om denna härliga parfym :)

Emma

En grym tävling, jag är med och tävlar :)



Ha en bra dag och du har en otroligt snygg och härlig blogg, gillar den skarpt :)

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/august/parfym-2.html

H A N N A [ e s t h . b l o g g . s e ]

min favoritparfym är verkligen Jennifer Lopez Sunkissed Glow! tyvärr så är ju det en mer somrig doft, så det behövs en som passar bättre till hösten! :) därför skulle jag vilja vinna kate moss parfym!

erika

Oscar de la Renta Intrusion är min favourit

Wictoria

jag är självklart med!

Linda

Jag är med. Min favorit är "Nina Pretty" från Nina Ricci, den har en så söt flaska och den luktar så gott:



"Med basnoter av vanlij, karamell och mysk, samt toppnoter av grapefrukt, grönt äpple, hallon och jasmin. Blir detta en bedårande sensuell parfym"



Ha det så bra! //Linda

Assi

är med o tävlar :) min favoritdoft är britney spears - fantasy. den doftar lite som godis tycker jag :P vit choklad står det att den ska dofta som och det kan jag nog hålla med om ^^,

Tessan'

Är med och tävlar =) paris hiltons heiress

johanna

Är gärna med och tävlar.

Min favorit är Jennifer Lopez sunkissed glow!

Andrea

jag vill vara med.

lina

jag är med så klart.



min favorit parfym är Kenzo amour. Jag är egentligen inte så mycket för tunga parfymer men denna är ju helt underbar. Hint av vanilj, olika blommor och trä. Den funkar jämt också känns det som iaf.

rebecca

jag är med, hade varit en perfekt födelsedagspresent till mig själv också, fyller år på mån :D

My

Hej, jag är absolut med och tävlar!!



Min favoritparfym är Ralph, EdT 30ml en söt doft med lite blommig men även fruktigt lukt.

Jag älskar den!

CherryCheek

Är jättegärna med!

Jag älskar Escadas och Paris Hiltons lätta och somriga dofter. Min favorit från Paris Hilton är Heiress, med blommiga dofter av passionsfrukt, mimosa och kaprifol. Jag är en tjej som gillar riktigt söta dofter!

alice

min favorit parfym är with love-hilary duff perfekt till vardags. fruktig med en sensuell doft av toner med ambra, blommor och rökelse.

:) här är länk till den: http://www.parfym.se/Product.aspx?ProductID=1751 .

kram :)

ELIN.

jag vill självklart vara med och tävla :D!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11357153

Mail:[email protected]



Självklart är min favorit parfym Britney Spears Fantasy! jag kan inte beskriva hur gott den luktar,

vit choklad, jasmin och romantisk kiwi. Det ända jag kan säga är att den luktar så obskrivlit gott!

Maggan

Jag är gärna med i din tävling. Jag har länkat till din sida.Och jag vill att du har en utlottning av 5th Avenue edp som luktar jättegottnästa gång.

Kram Maggan