Sneak Peak from A Pink Lindex Showroom!


Zip,Metallicskärp,nitskärp! En rockchic A/W -09 kollektion från Lindex som faller mig i smaken!

Har haft en trevlig eftermiddag med pressvisning /förhandstitt på Pink Collection by Lindex.
Emma Wiklunds spännande och SNYGGA designdebut
och mer om Pink Collection kommer här inom en snar framtid.
Tog en hel del bilder (ni känner väl mig?) och det kommer nog ta hela natten att ladda in dem.
Vilket jag då INTE av förklarliga skäl KAn göra JUST NU!

Visar därför lite övriga pic's från pressvisningen så får Pink Collection ett eget inlägg sedan!


SÅÅ fin väska! Så jag! Vill ha! Snygg bild på mig och Karin va`;) Vi bjuder på den..tror jag!



Bedårande Macarones. Bedårande Kajsa och Delinda. Bedårande Goodiebags.
Rosa Rosa Rosa...typ...
En snabb men välgörande  trippel espressolatte med D och bedårande Karin efter Lindex Showroom.
Sedan rusning med destination fritids!

Inom en snar framtid lägger jag upp PINK COLLECTION-plaggen här.
Och innehållet i Goodiebagen
Håll utkik framöver i dagarna!♥
12 kommentarer
Att ha det gott

Det där såg trevligt ut

Ellinor

Spännande. Ser fram emot fler bilder.

Tråkigt att det inte funkade med minneskortsläsaren heller...Ibland behöver man gå in i "Dator" och öppna porten den vägen (den öppnar sig inte alltid av sig själv) men förhoppningsvis hjälper de dig i butiken.

Kram

delinda

tusen tack för igår sötast!

Lene-Therese

lovely väska!!! :D

Maja.

Ser ju jättehärligt ut! Gillar väskan skarpt, dock skulle den ha varit liiiite större:)

Amanda

Ja, det fanns så mycket fint där. Kul att ses också, om än bara snabbis! =)

Hanne

Kolleksjonen ser veldig spennende ut:)

Emma says style, love & rock and roll.

Rockigt, I like it!

Anonym

Hej! jag har tidigare frågat dig ang den "optimala" foundation och du gav mig tipset att prova Dior Capture Totale. Det är nu dags för mig att införskaffa en ny foundation och igår fick jag möjlighet att bli sminkad med den här foundation från Dior. Jag blev jättenöjd över resultatet men ville höra med dig vad som gör att du väljer denna framför andra med tanke på priset? Upplever du att huden blivit bättre, får du en finare lyster än med andra foundations? Är den med andra ord värd sitt pris? Ja frågorna är många... :-). Alltid skönt få tips och höra med någon som använt produkten en lite längre tid!

Tack på förhand för all hjälp!

Kram Eva

Camilla

Spännande att se vad som kommer snart i butikerna!



Jag hämtade ut paketet igår, tack för vinsten! Jag har testat idag, gillar dem massor



Kramar

Erika

Vad kul!

Väskan ser jätteläcker ut =)

Anonym

hahah såg inte bilden där förrän nu vad rolig jag såg ut.. söt hehe det bjuder vi på!