Reminder! Vinn Hårvård från DISP!



Förlåt! Ingen Torsdagstävling denna vecka men det blir en Söndagstävling istället!

(Superstressig dag....Flyttfirman har just lastat in och åkt...Hörs ikväll eller imorgon!)

Ikväll avslutas tävlingen där du kan vinna fina produkter från svenska disp.

Bra både för dig och vår mijlö.



För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar att du deltar.
Som vanligt går det bra att tävla en gång per person och inlägg som rör tävlingen.
ALLA kan vara med och slåss,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mail lr bloggadress.

Har du en egen blogg får du gärna låna mina bilder och tipsa om tävlingen!

Tävlingen avslutas Fredag den 14 Augusti kl 23.59.
Vinnarna presenteras Söndag den 16 Augusti ca 22.00

Apoliva vinnare presenteras också Söndag! Alla vinster sänds ut under nästa vecka!

Lycka till!♥
28 kommentarer
Nonne

Jag är fortf med och tävlar :)

Lycka till med flytt!

Erika Nordin

Jag vill vinna

Millah

Jag vill absolut vinna

Bella.l

Jag är med och hoppas på vinst.

Emma says style, love & rock and roll.

Im in!

Anonym

Jag är med!

Amanda

åh, har alltid velat testa domhäe, jag är med!

Sandra

Jag vill vinna :)

Siv

Jag är med och tävlar.

ejmis

Jag är med =)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar.

Nanna

Jag är med!

Martina

Jag vill vara med!

Michaela

Jag vill tävla.

evamar - tävlingsblogg

Jag är också med!

evamar - tävlingsblogg

Jag är också med!

Andrea

Fortfarande med;)

Maude

Jag är med!

Marita

JA,jag är med och krigar om detta...hi hi.

Kramar till alla.

Linda

självklart med

Mia ❤

Hoppas att flytten går bra! :)

CherryCheek

Självklart med som vanligt! :D

Marika

Är med och tävlar:)



hur går det med flytten? :)

paulina

härlig blogg

Helene Ljungberg

Hoppar på ja med!!!

Mathias Söderlund

Vill vinna tänkte ge i present!!

Helene Ljungberg

jag vill delta i denna tävling.

H

Linda

Jag är gärna,med mina DISP börjar ta slut!