Paket är kul men inte att packa...



Tiden går.....ovaligt...njae..men ändå! Ett år!
Ja..det var ju inte ett helt år sedan jag såg mina klimpar såklart (mer en vecka) MEN fotot ovan är taget förra sommaren!
Jag minns så exakt NÄR vi tog det och hela den dagen.....det kunde lika gärna varit en månad sedan. 
Fast killarna ser ju mycket STÖRRE ut nu,såklart! Och ÄR det också! Logiskt? Ja!

Saknar dem superduper mycket! Vill vara i Visby jag med eller i allafall i Sthlm.
HÄR på landsorten med 50 kartonger och 50 graderas värme på balkongen vill jag just nu INTE vara.
Tillbringa de sista sommardagarna med en manisk rensning av klädkammare och förråd.
På fredagmorgon står den stora flyttbilen utanför och tutar.

FEM DAGAR känns som en evighet!

Måste sova NU  för jag ska få hit ett paket med bud om några ynka små timmar.
Blir man inte väckt av barn så är det av bud....haha...piece of cake..!!♥

William och Elliott! Jag saknar er massor! !
VERKLIGEN VERKLIGEN MASSOR saknar jag ER.
Och så saknar jag eiffeltornvägen...Snart snart snart!
 XoXo
2 kommentarer
Ellinor

Förstår att du hellre hade velat vara tillsammans med dina fina pojkar eller i Stockholm också för den delen. Men bara denna veckan är till ändå så kommer du att ha båda!

Lycka till med fortsatt rensning och packning!

Kram

fia

vad härligt att du änligen ska få flytta in snart .förstår att du längtar efter barnen , önskar dig en trevlig dag och hoppas att dagarna rinner på nu för din skull .

kram .