Ny Tävling! Vinn en stärkande HÅRMASK från phc!



Imorgon kommer massor av roliga partybilder och bilder från Odd Mollyvisningen dyka upp här!
Dock tänkte jag ta en SOVMORGON imorgon och så har jag varit  väldigt dålig på att uppdatera senaste dagarna...SÅ...jag kompenserar er med en liten tävling!

Du kan vinna en stärkande HÅRMASK från phc.
Den lila heter HAIR REPAIR och den rosa COLOUR PROTECTING.
Lämna en kommantar med ditt namn,mail,ev. bloggadress samt vilken av maskerna du önskar vid en ev. vinst!

ALLA kan deltaga med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du självklart gärna låna min bild och tipsa dina läsare om tävlingen!

Tävlingen avslutas Tisdag den 4 Augusti klockan 23.59.

Lycka till!♥
54 kommentarer
Anne B.

Hair repair. :)

Angelique

Vinner gärna HAIR REPAIR

Millah

Jag är med :)

Mari

Jag skulle vilja vinna hair repair:)

Kelly

jag skulle vilja vinna den lila hair repair :)

Maude

Jag är med och tävlar gärna om Colour protecting!

Kattis

Jag är också med, vill gärna vinna colour protecting;)

Nanna

Den blå skulle jag vilja vinna!

evamar

Jag är gärna med och vill helst ha Hair Repair. Har länkat i min tävlingsblogg också;



http://evamar.blogg.se/2009/august/harmask-4-augusti.html

Berit

Hejsan!

Efter en sommar i husbil och campingplatser känns det som håret behöver en rejäl dos av allt som kan göra det bättre:-).



Kramar

Berit

Annas tävlingsblogg

jag är med och tävlar, har givetvis länkat



http://molnboanna.blogg.se/2009/august/harmask.html

Linda

är gärna med. skulle vilja vinna HAIR REPAIR

sandra

COLOUR PROTECTING =) skulle vinna den till mammma! en liten present, puss

Erika-foto-mode-pyssel

Jag vill vinna

Kajsa

Vill vara med såklart! Hair repair för mitt otroligt risiga hår :D

Karin

Jag har användning av dem båda, så jag blir lika glad för vilken jag än skulle vinna.. :-)

Carita

Jag är gärna med :)

Jag tar gärna COLOUR PROTECTING. :)

suss

Jag är gärna med och tävlar. Har jag turen på min sida, vill jag ha Hair Repair. = )

Jasmine

Jag är med !!

Jasmine

Jag är med och vill isf vinna HAIR REPAIR

Irina

Jag är gärna med. :-) "Colour protecting" skulle göra mig glad.

Jessie

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja vinna "HAIR REPAIR". Tror den skulle göra under för mitt hår! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-harmask.html#comment



Ha det så bra!

/Jessica

Lene-Therese

Jag har inte klippt mig på två år och ska klippa mig nu innan vi åker till grekland, låt mig få vinna så mitt hår kan bli på topp innan resan! :D

Martina

Jag är med och vill gärna vinna Hair Repair!

Amanda

Jag vill absolut vara med.

Jag är i stort behov av en mirakelkur för mitt hår. Hair repair kanske kan göra underverk?

sara

jag vill gärna vinna Hair Repair :)Jag har testat phc produkter förut och jag hoppas jag vinner :)

Jennifer

Jag är med, mitt hår är så slitet :(

sandra

Jag är med och skulle helst vilja vinna "hair repair". Mitt hår är så slitet efter allt solljus :(

Assi

vill vinna hair repair :)

Lilli

kul tävling! =) skulle vilja ha Colour protecting

Julia

jag är med och tävlar! :) spelar ingen roll vilken:)

Lina

Åh roligt med ännu en tävling! :) Jag vill nog ha Hair repair. Men den andra går bra också!

Sara

Nu när det är sommar så sliter ju sol och saltvatten på håret så jag skulle gärna vilja vinna hair repair! (:

Karin E

Hej

Vill gärna vara med och vinna hair repair för mitt hår har blivigt väldigt slitet i sommar

Smilla

Om turen är på min sida så vill jag vinna den rosa ;)

Michaela

Hair repair skulle jag vilja vinna!

Andrea

jag skulle vilja vinna hair repair. Det behöver verkligen mitt hår :)

Helene Ljungberg

Önskar vinna den lila.

Kram Helene

ejmis

Jag är med...båda är intressanta för mig.



http://ejmis.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment

Linda

Jag vill vara med såklart!!

Cilla

Jag är i STORT behov av en stärkande hårmask så jag är supergärna med i din tävling!

Åsa

Självklart är jag med och tävlar också här! Måste ju vinna någon gång, hihi!

Emma

Jag vill gärna vara med, hoppas på tur denna gången:)

Anita

Jag vill som vanligt vara med och tävla!

Om jag vinner skulle jag helst vilja ha den lila "HAIR REPAIR".

Kashaya

Skulle gärna vilja vinna hair repair masken-

Anita

Hairrepair om jag vinner :-)

Susanne

Jag är också med, Hair repar går alltid åt.

Carola

Jag hoppas på turen att vinna!

Malin

Hej! Vill självklart vara med och tävla! Hair repair hade passat mig utmärkt!

Jag länkar också vidare från familjens tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/harmask.html



Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM!

CherryCheek

Mitt hår skulle dö av tacksamhet för en hair repair! :)

JN

Det kanske skulle göra under på mitt ostyriga hår:=)

Sofie

Jag vill vara med :)

Sofie

jag vill vara med och tävla :)

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.