Bad Bad Very Bad



Varit på en liten turné idag runt halva Sverige.
 Inte riktigt..men nästan!
Canon Eos kan inte längre ladda in bilder!
(Inte därför jag var på resande fot,men ÄNDÅ!)
Det går att TA BILDER men inte ladda in dem.
Tyck synd om mig för jag är aningen despretat!
Och det är inte fel på usb-kabeln.

Vill inte vill inte fota med min Sony Cyber Shot kompaktkamera när jag har min systemkamera!
Noooo...Det är inte samma sak! Det vet alla som har en systemkamera! Right?

Tips någon? Canom Eos-experter i Sthlm området?
Har nämligen ingen aning om var min granti är och jag vill inte köpa en NY!
Tacksammast tar jag emot precis ALL info i ämnet med öppna armar OM någon har någon lösning eller tips på mitt
trååkiga problem!

P&K ♥



Laddade just in dessa bilder från Cyber Shoten...Verkar som jag inte använt den sedan..jul?!
3 kommentarer
Ellinor

Du har ingen minneskortsläsare i datorn?

Jag brukar alltid plocka ur minneskortet ur kameran och sätta in det i datorns läsare för att slippa alla sladdar. Mycket, mycket smidigt :)

Lycka till!

delinda

jobbigt gums, hoppas det löser sig =) vi ses tors!kram

Camilla

Så trist! Tyvärr är jag inte personen som sitter inne med svaret. Jag förstår mig inte ens på vår kompakt kamera. Alla bilder med blixt blir jätte bra men de utan blir korniga/gryniga. Ja och nu på sommaren blir det ju liksom inte så många bilder med blixt så alla ser ut som skit :(



Kramar