Vinnare Clinique och MAC!


Grattis till Jeanette som vann High Impact Mascara från Clinique.

Grattis till Emma som hade turen att vinna den svarta eyelinern från MAC


Grattis till Mikaela som vann det rosa MAC-glosset och grattis till Madelene (utan blogg) som vann det röda MAC-glosset.

Mejla mig era adresser alla vinnare så kommer vinsterna hem till er någongång under nästa vecka!♥
[email protected]

SORRY ATT JAG INTE VAR HEMMA KLOCKAN 22 och presenterade vinnarna som utlovat.
 MIDDAGEN VAR TREVLIG OCH JAG KUNDE LIKSOM INTE URSÄKTA MIG MED ATT JAG VAR TVUNGEN ATT RUSA MITT I DESSERTEN FÖR ATT POSTA VINNARE I BLOGGTÄVLING!

Jag hade framstått som ett freak..promise!

Men NU är vinnarna presenterade iallafall,bättre sent än aldrig.Right? ;)

MIN SKÄRTORSDAGSTÄVLNG FÅR JAG NOG BYTA NAMN PÅ TILL LÅNGFREDAGSTÄVLING ISTÄLLET.
Det är liksom inte många minuter kvar av skärtorsdagen om vi säger så....

Den dyker upp imorgon! Missa inte!♥
5 kommentarer
Camilla

Jag fick en avi igår att jag har ett paket att hämta, väskan :) När jag kom till Ica så är det ingen som kan hitta paketet.... Jag ska vänta tills på tisdag tänkte jag och se om de har fått in det då. Jag sa till dem att det står ju på lappen att jag kunde hämta efter kl 16 och en liten oragen lapp med nr på, så någon måste ha hållt i mitt paket tidigare på dagen...

Emma says style, love & rock and roll.

ooj, galet kul. JAG VANN!! så glad jag blir. Jag ska maila dig adressen!!

Jeanette

Vilken bra start på dagen! Är såå glad att jag vann och min nuvarande mascara är nästan helt slut så det här är ju helt perfekt!

Det ligger ett mail i din låda nu med min adress.



Ha en härlig påsk!!

Mikaela

Jaaa jag vann :D

Flippi

kul...=)