TorsdagsTävling! Vinn LipGloss från MAC



Rött gloss på läpparna är ju alltid i ropet och gångbart både till vardag och fest.
Nu i vår är dock en av de stora läpptrenderna just rött läppglans och rött läppstift.
Så vad kan egentligen passa bättre än att möta våren med detta röda LipGloss från MAC?

Jag lottar alltså här i denna TorsdagsTävling ut ett underbart rött LipGloss från MAC.
Tag chansen att vara med,kanske blir det just du som kammar hem vinsten!

För att tävla så lämnnar du som vanligt bara en kommentar här under detta inlägg att du deltar.
Skriv gärna något i stil med" Jag vill vara med","Jag vill vinna" etc. så jag vet att du är med i tävlingen!

ALLA kan deltaga,med lr utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar bara.
Om du inte har en egen blogg så får du gärna skriva din mejl i själva kommentaren så jag lättare kan kontakta dig vid en ev. vinst!

Har du en egen blogg får du självklart gärna låna bilden och länka samt tipsa dina läsare om MAC-tävlingen.
Det är dock inget krav för att vara med!


Tävlingen kommer publicers fler gånger innan avslut.
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.
Tävlar du under alla inläggen har du större chans i lottningen sedan,så håll utkik här varje dag!

Tävlingen avslutas Måndag den 27 April klockan 23.59.

Lycka till och Trevlig Torsdag!♥
72 kommentarer
Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna!

Jeanette

Jag vill gärna vara med!

Emma

jag vill vara med :)

Cilla

Jag tycker att det kan vara min tur att vinna nu.. :P

Angelique

Jag är med! :)

Malin

Så klar jag vill vara med, jag äslakr dina tävlingar. Dessutom är MAC ett utav mina absoluta sminkfavoriter :)

Ulrica

Jag vill vara med och tävla.

Anonym

det var verkligen fint :) självklart vill jag vara med och tävla!

Nonne

Jag vill oxå vinna L

Att ha det gott

Jag är med som vanligt

getpalmd

Jag är med :-)

Therese

Jag vill vinna:)

Amanda

Härlig färg, jag är med! =)

Linda

Åh! Är gärna med :)



[email protected]

Ellinor

Jag är med :)

almeida

jag vill gärna vara med :) [email protected]

Madde

Jag vill gärna vara med och tävla :)

M08

jag är med :D

Sassy

Jag vill vinna!

Lene

Jag vill vara med!

mellen

Jag är jättegärna med i denna tävlingen oxå. Jag gillar verkligen märket Mac men vet inte vart man kan köpa det. Så jag försöker i din tävling nu, skulle bli jätteglad om jag vann detta supersnygga lipglosset. Jag har länkat i min tävlingsblogg http://marielleanderzon.blogg.se/tavlingar/2009/april/vinn-rott-lipgloss-fran-mac.html#comment

annika



jag är med!

Nina

Åh jag är med! =)

Ha en fin kväll gumman o hoppas att du mår bättre.

Nanna

Jag är med!

Sandra

Såklart så är jag med :) läppglans är bäst

Karin

Jag är med och tävlar!

Vicki

Jag vill gärna vara med!! Samtidigt som jag kikar in i din blogg.

Ninni

Har aldrig testat något gloss från MAC så jag vill vara med!

Rebecka

jag älskar MAC så självklart är jag med och tävlar! :)

fia

jag vill vara med .

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Emma

Jag är med :)

Hanna

Jag är förstås med och tävlar!

Susanne

Jag är också med och hoppas att jag har tur!

Jennie

Jättehärlig färg, självklart vill jag vara med och tävla :)

maggis

Jag vill vara med:)

Linda - She with the colors

Jag är med ^^



LÄNK; http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/2009/april/tavling-lipgloss.html#comment

evamar - tävlingsblogg

Rött är riktigt läckert!



Har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/april/lipgloss-27-april.html

Debbie

Åh, jag vill vara med! :)

LindaH

å vad kul. jag är med!

Amanda

Jag vill vara med. ^^

CherryCheek

I'm in! :)

Louise B

Yeye, jag vill vara med.

[email protected]

marita

jag är med.

Linn

Jag är med.



Åhh`` Älskar din blogg med alla dina tävlingar.

Har inte vunnit någon än men hopppas på en vinst någon gång ^^)



TESS

I'm in! :D

Martina

Jag är med!

Carolina

Jag är gärna med!

Alexandra

Im in! ;)

Michaela

Jag är med!

Anita

Jag vill vara med!

Kajsa

Klart jag vill vara med!!

F A N C Y

VILL HA VILL HA VILL HA! Är självklart med =)

Millah

Jag är absolut med :)

Louise L

Jag är med! och jag vill absolut vinna!

Annas tävlingsblogg

Jag är med, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/april/lipgloss.html

Anna-Lena

I´m in!

Kashaya

Jag vill vinna. Älskar MAC:s lipgloss.

Jessie<3

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla!



Här är min mailadress: [email protected]



Kram!

Alejandraaa

Jag är gärna med och tävlar!

Boliii

Åh, älskar detta läppglans! Jag är med!

linneads.blogg.se

Klart man vill vara med :)

lina

jag är med så klart :)

Fröken Eko

Hejsan!



Jag vill gärna vara med och tävla :)

La också in en bildlänk på bloggen!



/F

Tilda

jag är med!! :D:D

Smilla

Jag hoppas på tur =)

Hosio

Jag är abslout med! :D

Har även länkat:

http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-lipgloss.html

Carolina

I'm in! :)

Carola

Jag är med:) [email protected]

Andrea

Åh, jag vill vara med och tävla:)

Johanna

Jag vill vara med och tävla! =)





MvH Johanna