Torsdag,solsting,beach or speedtrip to Patong?



Super mysig och lugn middag i solnedgången igår vid Kamala Beach Hotel & Resort.

Idag är det ju torsdag och jag har ett lite pressat schema,minst sagt.
Tänkte hinna tur och retur till Patong innan jag hämtar upp killarna 14.40.
Har lite orders från vänner som ska inhandlas.
Soln skiner,det är säkert 40 grader så helst vil jag ligga vid stranden.
Vi får se vad som händer...

Ny Torsdagstävling och vinnare av MAC och Clinique dyker upp ikväll!♥



Har ni några trevliga planer för er Torsdag?

Kram♥
12 kommentarer
Malin

Vilka underbara klänningar :)



mina planer denna underbart soliga dag är att sluta tidigt, ta en sväng uppom stan med väninnan och ta vårens första uteserveringsfika :)

Niklas Eriksson

Klänningarna var snygga, speciellt den svarta varianten. Har inga planer för dagen annat än jobbet.



/Mvh Niklas

Ellinor

Superfina klänningar :) Förstår att det är rena shoppingparadiset där nere.

Idag ska jag fika med en kompis ute i solen, vilket ska bli väldigt mysigt.

Hoppas du får en härlig dag.

Kram

Miss Attitude

Mina planer för torsdagen är att träna bara, söka jobb kanske inte skulle va helt fel heller.



Bor ni i Thailand, kan dina barn Thai? Eller finns det svenska skolor där?



Kram kram

mia dh

ser fina ut och nope inga spännande Torsdagsplaner (sonen har vattkoppor) men nästa vecka åker vi till släkten i Norrland iaf. ha det gott där borta.

Camilla

Fin fina klänningar!



Så skönt det låter med sol och 40 grader

Ellinor

Ja ni verkar ha det bra!

Kramar

Nina

Underbara klänningar!

Hoppas att du har det bra nere i Thailand, snart kommer du väl hem?

Kram på dej.



PS: du är utmanad DS

delinda

nice dresses gumman ;) hoppas du har en fin dag!kram

♥ SimplyMalin

Gud vad du reser.. 'avis' hihi. Hoppas du ha det super där nere. :D

Malin

Snygga!

Hanna

Snygga klänningar.