Tävling! PinkUp The Spring!

 

Nu tänkte jag ha en liten vårtävling här på bloggen ,lagom till Valborg och allt.
Våren är verkligen här och även om rött kanske är den färg som mest dominerar makeuptrenderna i vår så tycker jag att vi absolut ska " PinkUp The Spring  ".

Jag lottar ut fem stycken mer eller mindre rosa produkter,vilket betyder hela fem olika vinnare!
(Tyvärr lottas inte LV-filten och rosen ut..men resten;)



Du kan vinna:
Soleil Clic från Bic
Hair Mini Mising DeoSpray från Dove
Cremeögonskugga från Yes Rocher
Nagellack från Depend
Söt tvålsnurra från Åhlens

För att tävla lämnar du enkelt en kommentar här under detta inlägg.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.

Har du en egen blogg får du självklart tipsa dina läsare om tävlingen och låna mina bilder,men det är inget krav för att vara med!

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.

Det går inte att "välja vinst".
VEM som vinner och VAD lottas fram slumpvis efter tävlingens avslut!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut och som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.

PinkUp The Spring-tävlingen avslutas Söndag den 3 Maj kl 23.59

Lycka till!♥

118 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

åh vilken kul tävling med rosa :D Jag är lätt med :D

carro

kul tävling , skulle vara kul att vara med ! :d

Emma

Jag vill gärna tävla!

LindaH

alltid lika kul med tävlingar. klart jag ställer upp!

finaste

Jag ställer oxå upp o är med :) Underbara saker du lottar ut =)

Caroline

Jag är med :)

Hosio

Åååhh rosa är min favorit färg!

Så härligt! :)

Är absolut med, har även länkat:

http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-rosa-paket.html



Hoppas på vinst!

Lilla Fröken

Vilken fin tävling. Rosa är ju verkligen en vårfärg om man tänker på körsbärsträden som står i blom. Jag är med och tävlar och hoppas att lyckan är med mig. Ha en trevlig kväll!

Karin

Jag är med och tävlar!

sara

jag e med!:)

johanna

två fantastiska nyheter i bloggen idag och outfit från gårdagen. säg vad du tycker!

Millah

Vilken kanon tävling,jag är absolut med och håller tummarna :)

Nanna

Jag är med :-)

Maude

Självklart vill jag vara med och tävla!

Kattis

Jag vill också vara med!

Hanna

Jag är med och tävlar! Har länkat på min blogg också, så att fler upptäcker tävlingen (länken är http://gratisbesatt.blogg.se/2009/april/pinkup-the-spring-hos-hannahsthlm.html om du vill titta).



Ta hand om dig!

Rebecka

jag är med :Dr

Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill ivnna

Emme

Jag vill vara med! vill för en gångs skull vinna!!! ;)

Jeanette

Vilken perfekt tävling - jag som älskar rosa!

Linda

Jag vill vara med, rosa är fint!!

Nonne

Jag är med! =)

lisa

jag är med! :)

Ellinor

Jag är med i vanlig ordning

Malin

glad valborg! :)

Marlene

jag vill tävla :-)

Jennie

jajaja jag vill tävla :D

Pernilla

Sv; Tack så mkt gumman=)

Självklart är jag med och tävlar också;)

mini

åå det är alltid en fröjd att kika in här hos dig, jag är så nere och har inte haft ork då jag ligger heartbroked och knappt vill se dagsljus men det här måste jag vara med på...snart kanske jag orkar tänka på mig själv och då behöver jag piffas upp, all lycka till mig! och kram till dig sweetie! mini

em :)

ojdå skrev i fel inlägg förut!

men jag är med:D

hehe håller tummarna:D



btw.. vill du ha en sööt tunika?

kolla min blogg och rösta på den du vill

ha så kanske jag lottar ut just den:)

Cilla

Oh vad söta saker! Jag är gärna med i din rosa tävling!

evamar - tävlingsblogg

Kul. Jag är gärna med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/april/rosa-vinster-3-maj.html

nadja

vilken rolig tävling jag är med :)

fia

jag är med så klart .

Nina

Jag är med såklart!!

Bea

Åh vilken rolig tävling :D

- Jag är gärna med

TESS

I'm in! :D

Carolina

Kul tävling, jag är gärna med - älskar ju råååsa!

Robin ^^

jag är med :D

Karin (Albins mamma)

Jag är såklart med :)



Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/5-rosa-raringar.html

Karin (Albins mamma)

Oj, glömde fylla i mailadressen. Fast den kanske du har kvar? :)

Helene Lj

Japp jag villgärna vinna hoppas på turennu:)

Kram Helene

Eva

Jag är med!

M08

jag e med :D

Lene

Åhh vad lajbans! Självklart är jag med!

Nina

Jag är med =)



Ha en kanonbra valborg!

Amanda

Jag vill vara med. Skulle verkligen behöva lite uppmuntran just nu. :o(

Vilja

Vilken mysig tävling, Klart jag vill vara med och tävla! :) Håller mina tumamr ohc hoppas på lite rosa tur :D Kram

Karin E

Härlig vårtävling som jag gärna vill vara med i.

Martina

Jag vill vara med!

Ulrica

Åhh jag behöver absolut lite rosa i livet. Jag vill vara med.

Tina

Jag vill tävla!

Petra

Jag är med o tävlar!

Fia

Jag vill vara med!

marita

Jag är med.

getpalmd

Jag är med :-)

Malin

Oh klart jag vill vinna härligt rosa girliestuff =)



Ha en riktigt trevlig valborg Hanna =)

Angelica - geckon tävlar

Är självklart med och har även länkat på min blogg här: http://geckotavlar.blogg.se/2009/april/vartavling-pinkup.html

Kajsa

Yes! Jag vill vara med! Rosa fluff fluff, hit tack :D

Madde

Härliga rosa saker, klart jag vill vara med i tävlingen. Ha en trevlig valborg :)

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :)

Andrea

Åh vad kul! Här vill jag verkligen vara med och tävla :)

Michaela

Jag är med!

sandra

Rolig tävling, jag vill självklart vara med! :)

Sara

Jag är med! ;)



Jag har också tävling i min blogg! Var med du också!

Sandra [2barnsmamma]

Jag vill vara med och tävla! :)

Anita

Jag vill vara med!

Kelly

ja e med o tävlar :)

Kelly

ja e med o tävlar :)

LindaS

Jag är gärna med och tävla



http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-rosa-vinster.html

bella.l

jag är alltid med.

Elin [Asksvart]

Oj va kul med en tävling, jag är gärna med!

Rolf

Är med i tävlingen. Om jag vinner dessa rosa godsaker, så ska min älskade hustru få dom till sin födelsedag den 15 maj. Hon skulle bli överraskad och glad. Hoppas på tur nu.



Mvh: Rolf

[email protected]

Birgitta

Jag är självklart med och hoppas att jag får vinna dessa underbara saker. Håller tummarna nu.



Kram: Birgitta

[email protected]

Madelene

Självklart är jag med. Hoppas på tur nu.



Kram/Madelene

Robert

Är med. Om jag har tur att vinna så ska jag ge min kära flickvän dom fina sakerna. Hoppas på tur nu.



Mvh: Robert

CeciliB

Jag är också med och tävlar!

almeida

jag är gärna med :)

Himeko

Härligt vårig tävling. ^_^

Louise L

klart man vill vara med! Underbart rosa ju!

emma

jag är med, hoppas du hade en riktigt fin valborg :D

kraam

ANKI

klart jag vill vara med i denna härligt ROSA tävling

CherryCheek

ROSA!



Min favoritfärg!

Jag skulle bli tokglad vilken av sakerna som helst!

Så nu håller jag bara tummarna för att jag vinner något!



:)



Glöm inte att vara med i min tävling om ett par valfria underkläder på min blogg!

Louise B

Rolig tävling, jag vill vara med.

Louise B

Rolig tävling, jag vill vara med.

Linn

Finfina priser jag är med!:)

Lina Ericsson

Hej hopp i vårvärmen! jag vill vara med såklart :)

Bim HD

Oj, tävling - vill vara med!

40öre i lön och gubben ingen a-kassa inom synhåll. Alltid önskar man sig något - allt tar slut, o varför just nu?

Må så grankott...

Ung pappa till Inez

Hej



Jag är väl den enda mannen som tävlar åt sin fru, haha :P



LÄnk: 01.html" rel="nofollow">http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/05/tavling01.html

Olelsi

Jag vill vara med på ett hörn...



Kram Nettan i Hälsingland.

Susanne

Jag hoppas också på något rosa!

magda

jag vill vara me då försöka:)

Sandra tipsar

Jag vill vara med och tävla, jag har länkat här:

http://sandratipsar.blogspot.com/2009/05/rosa-tavling.html

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/may/rosa-tavling.html

Laura

Hoppas jag vinner =)

Linn

Med :-D

Katt

Jag vill vara med!! :o)

Jennifer

jag vill absolut vara med ! :)

Myaraq

Svenskimån vill vinna! :D

linnea

Åååh vilken härlig härlig tävling! :D jag är gärna med och tävlar :)

Maria

Jag är gärna med och tävla alltid kul med lite sånna saker :)

catta

Jag är såklart med. I sista stunden, men hoppas inte de spelar nån roll ^^



E-postadress: chatarina[email protected]

Anita

Jag vill vara med!

Olelsi

Här är min länk: http://olelsi.blogg.se/2009/may/tavla-har.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Lisa

jag är med och tävlar! :)

TESS

Jag är gärna med! :D

Catarina

oh, jag är absolut med :D

något rosa slår aldrig fel!

Cecilia

Tur att tiden inte har gått ut än. Jag är gärna med :)

Håller tummarna!

Åsa.S

I´m in! =)

Amanda

Jag är med! :)

Therese

Jag vill vara med:)

Jessie<3

Hej! Jätte rolig tävling! Jag är absolut med och tävlar! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/may/tavla-om-fem-sma-rosa-produkter.html#comment



Och här är min mail adress: [email protected]



Ha det så bra!

mellen

Jag är med och tävlar.. Efter denna trista Valborg då min pappa nästan miste livet i en misshandel så behöver jag muntras upp. Har länkat i min tävlingsblogg..http://marielleanderzon.blogg.se/tavlingar/2009/may/pink-up-the-spring.html#comment

Jenny

jag är med :)

Sanna

Vill vara med jag med :)

Tilda

jag är med!!! :D:D

Ellinor

I'm in

Sofie

Åh är jätte gärna med och tävlar! Kram/Sofie