Sista Chansen! Tävling!Vinn Små söta Påskägg med Smink!



Ikväll så avslutas min lilla Påsktävling där jag tävlar ut två små söta påskägg med hemligt makeup-innehåll!

Är du redan med?
Maximera dina chanser genom att tävla en gång till.
Är du inte med? Passa på!

Påskäggen innehåller som skrivet hemligt makeup-innehåll,man ska ju aldrig avslöja vad som finns i påskägg,ellerhur?;)
Det är två små påskägg som tävlas ut iallafall och det betyder två vinnare.

Vill du vara med så lämnar du enkelt bara en kommentar här under detta inlägg.
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg.
Gläm nte namn,mejl eller  bloggadress om du vill vara med!
Har du ingen egen blogg så skriv gärna din mejl i själva kommentaren så jag lättare kan kontakta dig vid ev. vinst!
Som vanligt kan man tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.
Tävlingen har publicerats en gång förrut,på Långfredagen.

Har du en egen blogg får du självklart långa bilden och tipsa dina läsare om påskäggs-tävlingen,men det är inget krav för att vara med!

Tävlingen avslutas ikväll, Måndag AnnandagPåsk, klockan 23.59.

Vinnarna presenteras Tisdag den 14 April ca 21.00.

Lycka till och god fortsättning till er alla på påskhelgen!♥
61 kommentarer
Marlene

Jag vill tävla :-)

AnnaaNordin

Jag vill gärna vara med ! <3

AnnaaNordin

Eller rättare sagt JAG ÄR MED :D

Linn Vorne

Jag säger en gång till, jag är helt klart med! ^^)

Kram.



linn[email protected]

Linn Vorne

Det blev fel på mejl adressen, linn[email protected] :D

Nonne

Jag är fortf med, o hoppas på det bästa =)

Millah

Jag är absolut fortfarande med :)

Rebecka

jag är med :)

Therese

Jag är med:)

finaste

jag är med =) har man nåt o hoppas på nu när man ska sitta på tåget en stund =)

Jeanette

Vad bra med ett påskägg som inte innehåller godis! Jag är gärna med

Mia

Jag gillar förvisso påskägg med godis i, men med smink är ju ännu lite roligare! :)

Malin

Klart jag vill vara med sötnos :)

LindaH

klart jag fortfarande är med!

ulle

Är med igen!

marita

jag vill vara med.

M08

Åh jag vill, håller tummarna allt jag bara kan.

getpalmd

En till med :-)

Anonym

ha en bra dag! ;D













Pernilla

Har inte fått ngt påsk-ägg alls i år. Så jag hoppas jag vinner detta=)

Cissi

Nu har jag frågestund i min blogg! Fråga något :) / www.ryds.blogg.se

ALICIA - shopping & foto

jag vill vara med :)

Lene

Jag är fortfarande med!!! Hoppas att ni haft en mycket trevlig påsk!

Ninni

Jag maximerar! :-)

Viktoria

Hoppas jag vinner! :D

Tilda

jag vill vara med!! :D:D

Alejandra

Jag är med åter igen ;)

Kajsa

Klart man vill vara med som vanligt!

fia

jag är med igen .

sara

jag e med!

Anne

Med.

Sara

Åååh, jag vill vara med :)

Mammamucklan

Jag vill vara med!

Emma

Jag är med :)

Erika-mode-pyssel-tävling

Jag vill vinna

Ellinor

Som sagt, äggen i sig lockar mer än själva innehållet, jag är med igen :)

TESS

I'm in! :D

Vilja

Mysig liten tävling, klart man vill vara med. Skulle behöva uppdatera min smikneccecer lite grann, så detta är ju perfekt :D håller mina små tummar! Kram

Jenny

jag är med :)

Erika-mode-pyssel-tävling

Jag vill vinna!

Susanne

Lite sent ute,...men hoppas jag kniper vinstlotten. Har inte fått något påskägg....

Mikaela

Jag är gärna med :)

Rolf

Är med i tävlingen och om jag vinner så ska jag överraska min älskade fru som fyller år i maj med den fina vinsten. Hoppas på tur nu.



Mvh/ Rolf

Robert

Jag är med och tävlar. Om jag har turen att vinna, så ska jag ge den fina vinsten till min älskade flickvän som fick stanna kvar i Sverige, medans jag är i Tyskland på jobb i två hela år. Hon bör muntras upp lite. Håller tummarna nu!



Vänligen: Robert

Birgitta

JAG VILL VINNA!!!



Kram/ Birgitta

Madelene

Självklart är jag med i tävlingen om det fina priset.



Kram: Madelene

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och har länkat i tävlingsbloggen!



http://evamar.blogg.se/2009/april/paskagg-13-mars.html

bella.l

är alltid med,skulle vara kul att vinna.

emma<3

ja e så klart me :D

hoppas du haft en fin påsk

kramar

Hanne

Jeg er med:)

Cilla

Jag tar också en lott & hoppas på tur! :)

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Åsa.S

Jag är med! Spännande...

Alexandra

maximerar mina chanser ;)

Boliviana

Jag är med åter igen nu då :D

Lotta

Gör ett till försök i sista minuten, håller mina tummar.

Lotta

Gör ett till försök i sista minuten, nu är det bara att hålla tummarna.

Birgitta

Jag är också med!

Cecilia K

Fortfarande med!

TESS

I'm in! :D