Sista Chansen! Vinn Heiress EdP från Paris Hilton!




Ikväll klockan 23.59 så avslutas tävlingen om Heiress EdP från Paris Hilton.

Passa på att vara med!
Som vanligt går det bra att tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.

Vill du vara med och tävla så lämnar du bara en kommentar här under detta inlägg.
Tävlar du under alla inlägg som rör denna tävling så ökar du dina chanser i lottningen.
ALLA kan vara med och tävla,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du gärna tipsa dina läsare om tvävlingen men det är inget krav!

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Vinnaren presenteras Måndag ca 22.00

Heiress-tävlingen avslutas ikväll,Söndag,klockan 23.59

Lycka till!♥

47 kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med :)

Tilda

jag är med! :)

Anonym

Jag är med igen!

Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna!

Lizelotte

Hej!

Jag är med.

Kram Lizelotte

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna

Madde

Hejsan! Jag är med i tävlingen.

almeida

jag är gärna med :)

Karin

Är självklart med igen, om det ger större chans :)



Jag har ju tävlingen länkad på min tävlingsblogg : http://albinsmammatavlar.blogg.se

fanny

jag är med!:)

Emma

Jag är med :)

Rebecka

jag är med :D

M08

hooppas hoppas hoppas :D

Alexandra

JAaaaaa... Jag är med. Älskar den parfymen :)

Jeanette

Jag är gärna med!

Lina

Jag är med och tävlar!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag har tryckt upp en delav mina motiv några gånger.

Men du vet det är bara att fråga eller beställa så fixar jag det.

Bara du vet storlek, motiv och om du vill ha typ fotopapper, canvas eller så så kan jag ta fram pris.



ska du på bloggfest den 8 maj?



kramar sötisgumman!

Karin

Jag är med =)

fia

jag är med igen

Jennie

Jag är med :)

Sandra

Jag är meeee :D

marita

vill vara med.

bella.l

om det finns en högre makt låt mig vinna min favorit-parfym.till er andra denna parfym är underbar,prova.

MissCM

jag vill vara med! :)

Susanne

Jag vill såklart vara med och ta en lott och hoppas på tur!

Ellinor

Jag vill vara med.

LindaH

klart jag fortfarande är med!

Kajsa

Klart jag vill vara med! Fortfarande ;)

Robin ^^

jag är med :D

Robin ^^

jag är med :D

Cilla

I´m in!

Hanna

Jag är med och tävlar! :)

Nanna

Jag är med!

Cecilia K

Fortfarande med!

lisa

jag är fortfarande med ;D



och kul att du gillade mina fynd och randigt är alltid fint!

Anna-Lena

Jag är med!

tobias

Tja bli medlem här http://www.gratis5.se/user/register/tobias

man kan samla poäng o sedan få presentkort helt gratis :)

Registrerar du dig via min länk får du 75 välkomstpoäng.

Daniel

Jag vinner och vill dofta lika sexig som Paris!

Wysteriia

Tack så mycket, hihi :D

Att ha det gott

Åhh så glad jag skulle bli

Jag är utan parfym just nu

Har tipsat hos mig

Molly

Klart jag vill vara med på den och tipsa om i min blogg också =) Visst kan man låna bilden? Tack för din snälla kommentar i min blogg! =)

Helena

Godmorgon!Kul att du tittade in. Jag har haft en härlig och lugn helg och hoppas att du också har haft det. Vill verkligen vinna den parfymen, så jag håller tummarna för att det är min tur nu!Önskar dig en jättefin måndag, kram!

Maggis

Hej! Jag vill gärna vara med på din utlottning.

Kram Maggis

Lotta

Vore trevligt att vinna! Tack för en läsvärd blogg!

Emma

Skulle vara riktigt fint med en ny parfym=)

Angela

Det vore kuuul att få vinna Bless

Angelicas Closet

Jag är med såklart!



Kram