Silverspray och Glugg...


Elliott har på sig:
Tee Paul Frank,Small Paul Collection
Jeans från Kapp Ahl
Silverspray från Kicks i håret
Presentpåse från Åhlens över armen



Så här fin var Elliott när han gick på spionkalas till sin 7-åriga kompis Noa i Lördags.
Liten svart påse med presenten (lego..bionicle..stavning?) chic't slängd över ena armen,spideman ballong i andra handen, silverspray i håret och så gluggen...

Jag bara ÄLSKAR hans lilla glugg fram,så himla cute!♥

Dock vägrade han öppna munnen på bilden i mitten, bara för att jag just påpekade att han var såå söt med gluggen....haha!:)

Själv har jag mått bättre.Sett ljusare dagar om vi säger så.
Men jag mår bättre än i Lördags ,jag kan se dataskärmen och jag har hopp om framtiden...hmm!
Fick pencillin igår,kul en Söndag på jour..njea..men nu hoppas jag på snabba mirakel.
Verkar vara både ögoninflammation och så allergi,whiii!

Kanske borde emigrera tillbaka till Thailand?
Där var jag inte sjuk en endaste dag och där finns väl ingen pollen,right?

Hoppas er Måndag och nya vecka börjat bra!♥
8 kommentarer
Malin

Men GUD vilken liten hartbreaker han är =)

Att ha det gott

Han är helt underbar killen

Krya på dig kram kommer härifrån

queenpeach

nej här finns nog ingen poolen men vet inte hur bra alla avgaser är här istället.. tror inte tuk tuks har katalysator direkt :)

Ellinor

Vilket charmtroll. Kan tänka mig att flickorna redan står på kö, om inte annat lär det bli bråda tider om några år ;)

Hoppas att penicillinet hjälper dig så att du snart är fit for fight igen.

Kram

Emma says style, love & rock and roll.

Hoppas pollenallergin din blir bättre!! Söt Elliot äär!!

HannahSthlm

Malin: Haha...jodå..;)!



Att Ha Det Gott: Tack söta!Kryar på mig allt jag kan här:)!



Queenpeach: Hehe..näää..men jag var så himla frisk i Thailand jämfört med Swe trots alla tuk-tuk avgaset etc. Promise:)!



Ellinor: Tack sötis! Känner mig redan bättre så det börjar nog bita lite iaf! Kram.



Emma: Tack raring:) Kram!

Ida

Penicillin är bra, brukar ge verkan näsan direkt! Söt kille du har, gluggar är himla charmigt på barn :)

Krya på dig!

HannahSthlm

Ida: Ja..speciellt amoxillin brukar funka på mig,det är mkt starkare än tex, kåvepenin.

Är nog snart på benen gen!:)

Haha..ja visst är gluggar för söta;) Tack!

Ha en fortsatt fin kväll:)!