Tävling! Vinn LipGloss från MAC!

Strålande sol över STHLM. Lovely!
Snart ska jag ge mig ut på några projekt men i em och kväll vankas event med VR på Ambassadeur,så jag hoppas jag hinner med allt som måste göras innan! Stress,stress...

Tänkte passa på att posta det andra tävlings-inlägget i MAC-Gloss Tävlingen.

(Det är Lördag idag..jag vet..men tävlingen heter ju TorsdagsTävling ;)

Underbart rött gloss,riktigt hett nu i vår från creddiga MAC.
Passa på att vara med!



Du kan (som vanligt) tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen!
Tävlar du under alla inlägg så har du större chans i lottningen sedan.

Som vanligt lämnar du bara en kommentar om du vill deltgaga.
ALLA kan vara med,bloggägare lr blogglös.
Har du en egn blogg får du gärna länka och TIPSA om tävlingen men det är inget krav för att vara med!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress i din kommentar.
Har du ingen blogg är det en fördel om du skriver din mejladress i själva kommentaren så jag lättare kan kontakta dig vid en ev. vinst.

Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.

Tävlingen avslutas Måndag den 27 April kl 23.59.

Lycka till och Ha en Underbar Lördag!

(Hoppas på att hinna posta ett inlägg innan jag rusar på VR-eventet i eftermiddag,annars kommer en rapport innan kvällen då Kajsa och jag ska mellanlanda här hos moi med lite champagne innan kvällseventet..så..vi hörs senare hur som haver! ♥)
48 kommentarer
Jeanette

Jag är med! Ha en riktigt rolig kväll (vilket du säkert lär få)

Natasha

Härliga planer!:)

Rebecka

jag är med och tävlar :)

Nonne

Jag är me =)

Hanna

Jag är verkligen med och tävlar!

Ser fram emot att läsa rapporter från VR-grejen. Är det EGO, antar jag att det är du ska på?

evamar - tävlingsblogg

Tävlar i detta inlägg också!

Cilla

Jag är med i utlottningen!

Kajsa

Klart jag vill vara med!!

Daniel

E med!

F A N C Y

Jag är med =) Älskar MAC!

Sandra

Jag är meeeeeeee :D

Danni

fin blogg du har! händer i veckaan då ?

Jennie

Klart jag vill vara med :)



Hoppas du får en rolig kväll!

Louise B

I'm in!

Emma

Jag är med :)

M08

Hopppas :D

Elina

Jag är med!!!

Elina

Btw darling, jag har ett företag som sponsrar mina inlägg ibland... Är det något du skulle vara intresserad av? De ger dig något att skriva om och så får du betalt..? Pussssssssssss

Karin

Jag vill vara med och tävla :)

Klara

bra blogg du har.

Gillar att du ofta har tävlingar.



puss & kram

Ellinor

Jag är med

Robin ^^

jag är med :D



Ninni

Jag är med!

marita

jag är med.

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Nanna

Jag är med!

MissPurple

Jag är med! Kram

Nina

jag är självklart med!! :-)

Linnea

klart man vill vinna läppglanset! :)

Helene

Mina läppar e torra hoppas jag vinner denna gåmng då.Ha en skön Söndag

KRAM HELENE!!

Martina

Jag vill vara med!

Veronica

Jag vill vara med

Smilla

Jag är med =)

Linda

Är gärna med! :)



[email protected]

Anonym

Jag är med!

Michaela

Jag är med!

Carola L

Jag är med!

Alejandraaa

Jag är med!

Erika-mode-pyssel-m.m.

JAg vill vinna

Hanne

Jeg er med, utrolig fin farge:)

Boliii

Är med här igen då ;D

Carolina

Är med här på detta inlägg också :)

Marie

vill vinna,,,,,,,

Alexandra

Dubblar mina chanser genom att skriva här med då ;)

Ulrica

Jag vill vara med och tävla.

Sofia

Jag vill vinna! :)

Carro

Jag är med igen :)

Tilda

jag är absolut med!! :D:D