Reminder! Vinn Cremer från Apoliva!



Förlåt raringar!

Även om det blev intensivt och sent igår (ni ska få se bilder sedan på allt vi hann med,promise;)så var jag faktiskt uppe med tuppen i morse....nåja...nästan.
Har dock haft fullt upp heeela dagen och nu är killarna hemma igen och lever om,mysigt men intensivt!

Borde självkart ha postat det sista tävlingsinlägget  i Apoliva-tävlingen tidigare idag men det har som skrivet ovan inte funnits tid för det.

Förlänger därför Apoliva-Tävlingen till imorgon Måndag kl 23.59 .
(samtidigt som LipGloss-Tävlingen by MAC avslutas)


Då borde alla som vill vara med "en gång till" eller ännu inte tagit chansen hnna med att deltaga!

Som vanligt går det fint att tävla EN GÅNG per person och tävlingsinlägg.
Tävlar du under alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen.
ALLA kan vara med och leka,med eller utan blogg.

Har du en egen blogg får du gärna länka och TIPSA dina läsare om tävlingen men det är inget krav för att vara med!

Vill du ta chansen att vinna en dag eller nattcreme från Apoliva så skriver du bara en kommentar i stil med:
 "Jag vill tävla","Jag vill vinna" osv.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress bara.
Slumpen avgör vem som vinner vad,men båda cremerna är bra.
Apoliva har många kvalitetsprodukter till rimliga priser.




Tävlingen är alltså FÖRLÄNGD och avslutas MÅNDAG kl 23.59.

Passa på att vara med!

Lycka till och Ha en mysig Söndagskväll!♥
32 kommentarer
Nanna

Jag är med igen!

Maggis

Jag är med igen

Jeanette

Jag är med!

Emma says style, love & rock and roll.

im in!

Sandra

- Jag är med :)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Anonym

med

Hanna

Jag är med och tävlar! :)



Ha en bra dag imorgon, ser fram emot VR-rapporten!

Nonne

Jag är med och hoppas =)

Cecilia

Jag vill så gärna vinna!

Marie L

Bangar ingen tävling

Ellinor

Jag är med :)

Att ha det gott

Jag är GÄRNA med

Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna

Rebecka

jag är med :D

Millah

JAg är med :)

Olelsi

Jag är med på ett hörn jag med!!!!

Karin

Jag är med idag med :)

evamar - tävlingsblogg

Jag är med jag också!

Gabi

Ja, det är väl lika bra att jag är med på den här oxå!

Camill

Jag vill vara med även här.



Kram

Rolf

Jag är med och om jag vinner, så ska jag ge den fina vinsten till min underbara hustru som har födelsedag nu i maj. Hon skulle bli överlycklig.



Mvh/Rolf

Madelene

Självklart är jag med och hoppas på tur.



Kram: Madelene

Birgitta

Jag vill vinna! Håller tummarna nu.



Kram: Birgitta

Robert

Jag är med och tävlar och om jag har tur att vinna dessa fina krämer, så ska min underbara flickvän få dom.



Vänligen: Robert

Rosita

Jag vill ha!

LindaH

jag är fortfarande med

LindaH

jag är fortfarande med

Martina

Jag är med!

getpalmd

Med :-)

CherryCheek

Fortfarande med för att slåss om dagcremen! :)

nadja

jag är med och tävlar håller tummarna