Ny Tävling! Vinn Cremer från Apoliva!



Jag har fått chansen att testa en hel del Apoliva produkter och jag måste säga att fler av dem håller hög klass till rimliga priser!

Så här till våren och sommaren är det ju alltid bra att boosta sin hy.
En väl återfuktad hud får mindre rynkor och är mer rustad för den för huden slitiga bad/sol- säsongen som snart stundar.

Att använda en dagcreme som redan innehåller solskyddsfaktor kan vara bra, om man tål det.
En del blir känsliga att ha solskydd för nära ögonen.

Ett kompliment kan då vara att först använda en vanlig dagcreme (tex. Apoliva Dagcreme) och sedan vanlig solskyddsfaktor på de områden i ansiktet du vill skydda.
Du kan sedan toppa med foundation med spf om du gillar att använda foundation året runt.
Foundation med spf brukar inte irritera ögonen,det vet jag av egen erfarenhet!

Nog om detta...Nu till tävlingen!

Denna gång lottar jag ut en Dagcreme och en Nattcreme från Apoliva.

Dagcremen är för normal/fet hy, en lätt gelcreme med bla. rapsolja och vitamin E.
Pris 59 kr

Nattcremen är för alla hudtyper och återfuktar ansiktet på ett skönt sätt under natten.
Innehåller bla. återfuktande hyaluronsyra och skyddande vitamin E
Pris 65 kr




För att vara med och tävla om cremerna så lämnar du bara enkelt en kommentar här under detta inlägg.
ALLA kan vara med,bloggägare eller blogglös.
Glöm bara inte namn,mejl och ev. bloggadress i din kommentar.

Har du en egen blogg får du självklart länka och tipsa dina läsare om tävlingen,men det är inget krav!

Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut och det går som vanligt bra att tävla EN GÅNG per person och inlägg som rör tävlingen.

Tävlingen avslutas Söndag den 26 April kl 23.59.

Lycka till!♥
66 kommentarer
Erika-mode-pyssel-m.m.

Jag vill vinna

Sandra

Jag vill vara med, bra tävling där!

ejmis

Klart jag vill tävla!! Dim där produkterna är jättebra =)



http://ejmis.blogg.se/2009/april/tavling-10.html#comment

Therese

Jag vill vara med:)

Emma says style, love & rock and roll.

Jag är med!

Att ha det gott

Jag är gärna med

Rebecka

jag är med :D

Lene

Jag är jättegärna med!

Karin

Jag är med och tävlar!

Ellinor

Självklart vill jag vara med :)

Jeanette

Jag är med!

Carola L

Jag är naturligtvis med (och har länkat http://mammamuh.blogg.se/tavla )

Hanna

Jag är med och tävlar. :)

Malin

I´m IN =)

Cilla

Jag tar en lott! :)

Anna-Lena

Jag är med och tävlar!

Nonne

Jag är som vanligt med och tävlar =)

Nonne

Jag är som vanligt med och tävlar =)

Emma

JAg är med :)

evamar - tävlingsblogg

Jag är med och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/april/hudvard-26-april.html

Anonym

oj vad tävlingar du har, kul! :)

jag är mer än gärna med!

Elizabeth

Klart jag vill vara med och testa turen ;)



[email protected]

emma

ja e me :D

hur mår du?

kram

TESS

Jag är gärna med! :)

Hang

Vill vara med ;)

Susanne

Jag är också med!

Vronkan

I'll try :)

Vilja

Jag vill gärna vara med och tävla :) Hoppas på lite tur! Kramis på dig

Petra

Jag vill vara med och tävla!

Karin E

Hej

Klart jag vill vara med i din tävling.

Alessandra

jag är gärna med! :)

Anonym

Jag är med!

Nanna

Jag är med!

Maggis

Jag vill gärna vara med. Kram

Julia

Jag är jättegärna med, wish me luck! :)

sandra

Jag vill gärna va med i tävlingen!

Ha en fin dag :)

Kattis

Jag vill också vara med och tävla!

Maude

Och jag vill också vara med förstås!

Emma

Jag är med, älskar deras produkter:D

Martina

Jag vill vara med!

getpalmd

Med \o/

Olelsi

Jag är gärna med...!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Lilla Fröken

Jag är med och tävlar. Hoppas att du har haft en fin kväll!

lisa

jag är med!

Fia

jag är också med!

Tina

Jag är med!

nadja

jag är med och tävlar :)

Michaela

Jag är med :-)

Anita

Jag vill vara med!

Tilda

jag vill jättegärna vara med!! :D

Helle

Jag håller tummarna.

Anonym

jag är med =)

Emma

jag är med :)

CherryCheek

I äm in! :D

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/april/apoliva.html

lina

hej hej

jag är med, kul att apoteket äntligen gör bra och lite roliga produkter.

Andrea

Åh vad kul, jag vill vara med och tävla :)

Bompestjej<3

Hej:)

Jag är gärna med och tävlar:)

Kram<3

Emma

Jag vill tävla =)

Katt

Vill självklart vara med! =)

Kajsa

Klart jag vill vara med!!

Millah

Jag är absolut med :)

Anna-Lena

Jag är med!

Jessie

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/april/vinn-cremer-fran-apoliva.html#comment



Här är min mailadress: [email protected]

Ha det super!

Smilla

Jag är gärna med =)

Carola

Jag är med i tävlingen:)