Många Spännande Dove Produkter...



Stressig dag! Mer om Dove pressfrukosten jag var på imorse kommer senare.
Har inte hunnit ladda upp alla bilder osv. men det fixar jag ikväll.

Kan iallafall avslöja att utöver goodiebag så fick vi massor av Dove-produker och självklart kommer jag lotta ut en del till er!

Så istället för TorsdagsTävling så blir det en trevlig FredagsTävling imorgon,
ni kommer gilla den!♥

(Om en liten stund postar jag det andra inlägget i Paris Hilton Heiress-tävlingen.Missa inte!)
4 kommentarer
delinda

hej söt, ska du på pressdag den 22? puss

MiaShopping

Åh vad jag är irriterad över att jag inte kunde gå på frukosten imorse.

Ellinor

Det såg ut som du fått med dig många roliga saker där. Hoppas att du får användning för några av dem.

Kram

Emma says style, love & rock and roll.

Kul! Hoppas det var bra grejor också!!