A Big Little Hero...Hannah och Elliott's Friday!



Jag är såå trött!
Landade nu innanför dörren på ****gatan ,Odenplan.

OM jag är trött så är det nog inget mot vad den här lilla hjälten ovan är. Elliott,my little hero!
Hela långa dagen har han varit helt fantastisk och följt med sin mamma på möten,hårstyling,fika och resor.
Han fick dock leka två hela timmar i Vasaparken och har fått okänt antal glassar ,carstidning,chailatte och massor av kramar..så jag tror min lilla trollunge haft en bra dag ..ändå;)!


Som ni ser har jag vårsolen till ära dammat av min gamla Chanel. Minns ni den,min röda jag köpte 2007? Aja..

Jag har idag rest Sverige runt ,på ett ungefär, i sällskap med min siamesiska-tvilling..aka Elliott.

Jag har även blivit erbjuden jobb på cafe i Vasaparken (nej tack) samt blivit tillfrågad om Elliott är min lllebror.

(Den var ny,den frågan brukar jag annars få angående William och det är ju inte så konstigt med tanke på att han är tonåring..)

Haha...jag kände mig som 87 år efter uppstigningen fem imorse.
Kanske livet ännu leker..hmmm? Who knows!

Idag blir det  iallafall inget party på Cafe Opera för moi.. som ev. planerat. Vårfest.Hoppas ni som är där har kul!:)
Jag ska VILA!
Ellis är avlämnad nu hos sin pappa och William är på fotbollsläger.
Duktiga William,hoppas du har det bra älskling om du läser detta men det gör du nog inte för det har du nog inte tid med va?:)

Saknar dem redan så mycket men jag tror eg jag behöver vila lite,vi ses ju på Söndag igen darlings!♥

Ikväll ska jag verkligen bara ta det lugnt och förhoppningsvis hinna läsa några bloggar ,svara på sms och måla naglarna i korall!

Jag ska ladda inför morgondagen med bästa tjejerna Kajsa  (Moet är på kylning;)och söta Delinda

Och så VR-minglet..såklart!

(och litet frilansjobb på förmiddagen, no big deal..vad är det mot Sverige runt på åtta timmar liksom..haha;)

Hur ser dina weekendplaner ut?
Hoppas ni har en underbar fredagkväll sötisar!

Kram♥

17 kommentarer
Niklas Eriksson

Mina planer, hmm...

Jag skall köra iväg ett gammalt köksbord imorn.

På Söndag är det städ & tvättdag. Annars tänker jag bara ta det lugnt. Och idag somnade jag när jag kom från jobbet, har nyss vaknat. Inte bra att gå upp 0600 två dar i rad.

Du var f.ö. söt på bilderna :)



Hoppas du får en trevlig weekend!



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas:Tack! Ha en fin weekend du med::)!

Kajsa

Can´t wait! :)

emma

God kväll! :)

Vad har du gjort för skojsigt idag då? :D <3

Att ha det gott

Låter toppen

Hanna

Hihi visst är den fin, jag är så glad!

delinda

vilka sötisar ni är, låter som en härlig dag!ses imorgon gumman. kramar

Kajsa

Tio i fyra blir perfekt, vi hörs som du skrev! Kram!

Sandra

Oja ;) hihi

Ellinor

En intensiv fredag märker jag. Härligt med en mysig liten följeslagare i alla fall. Han ser rätt så nöjd ut på bilderna så kan tänka mig att det inte gick någon större nöd på honom.

Jag ska jobba hela helgen, mer spännande än så blir det inte för min del.

Kram på dig

Alexandra

Det låter som en härlig helg... även om du saknar dina guldklimpar :) Ha det så kul ikväll. Jag tyckte att det blev för stort projekt att åka upp den här gången. Börjar nästan ångra mig lite... Kram

Helena

Godmorgon vännen! Jag var också dödstrött igår och somnade mitt i en film. Jag har haft några hektiska dygn och vaknada idag utvilad och ledig till en skön helg med sol. Skall bara till frissan idag och bli ompysslad, sedan skall jag njuta av ledigheten och solen. Hoppas att du får en jättefin helg med dina vänner och minglet, kram!

Anonym

Hoppas du haft det bra:)



precis som jag skrev i inlägget, börjar jobba i sthlm 4/5 och ja samma jobb, fast ska sitta på elle/cafés redaktion istället så det ska bli nice:)



Oj många lägenheter, var ligger dem?:)



kram!

Mia

Hoppas ni får trevligt på VR-minglet, jag valde att inte gå och mingla, ska hänga med familjen istället.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

önskar jag vore i sthlm nu så jag kunde få en liten träf med dig beautiful! puss!

Erika

Man måste vila ibland också =)

Ser härligt ut i solen. Idag är det riktigt varmt här i övik med.Lovely!

Fru Evelina

Vad SÖÖÖT han är din lilla Elliott!



kramar