Do u want to play?



Hmm..Jag tror det var P som ville bjuda mig på kräftor tidigare i veckan.
 Men jag avböjde.

Det var 3 veckor sedan nu vi hade den där kräftskivan och det är bland det livligaste jag varit med om på länge!
Jag kan inte hantera dem, jaa..kräftorna,och eftersom jag inte vill äta dem så bara leker jag med dem.
Det funkar inte!

Denna helgen har verkligen gått i lugnets tecken.
Elliott har spanat på lamm idag och plockat blommor och kantareller till mig!
Nu har han just byggt en koja på golvet som han har somnat i...
Igår drack vi ett vin i världsklass som jag ska tipsa er om här som vintips till nästa helg.
Dock var det kanske lite väl gott och det blev rätt sent så idag är jag inte sugen på alkohol alls...Inte det minsta!

Vad pysslar ni med? Äter kräftor? ;)
12 kommentarer
Jennie

haha dem är riktigt roliga att leka med faktiskt ;D DOCK så är dem goda att äta oxå

HannahSthlm

Jennie: Ha ha..de är de onekligen,perfekta modeller också;)!

mia dh

Näe idag äter vi inga kräftor. Du är galet tjusig och galen som inte äter kräftor, sååååååå gott. Du vet ju vad vi pysslat med annars idag, stora kramen. Ha de gott.

Frida Su

Snygga bilder. Igår var inte bra inte bra alls. Det var en sån dära drick och grina så mycket du orkar fylla. Haha! Godnatt :)

Petra

Spännande med vintips (och champagnelistan som väl snart är på g? ;-) Jag drack också ett superbra vin igår som jag ska tipsa om på bloggen. Kram.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hahaa nepp inga kräftor här inte.



hoppas du får en skön söndag sötis!

Stina <3

LOVE KRÄFTOR! =)

mini

nu sitter jag och dricker mitt söndagsmorgonkaffe och villiam klipper i mina mamatidningar, tejpar och klistrar hejvilt.



hela helgen har varit lugn och skön och jag och villiam har bara vart på hemmaplan. kan hända att vi tar en tur till junibacken idag, så vackert väder! skön söndag till dig och dina små söta! mini

helena

nope..inga kräftor,dock blev det en del vin igår kväll haha..

delinda

haha du e så skön =) hoppas du haft en fin helg. kramar

Mariah N

Jag sitter vid datorn och kollar kommentarer på bloggen.Äter du kräftor?,jag gör inte det utan valde räkor istället vid mina vänners kräftskiva.

leopardia

alltså, det är ju inte värt besväret att äta kräftor, man får ont i tummar och ja... nä, jag har nu bestämt mig för aaaaldrig mer...