Art by H&M



Hämtade ut ett paket från H&M nu ikväll där bla. mina saker från Art by H&M  fanns i.
Kvaliteten är kanske inget att hurra för men jag gillar trycken.
(även om jag tycker att Anna's är finare.)
Klänningen vet jag inte om jag behåller men teen får nog stanna iallafall.
Långa cardiganen med de söta rosettdetaljerna på fickorna är jag dock supernöjd med!
(men detaljerna syns inte så bra på bilderna ovan;)

Nu ska jag fixa en sen middag och njuta av att det är fredag !♥
Vad gör ni ikväll?
12 kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men sötgumman =)

massa kram!

Lana

Fina saker, teen har jag också.

Niklas Eriksson

Jag har tagit det lungt hela dagen då jag har varit ledig idag. Du måste vara Stockholms snyggaste fotograf! :)

Hoppas ni får en trevlig middag.



/Mvh Niklas

delinda

fina saker =) nu har jag fixat utmaningen =)

sara

jättesnygga Teens ! :)

Att ha det gott

Här tar vi det lugnt

Passar på att sitta vid datorn när dotter är ute

Vanessa

Kika gärna in i min blogg, var med och tävla i mina tävlignar om goodiebags, presentkort på SOUK för 1000kr osv.



shehani.blogg.se



puss&kram!

Linda

Jaaa det har den o den är helt underbar,everyday use,helt perfekt!Tusen tack!hoppas du får en bra helg!

kramar!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

trist med kvalitén men fina var de!

nadja

trycken är himla fina

leopardia

vilka härliga bilder på dig, som om du leker med kameran :)

Cassandra

Åh, den där cardiganen har jag med beställt hem, fast i grått :) Vilken storlek tog du och hur är de i storleken? Vill ha den lite lös, och min ord storlek är s. Ska jag ta M då?



Kram