Tävling! Vinn Essie Bordeaux


Essie Bordeaux. Värde 110 kr
Essie's lack hittar du bla. på Blush samt Åhlens City,Sthlm.


Nu kör vi en ny Essietävling här på bloggen.
Denna gången har du chansen att vara med och tävla om ett nagellack som är helt perfekt nu i höst!
Nyansen heter Essie Bordeaux och kan varieras mellan röd till mörkaste lila, allt beror på hur många lager du målar.
Lila är en av de hetaste trenderna på ögon och naglar just nu,så pssa på att vara med och tävla!

Alla kan deltaga med eller utan blogg.
För att vara med så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Har du en blogg får du gärna låna min bild och skriva  om/länka till tävlingen,men det är inget krav!
Glöm inte ditt namn,mejl lr bloggadress om du är med och tävlar.

Tävlingen avslutas Söndag den 14/9 kl 23.59

Lycka till!♥
69 kommentarer
emilia

Ni inviger jag kommentarerna för detta inlägg, hihi :) Vill hivetvis vara med o tävla! Ha en bra dag!

Sofia K

Jag är gärna med :)

Rebecka

jag är med :D

Pernilla

Jag är med=D

emma

sv; japp det har du rätt i :)

mini

jag är självklart med och tävlar om den där så himla fina och så önskar jag dig en fin dag, kram! mini

marita

behöver nog piffas till lite..

Therese

Jag vill vara med:)

AmandaM

Åhh vilken härlig färg! Jag vill vara med och tävla!!!!!

Ulrica

Den färgen är underbar, jag är gärna med och tävlar.

Trebarnsmamman

Jag är med och tävlar! Vilken underbar färg...bara måste ha :)

Juliana

Jag vill vara med :)

isabella.l

älskar nagellack..

Emma

Jag är med! :)



EC

ms. Z

Vill gärna vara med och tävla.

Sara G

Åh, jag vill oxå vara med!

Sandra

Im in:)

Himeko

Så underbar färg. Skulle passa utmärkt som ersättning för mitt gamla, torra, mörkröda lack, så jag är helt klart med och tävlar. ^_^

Linda

Åh jag vill så gärna vinna ett Essie nagellack utav dig,har varit med i alla dina essie tävlingar men ingen vinst där inte=(

Detta nagellack hade suttit fint på mina små naglar då höstlöven i bordeux börjar ramla ned från träden,bordeux är en underbar färg,ja jag e ju med i denna tävlingen då,haha det antar jag att du har förstått vid detta lagetflinar

Nina

Såklart att jag vill vinna det fin "höst"-lacket!

Moa

Åh jag vill :D

Erika

Mej är med och tävlar =)

Cassandra

Så snygg färg! Jag är med :)

Linda

jag är med :)

hedwig

jag är gärna med och tävlar (:

Debbie

Åh, varför får jag aldrig nog av röda nyanser? Det är sååå snyggt! Är med och tävlar igen helt enkelt, hihi :)

Lina

Ett nytt nagellack hade väl inte vart helt fel :) Riktigt snygg färg var det ju också..

En Mölnbobos Liv

Jag är med

jennifer

Jag är med ! :)

Nina

jag är med!

Rebecca

Oh, va fint :)

Cecilia

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Håller tummarna!

Erika

jag är med och tävlar

Louise

Jag är med! :)

emma

åååh så kul! är med.:)

Lojs

bowowow yippie yo yippie yay!



Jag är med! :)

Ingela

är gärna med och tävlar...fin blogg förresten=)

Sandra

Jag är med och tävlar! :D

Lynn

Det är så himla snyggt :)

Sandra

Jag är med! :)

Jennie

Självklart vill jag vara med och tävla!

sara

åh det ser ju ut att vara en jättefin färg!

maria

jag är med (:

Fanny

jag vill gärna vara med! Jag har ingen blogg tyvärr men jag kan skicka reklam på mejl istället :D

Maria

jag vill vara med!!

Susanne

Jag vill också vara med!! Nagellack går alltid åt, har alltid målade naglar!

leopardia

jajamensan, jag är med och tävlar, fast om jag skulle gå och vinna så är det min polare pancake som får ett brev till sin brevlåda...

Fru Evelina

Oo jag är med, såklart! Ett snyggt lack skulle pigga upp nu i höst =)

kram

Anonitota

Jag vill såklart vara med och tävla!

Sandra

Jag är med! :)

petrich - me gossip and fashion

jag är med :D

ejmis

Jag är med =)

Dodo

Självklart är jag med ! Mina läppar behöver ju glans nu om vinterkylan !

Dodo

AH förlåt jag var med i en annan tävling , där man skulle vinna läppglans :) Men jag hoppas jag kan vinna detta snygga nagellack ändo om jag skrev fel ! :D håller tummarna

evans

Snygg färg! Jag är med!

janne

frugan skulle nog bli glad..

Mahlin

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Cecilia K

Åh jag e med!

Anna

Jag är med och tävlar =)

Nettan

Jag vill vara med, har jue försökt så himla många ggr i dina tävlingar men aldrig lyckats,hoppas på min tur nu!!

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2008/september/tavling-vinn-essie-bordeaux.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Frida

Hoppas på tur! ;)

REBECCA

Heej!

Oh hoppas man vinner :)

Madeleine

Jag är jätte gärna med och tävlar :D

CherryCheek

Oh, nu hoppas jag på turen! :)

Jenny

jag är med :)

Lotta

Är en Essie jungfru använder bara OPI,så det vore kul att testa och den fina färgen gör det inte sämre.

Anonym

Jag vill gärna vinna!

Helena

Jag vill också vara med!

Rebecca

Jag vill jätte gärna vinna lacket !