Ladies Night 2008!


Bild 1: Förra året i spetsklänning och lackleggings
Bild 2: I år i en annan spetsklänning och lackleggings.



Jaaa.. igår var det alltså dax för den årliga traditionen Ladies Night i Globen.
Hade spets och lackleggings förra året också såg jag nu i arkivet, bilden till vänster ovan är från förra ladies Night.
Middagsplatserna vi fått visade sig inte vara preeecis ängst fram vid scenen men det var helt ok ändå,det var himla nära!
Närhets principen är ganska viktig vid detta event då det vallfärdar damer i diverse åldrar från hela Sverige.
Dessa damer vill gärna stå upp under showen och vifta med händerna,dansa och skrika!

Hi hi..inte ofta det är så mycket skilda stilar och personligeher i en och samma lokal och nästan bara ladies.
Allt från artonåriga kompisgärng från Stureplan till mormor Agda 85 år ....på ett ungefär!




Härlig "festival-feeling" med plastglas när man beställde i baren..ha ha!
Gillar ni mitt nya nagellack ?
Det är Isadora Wonder Nail i nyansen Blackberry Wine nr 177.



Peter Stormare, Henrik Hjält och Martin Stenmark showade järnet i ca 2 timmar, sedan spelade Daniel Da Silva plattor på golvet men då droppade vi av.

Har du varit på Ladies Night något år?
Vad tycker du om eventet ?
17 kommentarer
mini

fina bilder! hoppas du mår bättre idag och att snormannen din blivit frisk, lilla vän. ha en härlig söndag, kram! mini

Mia

Åh, jag var i fjol...tyckte det var lite roligt. Det är ju en grej liksom. En tjej vid bordet brevid satt och gnällde hela tiden, om att det var diskriminerande och sexistiskt och allt vad det var. Men jag tycker att det är lite grejen, varöfr är det annars en Ladies Night?!

HannahSthlm

mini: Tack söta! Tyvärr mår jag värre än någonsin men ska nu bädda ner mig någon timme innan snormannen kommer hem igen;)! Kram!

HannahSthlm

Mia: Håller absolut med..lite skämt får man ju tåla..det är ju en show..ingen pjäs på Dramaten direkt;)!

Anonym

sv:håller med ,dem är väldigt enkla, men det är bra det också :)

delinda

snygg outfit =) kram!

Pernilla

Googlade på min nyinköpta mascara och hittade inhit. Blev så inspirerad av ladies night att jag måste kolla upp om dom kommer till min hemstad (Luleå). Var här förra året men då backade jag av någon himla dum anledning :) Nagellacket var mustigt höstigt och supersnyggt! Ej införskaffat något höstlack ännu...

HannahSthlm

Delinda: Tack söta:)!



Pernilla: Vad roligt att du hamnade här!:) Ja du får kolla upp turné´planen då och se om de kommer föbi Luleå:)!

Dilek Isabelle

Vad är det för skojj fest jag har missat? vad händer där? syfte? (utöver ladies :)) när är bästa? vill veta allt! vill dit med! älskar sånt

Rebecka

Jag var på Ladies night förra året och det var jättebra. Jag älskar Martin!

Wow, gillar Daniel DaSilva med, vad kul att han var där.

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Oh, vad kul det ser ut. Jag ska dit i Malmö. :)

Helena

Jag var i Globen igår och såg dig =) Satt vid bordet brevid och det tog ett tag innan jag fattade att det var du. Tyckte jag kände igen dig men inte från vart. Men tillslut så =)

HannahSthlm

Helena: Där ser man,vad roligt:)! Visst var showen bra? ;)

Ellinor

min pojkvän jobbade på ladies night! Damerna är helt crazy. De försöker få med honom hem och in på toaletten.

Anna

ska på ladies night på lördag i göteborg=)

rebecka

vilka söta klänningar!

Tory Burch

Winter of our product is the single most indispensable boots, it can be depending on a single product Dachu different temperament and taste, you want to wear clothing in this season of your temperament, show your style? Come

Tory Burch facie it! Selection of a part of your boots it!