Tävling! Vinn örhängen från Glitter!



Nu har du chansen att vinna ett par fina örhängen från Glitter.
De är formade som stora rosor och passar utmärkt till höstens spets och goth-trend!

För att vara med och tävla om dessa toksnygga örhängen lämnar du en
kommentar här under detta inlägg.
Alla kan vara med. Har du en blogg får du gärna länka men det är inget krav!
Glöm inte lämna ditt namn, mejl lr bloggadress!

Tävlingen avslutas redan Måndag 8/9 kl 23.59 så passa på att vara med!

Lycka till!♥
73 kommentarer
helena

jag vill va me..fina örhängen vill jag ha..kramis.

liene

Godmorgon!



Vad bra tväling, jag är med:D

Lisa

Fina örhängen tackar man inte nej till! Om man inte har en ros i bröstfickan, kan man väl ha den i öronen istället. Jag är så klart med, och länkat har jag gjort med! Här:



http://sidenrosett.blogg.se/bloggen/2008/september/vilka-fina-orhangen.html



Kram på dej!

Rebeccah

vilka söta örhängen! :) jag är med

lovisa Nvs

jag är med!:)

Sadia

jag kan ju vara med :)

Nina

Åh vill vinna!



Ha en mysig dag. Kramis.

Sweet life style

snygga!

Alexandra

snygga!

Sassy

Haha, jag kollade på pälsvästar igår på stan och hade väldigt svårt att låta bli att köpa en...



kram

Pernilla

Åh va fina=) Självklart är jag med, älskar dina tävlingar=D

Dena

åå va söta!:) är gärna med

anna

såna där har jag, superfina :)

Trebarnsmamman

Jag är med och tävlar...men en fråga måndag 8/9 eller söndag 7/9?

josephine

grymt snygga!

är såklart med och tävlar :)kram

Karin

tack för grattis:) ha en jättefin dag! kram!

rebecka

Urläckra!

Jag skulle väldigt gärna vara med i tävlingen! :)



Ha en trevlig dag!

Ida Björck

JAG ÄR SÅ MED :D sötaste örhängena ju :)

Wysteriia

yes i love it. så underbara färger.

Lenita

Åh vilka söta! Dom vill jag vara med och tävla om :)

isabella.l

jag försöker som vanligt..

anna

söta örhängen,jag är med!

Ellinor

De var ju jätte söta!

emelie

åh jag vill vara med =)

maria

Jag är med :)

Linda

Oh klart jag är med,gillar ju dina tävlingar som sagt=)

Erik Keding

Det är i såna här lägen man önskar att man hade hål i öronen. Hallå.

♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

JAg är gärna med om dessa supersöta örhängen :)

Mariah N

Jättesnygga och fina örhängen,dem vill jag vinna.

sara

hihi åh detta vill man ju vinna! himla fina.

anna

Jätte snyggt

Sofia K

De är riktigt söta :) Jag är gärna med!

Evelina

Jättefina örhängen ;D Helt klart att jag vill vara med och ha en chans att vinna dem :)

anna

Så söta, klart jag är med! :-)

Jonna

finiiina

Linda

jag är gärna med =)

Angelica L

Vad fina :D

Jag är med!

Kram

ida

söta, jag är med jag också!

marita

vill vinna.

Jenny

jag är med :D

CherryCheek

Åh så söta! Jag är självklart med och tävlar!

Passar perfekt till höstens spets och skira tyger :)

Marie

Jag vill oxå jättegärna vara med :)

Bim H-D

Ja, eftersom jag snöat in på svart. Varför inte än mer svart? Behöver örhängen, fastnat i ett par. Och håll med om att det ÄR trist :(

Må så grankott...

hanna

älskar svarta smycken!<3

Ms Z

Självklart vill jag vara med och tävla. =)

hanna

jag är med

Susanne

Javisst vill jag vara med!!

[email protected]

Amanda 's k a n d a l i s m'

Vill självklart vara med :)

Camilla

va snygga dom var :) jag är gärna med! ha en trevlig kväll

Louise

Jag är med! :D Hoppas på vinst för dom var riktigt fina. :D

Linda

jag är jätte gärna med och tävlar omd essa ursnygga örhängen! Mvh Linda.

anna

åhh så söta!

Therese

Jag vill vara med=)

bitte

gud vad snygga rossor och svart mjau grymt snyggt.

ÄR ABSOLUT MED



bitte[email protected]

jennifer

Jag är med :D

Maria

Så grymt snygga, såklart jag är med! :) Älskar rosor dessutom :)

Jimm Bekkevold

De där skulle sitta fnt på min fru.

Kerstin

Åh, vad fina!

Vore perfekt som uppmuntran för mig som just haft löne"samtal" och blivit besviken som tusan.

Tur att det finns härliga bloggar som muntrar upp på lunchrasten!

stina

ja vill va med..de va ju jätte söta:)

Petra

Oh, vilka häftiga örhängen. Dom har jag gärna på mig nästa gång jag far ut o partajar!

deborah

Snygga. va kostar dom?

Linnéa

Jag är med!

HannahSthlm

deborah: Jag vet inte men jag kikar upp och återkommer snarast:)!

melissa

de var fina :)

Cecilia

Jag vill gärna vara med och tävla om dom snygga örhängen!

Maria J

Jättesnygga örhängen, det hade varit så kul att vinna dom! Hoppas hoppas...

Anonym

snygga! (:

carro

Va fina :)

Li

hoppas på vinst

Elin

Väldigt fina, de skulle jag gärna vilja få hem i brevlådan =)

Camilla

Så utrolig fine øredobber!

MalinM

Vilka sötisar! De skulle passa bra till mig och mina höstoutfits!! =)



Ha en skön dag!



/Malin M