Tävling! Vinn Essie Mini Fall 08!

 
Vem kan motstå dessa söta minilack från essie?
Vinner du får du fyra underbara höstnyanser att variera med!
Värde 239 kr på bla. Blush


Här kommer då det dagliga tävlings-inlägget angående de underbart söta minilacken ur essie's höst-collection.

Lämna en kommentar under detta inlägg så är du med i utlottningen.
Det går bra att lämna en kommentar per tävlings-inlägg.
Är du med och tävlar under varje inlägg som rör tävlingen har du större chans i lottningen.
(det är inte så att det ger bonus-poäng att tävla under varje inlägg utan rent logiskt har du större chans;)

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl lr bloggadress!

Tävlingen avslutas imorgon Tisdag den 30 September kl 23.59

Lycka till!♥
62 kommentarer
CherryCheek

I'm still in! :D

Petra

härliga färger

leopardia

jajamensan, här ska lämnas kommentar :)

Lojs

Jag är med idag också! :)

L8

Jag vill fortfarande vinna! Haha...

Dilek Isabelle

:D

janne

sånt där skulle frugan gilla.

JOSEFINE

hoppas man vinner!

AmandaM

jag är med och tävlar nu med, vill verkligen vinna :)

Sofie

Jag är oxå med o tävlar :D

nadja

jag är med och håller mina tummar hårt hårt

nadja

jag är med och håller mina tummar hårt hårt

nadja

jag är med och håller mina tummar hårt hårt

Dress Like a Princess

jajjemän imorn är det killarnas tur att kvala :)

Himeko

Färgerna är fortfarande perfekta, och jag är fortfarande med och tävlar. ^_^

Ellinor

Svar: Haha jag tror dig faktiskt! Damerna är helt tokiga. Och när jag säger damer menar jag 50+. ;) haha

Malin

Åh vilka härliga färger :)

Moa

jag vill :D <3

erika

å roligt me tävlng hur mycket shoppar du för? i min blogg får du svaret!

dreamdoll

Tack för din kommentar :)

Lina

Jag vill jag vill :)

Karin

Vad ska man skriva för att inte låta som alla andra? Detta är oavsett en kommentar i.a.f.

Li

hoppas på vinst

Moa

Jag vill ha en extra lott. Hur lottar du Hannah?

JOSEFINE

godmorgon :)

Nina

Åh vill vinna detta superkit =)



Ha en underbar tisdag!

Linda/ Fröken SÖTSUR

WOHOO...jag vill vara med och tävla!

Sussi

Skulle vara härligt att få måla mina naglar i dessa snygga höstfärger! :)

Karin

Jag är med idag med!

HannahSthlm

Moa: Ni ska få följa lottningen sen, ska dokumentera i bloggen,det kommer bli super-rättvist,lovar:)!

Lotta

Igen då... Kram

sassy

Ja, fundera du!

Säg till om du vill ha fler bilder!

Amanda

Så tråkigt att vara sjuk! Fast just idag är det riktigt pissväder här så då kan det kanske vara skönt att ha en anledning att få stanna inne. :) Krya på dig du med! Det tänker jag och lilleman göra.

Hanne

Jeg er med:)

Mia

Men oj, jag har glömt att lämna en kommentar här!

Sofia

Svar: tack detsamma:)



Och jag vill vara med och tävla :)

Petra Larsson

Hello!

Vilka underbara höstlack, skulle passa perfekt på mina trötta fingernaglar nu i höst!!

PS, Du har en toppen blogg!

Kram

Ulrica

Jag är med i dag oxå.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag är med och tävlar :)

Jessica

Jag är fortfarande med, vill inte missa några inlägg:)

fia

jag är med här så klart .

mini

jag har tjatat och tjatat tidigare om mina livlösa naglar men saken är den att de är så hemska. jag vill liva upp dem med ljuvliga lack som dessa! mini

Lynn

Hösten är så underbar med alla sina vackra färger, så det är ju självklart att man vill matcha det med lite snygga, färgglada naglar :) jag är med och tävlar om dom här fina färgerna :)

Sanni

Vill vinna dessa och ge till lillasyster i present.

Hanna

Mina höstflisiga naglar kan behöva piffas upp med mina favoritfärger :)

evans

Jag vill vinna!

Amanda

Hej! Vill jättegärna vara med och tävla om dom där checka nagellacken! :)

marita

rena lyxen med så många färger..

Nettan

Klart man vill vara med...läckra färger till hösten.

Rebecka

jag är med :)

Sara

är med och tävlar!



ha en bra dag :)

bella.l

älskar nagellack.

rebecca

Jag är fortfarande med!

Lene

Vill ha vill ha vill ha:)

Jessica

Jag är ännu med =0)

Carola L

Jag är ochså med fortfarande :D

Sofia K

Jag är gärna med :)

madelene

Jag är självklart med!=)

Angelica L

Jag är med :D

skosoet

Jag är också med igen!

REBECCA

Åhh, snälla låt mig vinna :)

Skulle bli överlycklig !

REBECCA

ÅH, VILL VINNA !

<3