Tävling! Vinn Essie Bordeaux


Essie Bordeaux. 110 kr på bla. Blush

Ett av de snyggaste lacken nu till hösten? Ja! Essie Bordeaux är helt perfekt!
Du kan få  det i rött till lila nyans beroende på hur många lager du målar.
Nu har du chansen att vinna detta toksnygga lack här på min blogg!
Du lämnar enkelt en kommentar så är du med i utlottningen.

Tävlingen är förlängd till Tisdag den 16 September kl 23.59
Jag kommer publicera ett tävlings-inlägg varje dag fram till dess.
Du kan lämna en kommentar per inlägg, är du redan med och tävlar så går det alltså bra att lämna en kommentar här också.
Är du med och tävlar i varje inlägg har du större chans att vinna i lottningen sedan:)!

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!
Har du en blogg får du gärna länka men det är inget krav.

Lycka till!♥
61 kommentarer
Stina

Så fin nyans. I'm in! :)

CherryCheek

Åh, den är så fin! Jag är med och tävlar! :)

Jessica

Jag saknar ju höstlacket så självklart är jag med och tävlar. Supersnyggt!

Nettan

Klart jag vill vara med igen.

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2008/september/tavling-vinn-essie-bordeaux.html



Kram Nettan i Hälsingland.

delinda

snyggt =)

Therese

Jag är med:)

Louise

Jag är med! :D

Juliana

Jag vill vara med :)

Rebecka

jag är med :)

ell

tack:)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är dock en perfekt skönthet i mina ögon gumman! kram!

Fanny

Jag är gärna med och tävlar :)

Josiee

haft en bra helg söta du?:)

Lina

Ökar chanserna med en kommentar till då :)

Rebecka

Betsey Johnson skon kan jag inte säga diss, för den var ändå snygg, men too much helt klart tycker jag den är.

Okej men det glosset, ger det en förstorad effekt av läpparna?

Cissi

Jag vill gärna vara med!

Ida Björck

jag är så med :)

Evelina

Jag är med :D

Mikaela M

jag är med :D

Erika

Japp, har haft det riktigt mysigt på landet =)



Jag är med och tävlar!

Pernilla

Jag är med=)

Rebecka

Okej tack för svaren :)

Sadia

sött!

alexandra

ja fy, just nu är det 3 grader här =/ helt sjukt vad fort det har gått.

queenpeach

galet snyggt lack!! jag vill va med :D

Angelica L

Jag är med :D

Kram

Dress Like a Princess

:) allt bra idag?

helena

jag vill va me..

Linda

Tack

Karin

tack:) hoppas du får en fin start på veckan! kramar

nadja

jag är mer än gärna med och tävlar fint lack

Cecilia

Ja visst var det :)

Lojs

tack så mkt!



självklart är jag med! :)

Debbie

iiiiiiiih.. den färgen är så fin. Haha :)

fia

jag ärr med och tävlar och hoppas på det bästa . färgen gillas skarpt .

Jessi

fin, jag är med :D

Alexandra

jag är med!

AmandaM

Supersnyggt nagellack, jag är med och tävlar den här gången med! :)

Emilia

Jag är också med! Tycker det är roligt med färg på naglarn nu i hösttider så att man får en liten "färgkick" fastän vädret är grått :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh kul jag är med :)

sassy

Tack så mycket sötis!



Åh, fin färg på lacket!

kram

ulrika

Det där såg ju riktigt snyggt ut. Det vill jag gärna vinna.

Lynn

håller tummarna för att jag vinner detta snygga höstiga lack

erika

å ja som fyller år i dag skulle vara perfekt present he he :-)

Angelicas Closet

Jag vill gärna vinna =)



Kram

Elsa

Jag är med :)

Nettan

Cool höst färg, ärligt talat så har jag inte något nagellack. Jag hoppas på tur att vinna, har provat jätte många ggr i dina tävlingar men har aldrig haft turen med mig.



Kram Nettan i Hälsingland.

MOA

jag är med! :)

REBECCA

Jag vill vinna :)

Sofia K

Hihi, då får jag fortsätta att hålla tummarna :P

marita

behöver piffas upp lite..

Nina

Är med =)

Adela

Yes please :)

anna

Yes, jag är med, har ännu aldrig provat Essie =)

Moa

Åh jag vill :)

Maria

Jag är gärna med ;)

Anna

Fin, jag är med ;D

Hanne

Jeg er med:)

Nina.

jag är med! :)

Himeko

Jag älskar färgen ^_^

jag är med

Mariah N

Snygg färg,jag vill vara med!