Övning ger färdighet?


Linne Zara
Jeans d Brand

Idag har jag en riktig fuldag.
Det är lite sorgligt att det börjat bli ett "modeord" då man verkligen på riktigt kan drabbas av detta.
Dessa bider är därför inte från idag utan från en annan dag.
Dock måste jag ju ha kläder på mig och jag har samma fast jag har addat en kofta från Filippa K.

Är lite besviken på att det var så svårt att ta bilder med systemkamera och stativ.
Ser ni vilka fantastiska..hmm..resultat jag fick till ovan?!
Dock är jag ju inte den som ger mig i första taget och när jag har tid ska jag lära mig ordentligt !
Inte idag dock,vill inte ta en enda bild på mig själv !

Hur är din måndag?
19 kommentarer
josephine

jaa=), min måndag är en vanlig skoldag..hur är din måndag?

ha en bra dag:)

melissa

sv; mmh, tack detsamma :)

Dress Like a Princess

Åh ja visst är de :)

Fina bilder

anna

Du fick ju till en del bra kort. Jag håller också på att lära mig ta kort med min kamera och jag tycker inte att det är så lätt.

Niklas Eriksson

Den högra översta bilden är ju perfekt.

Den nedre högra bilden är också helt ok. Övriga var väl kanske inte så bra men du lär dig garanterat!



Jag skall fixa till en enkel website till en temavecka på jobbet. Så jag har nog kvällen räddad :)



/Mvh Niklas

Karin

hehe fint ändå:) kram

Frida & Fabulous

Fuldagar är inte kul!

Sofia K

Hihi, jag har också haft en riktig fuldag idag och passande nog så har nästan hela dagen tillbringats i skogen.. :) Ha en fortsatt fin fuldag :)

Rebecka

Är Filippa K dyrt? Jag har nämligen aldrig köpt från märket men älskar kläderna jag ser i tidningar o.s.v. från Filippa K.

Förresten, hårmasken jag vann för ett tag sen funkade verkligen jättebra :) tack!

Nina

Dagen har varit mkt lång! Nu blir det gymmet. Skönt.



Ha en mysig kväll.

helena

En regning måndag..jag tror man blir lite trött av detta mörker.satt idag och tittade på alternativa resor till solen,en sån resa skulle passa mig bra nu..du är lika söt som vanligt,ha en bra måndagskväll

Fru Evelina

hörrö det är riktigt svårt att tro att du har en fuldag =)

fast det händer nog även det bästa kanske haha =)

kram

Erika

Min måndag är lite småtrött =)



Jag har fått till problemet jag hade så nu kan jag plugga igen. Ska göra det snart hade jag tänkt. Alldeles strax...;)

Jenny W

Min måndag suger riktigt hårt =( Jobba på med kameran, det kommer bli jättebra till slut! Den blden som var skarp var iallafall superfin! Kram/Jenny

Nergårds-Emma

Det är jobbigt med fuldagar. Och regnar det så blir det ju ännu värre :-)

Johanna

vilka fina bilder

Sassy

Äh, jag tycker det är roligare när bilderna inte är helt perfekta, de blir mer personliga då! Jag gillar dem!



kram

Anonym

"KUND" ger 10%

Madelene

vilket otroligt vackert hår du har! Är det löshår? =)