Budget Ugg- tips!


Ca 133 kr på GoJane

Jag har verkligen varit kind of knäckt för att de svarta Classic Tall Ugg'sen försvann framför näsan på mig i storlek 38.
Joo..de gjorde faktiskt det,jag skulle just betala!
Jag vet inte om jag vill ha Tall Chestnut (ljusbruna) eller svarta Classic Short istället,och har fortfarande inte beslutat mig i frågan!

Vad tycker du by the way?
Borde jag kanske ta ett par bruna nu när jag beställt dessa "budget-svarta?"?
(Vilka i-lands problem man har!Yes!)

Jag fick iallafall precis ett budget-tips av söta Emelie  mitt i min "ugg-depp-misär"och klickade genast hem ett par billiga saker från GoJane.
Okey....de är inte äkta, men de är höga och svarta och himla billiga!
Dessa kommer man ju våga använda i rusk och slask-väder också vilket känns tryggt!

Själva "ugg'sen" går på ca 133 kr och frakten på ca 200 kr=333 kr
(49.99 dollar)

Vet inte hur lång tid det tar innan de anländer från USA,men det visar sig!
Jag meddelar självklart här.

Nu kommer jag ju iallafall ha dessa svarta i vinter och mysa omkring i och förhoppningsvis några "äkta" också om jag kan bestämma mig innan precis alla är slut!
17 kommentarer
mini

jag hade först ett par inte äkta uggs och de är tyvärr inte av samma kvalité som de äkta. sulan är oftast mycket tunnare och håller inte alls länge. bra passform har de oftast inte heller. luddet inuti trampades ner på en gång och då håller de inte värmen på samma sköna sätt som i de äkta uggsen. det är självklart upp till var och en, en smaksak och det här är min smaksak.



skön tisdagkväll till dig! hur är det förresten med snormannen, är den lilla söta frisk och kry?

HannahSthlm

mini: Jag ska bara ha dessa som substitut tills jag bestämt mig. De är ju höga och svarta vilket jag tycker är snyggt!

Självklart vill jag ha de äkta svarta classic Tall men de finns ju inte..längre..i min storlek!Nu har jag förlikat mig med att det blir höga Classic Tall i Chestnut eller låga svarta(Classic short)ugg's..då känns det ändå bra att ha dessa höga svarta även om det nu inte är någon höjdar kvalitet;)! För det är höga svarta äkta jag helst vill ha..men man kan inte alltid få precis som man vill..tyvärr! Har verkligen typ "slitit mitt hår" i eftermiddag över detta..ha ha! :)



Snormannen är ganska pigg tack,men jag är däckad..Kram!:)

anna

Dom zeebrarandiga var ju roliga.

HannahSthlm

anna: Ha ha..joo;)!

Anonym

har ungefär ett par sådanna!

assköna!

ha en brah dah!

Anonym

har ungefär ett par sådanna!

assköna!

ha en brah dah!

Bella

Det var så lite så :) vad händer ikväll då? :D

Mikaela

Snygga uggs:)

besök gärna min blogg!

Madeleine

SNygga uggs! Fina i båda färgerna:)

queenpeach

bra att du bestämde dig för höga!var med och tävla om en klänning hos mig om du vill:D

Anonym

tack! ha en trevlig kväll de med! :)

emelie

oj vad kul att du beställde dom från gojane :) joo det ska ta ca 2 veckor för skorna att komma så det blir nog perfekt. hoppas du har en trevlig kväll söta du!

Lisen

Coola skor!!! Superfrän blogg oxå <3

Rebecka

vad söt du är, jag tycker du ska köpa classic short i svart... :) kan väl vara bra med både ett par höga och låga?

Och när det gäller musen elelr grodan så skulle jag välja musen.

sassy

Jag köpte ett par superbudget på Primark i London, de gick på 6£!



kram

sara

mysigt

Toryburch

You want to make yourself different? So please come Toryburch shoes and take a look, there are a variety of styles for your choice, not only styles, and the price is cheap.I am sure Tory Burch products will surprise you, is you look generous fashion.