VR Blog Award's 2008! (Del två)

Kom ju hem ganska sent i natt så rapporten från Blog Award's blev av förklarliga skäl lite kortfattad.
Vill börja med att tacka Ebba och VeckoRevyn för en toppenkväll och alla trevliga bloggare såklart!
Delinda, Mia,Linda och alla andra!Vad kul vi hade!
Ser redan fram mot BlogAward's 2009.


VeckoRevyn BlogAward 2008 på StureCompagniet med rosa matta och allt!




Vi startade aftonen på Anglais. Med champagne såklart!
Delinda hade fixat små goodiebags från Lush som hon delade ut!

Minglade med trevliga och söta bloggare som bla. Anna,Sandra,Mia,Alexandra & Käthe.


Ebba och Carolina Gynning på scenen. Priser,Blog Award's, delades ut i 15 kategorier samt det prestigefyllda Årets Blogg som Kenza kammade hem!
Jag blev sminkad av en duktig MUA från Maybelline.
 (Jag var ju såklart sminkad när jag kom men det blev bla. grön ögonskugga..)

Efterfest på Hell's Kitchen där jag och Mia bla. dök på söta Emelie ,Sandra och Maya.

Linda,Mia,jag och någon från Bloggkoll som undrade om vi hade en ...nål? Ha ha..Vem går omkring med nålar på sig?Que?

Super nice Blog Awards! Tack Ebba,VR och alla söta bloggisar..igen!

(ber om ursäkt om någon länk är fel,det var många att hålla reda på,det kommer fixas till!)

Ps.GOODIEBAGEN ska ni få se imorgon,kommer ta flera timmar att gå igenom och fota den!
26 kommentarer
donnasandra

Tack så mycket för igår! Alltid lika trevigt att ses!! Kan du maila den där bilden på mig? :-D Kramar

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så kul att få se bilder :)

Daja

vilken rolig grej det måste vatt =)

Jennie

Ja detsamma :)

Kraam

Nergårds-Emma

Kul att se! Synd att jag inte var där, jag har faktiskt en nål i handväskan :-)

Ha det så mysigt ikväll!

Elin

du har nog stavat liiite fel, blow award? ;)

Maya Gunnarsson

Men tack och verkligen detsamma, jättefin :) och så roligt att få träffa dig. kram

Angel

fina bilder =)

SARA

Nej det kan jag tänka mig :) Hoppas du hade kul igår! :)

Jennie

va bra att ni hade de kul ^^

Josiee

fina du:) härligt att krama om dig igår:D

Pernilla

men nice det såg ut :) Ha en fin helg du med hannah!

Linda

Ah vad kul ni måste ha haft på blog award!!!säger en som gärna hade varit där=(

JOANNA

sv: okok härligt:)

va kul att du blev bjuden till blogg awards! hur var det?





PUSS JOANNA

MiaShopping

Tack för igår!! Fina bilder du tagit. Vi ses nästa vecka.

Emma

Härliga bilder! :)

Junitjej [Vinn en anteckningsbok!]

Förstår att det var en kul bloggala!!

embla holm

Vem tycker du är snyggaste mannen just nu , lägg ditt tycke på min blogg . bara att sätat igåång ! :D

http://emblaholm.blogg.se/2008/october/topp-tre.html

mikaelam

Låter som om ni hade en kul kväll :D

Lojs

Du har träffat min kusin ^^ Det är den där "någon" från Bloggkoll! :P

Wysteriia

Jag v ar på efterfesten en kort sväng. Men hade sjukt ont i fötterna o vi var ett gäng som blev utan goodiebags så vi blev rättså bittra, hahahaha :D Du skulle hört hur jag klagade där ett tag ;) skrattar Men men :)

emelie

det var superkul att ses! vad fina bilder. måste uppdatera mig bättre i bloggvärlden när jag kommer hem, haha..

=)

Anonym

Söta du får också ha en skön helg :)

carro

Tack sötis! Härliga bilder :)

Erika

Så fina ni var allihopa =)

Dress Like a Princess

Du är så himla söt Hanna :) Kul å träffa dig i torsdags!!