Vilket djur väljer du?


Elefantarmband från Kenneth Jay Lane 1 295 kr
Hundbrosch från Kenneth Jay Lane 525 kr på KyssJohanna.

Elliott:- Maaaamaaaa...Skulle du vilja vara ett djur?
Jag: -Nääää!
Elliott:-Men..Varför inte?
Jag:-Njeeää....Varför då gubben?Varför skulle jag vilja vara ett djur?
Elliott:-Jooo... För att man slipper ju smörja in sig och sådär då!:-)

(Ha ha..han gillar verkligen inte att smörja in sig med solcreme på semester och sommar,det är något som är helt säkert det;)

Nåja!Om jag nu skulle vara ett djur trots allt så skulle jag nog helst vara en skrynklig liten söt sällskapshund.
Elliott väljer bläckfisk!

Vilket djur skulle du välja?
Vilket av KJL-smyckena ovan gillar du bäst?
40 kommentarer
Linda

Elefantarmbandet var skitsnyggt.

Fotograf Max

Hejsan, du har väl inte missat den stora tävlingen om en gratis fotosession? Tävla om en modefotografering, bara 5 dagar kvar att tävla.



http://lightroom.blogg.se/2008/october/tavling.html

Emma

Snyggt med elefantarmbandet!

Söderlund

Tackar, den var ritkigt bra.

Hur var din lördag? :)

Zäta

jag tyckt eint eom hundbrochen, tyckte den så glite konstig ut. om jag vore ett djur skulle jag vilja va en katt eller lejon :)

tiiiinaa

godmorgon godmorgon! :)

Anonym

Jag säger att människor är djur för vi är ju faktiskt däggdjur :P

Ellen

Jag tyckte att elefantarmbandet var finare, mer praktiskt än den där hunden:)

My

galet snyggt armband!

leopardia

en smidig leopard, så klart! fast jag skulle vara snäll, kelig och vegetarian... hmm, jaha, är jag ingen leopard då utan en snigel, jag förstår :)

Loo - Veckansblogg?

vad tycker du om George Bush, är han rolig eller inte på youtube-klippet?

n ' en skön lirare

tack detsamma :)

Karin

högra:)

CherryCheek

Jag skulle vilja vara en ekorre i ett stort träd! :)



Elefantsmycket var helt klart coolast!

G

Hej! Vill tipsa om en rosa design om du är intresserad. http://babbidesign.blogg.se Ha en fortsatt trevlig söndag!

queenpeach

väljer elefant! du har väl inte missat ny premiären av min webshop i dagarna :)

Christin

Vovven skulle jag välja :)Tack så mycket för chai te tipset, ska kika efter det i veckan :)



Elsa

tack detsamma :)

Lizelotte

Sv; Tack..:D

Anonym

Godeftermiddag! :D

Fredrik *Frisören

Sugen på att vara med i en tävling på min blogg och vinna hårdvårdsprodukter? Kolla in bloggen för mer info ha en nice dag!

anna

Den där hunden var ju jättesöt!

Rebecka

Hundbroschen :)

ami

Var med och tävla om en ny Luella Tshirt på min blogg :)

Malin

Ja, så skönt. :)



Jag väljer elefantarmbandet. :)

marita

hi,hi..små killar gillar inte solcremer eller vilket som helst som ska smörjas in,känner i gen det..

Nina ♥

haha, barn är underbara!! <3



kram/nina

Karianne M

Elefanten var bare kjempe fin! :D

Jossi

Sv: en nikon d60, du kan läsa om min fotoutrustning på vänster sidan ;)

PerNilla

Hade nog valt elefantarmbandet =)



Helgen varit bra??

Lovisa

hejsan tävling på min sida

Emma

HUnden gillar jag bäst! himla öst :)

Jenny

Jag gillade bäst elefantarmbandet =)

Anonym

elefanten:)

najjo

Sv: Tack detsamma. Kanske lite sent nu men då får jag önska dig en trevlig söndagskväll ^^,

Mikaela

Gillar din blogg :) kika gärna in på min blogg

kram

Hang

Tackar, den var super. Jag skulle valt elefanten ;D

fröken s

God eftermiddag.

hade nod satsat på elefanten

Erika

barns kommentarer-för härliga:)

e

haha va söööt :D