Tävling! Vinn ny mascara från Maybelline!



Som ni kanske kommer ihåg att jag berättade så blev jag sminkad av Maybelline på Blog Award's.
Make Up-artisten berättade att Maybellines nya mascara ,The Colossal Volume Express Mascara som släpps i butik nu i slutet av Okober ,ska vara i samma klass som min favorit Lash Queen från Helena Rubinstein.
Borsten är tydligen stor och knubbig och fransarna ska få riktigt fin volym!
Själv har jag inte prövat den (så jag kan inte uttala mig hur den fungerar),men jag tänkte lotta ut en The Colossal Volume Express Mascara till er så får du som vinner lämna en liten recension till mig sedan vad du tycker om mascaran!

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
För att vara med och tävla om mascaran så skriver du en kommentar här under detta inlägg.
Skriv gärna "jag är med", "jag tävlar" etc. så jag vet att du vill vinna.
Inlägget kommer publiceras fler gånger innan "deadline"och i varje tävlingsinlägg går det bra att lämna EN kommentar per person!
Tävlingen avslutas Fredag den 24/10 kl 23.59

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!

Lycka till!♥

Psss..sugen på att vinna mer från Blog Award's..min andra goodiebag-tävling hittar du HÄR!
169 kommentarer
Nettan

Coolt jag vill vara med och tävla.

Ha det så bra!!

kram Nettan i Hälsingland.

carro

Eller hur :)

Kul att bli sminkad.

teela

jag är med :)

Lotta

Jag är med. Jag älskar dina tävlingar Hannah!

Laura

Sv: mmm, jag har lite samma sak:)

fia

jag är med och tävlar och gillar tävlingar ,speciellt med smink.

Mia

Självklart vill man vara med å tävla om en bra mascara!! Jga är emd!!=)=)=)



ja har frågestund i min blogg!! ställ frågor om du vill!?



Kram // Mia

marita

vill gärna vara med.

bella.l

vill verkligen vinna en masara.

Marie

tack det samma!



jag vill va med och tävla oxå :)

Pernilla

Hihi jag är med som vanligt=D

Maria

I´m in! Håller tummarna :)

Lisen

OH!!! Herregud! Jag är SÅ med :D

anna

svar: älskar också vogue! men är mer för den amerikanska versionen :)

Frida H

Jag är absolut med :)

Sandra

Im in;)

Cecilia K

Jag är självklart med!

Hanne

Jeg er med:)

Cicci

Jag vill gärna vara med och tävla om mascaran :)!

LIFE BY Marielle

i need a new, har nämligen inte sminkat mig på hela sommaren :)

frida R

Självklart är jag med! Kul att få testa & tycka till!

jenny

sv: tack desamma :) o jag är med i tävlingen föresten hihi ;)

Siram

Jag är med!

Lotta

Jag är gärna med och tävlar! :) Skulle vara bra med en ny maskara, min är snart slut ;p Ha en fin dag! :)

Eva

jag är med! :D

Linda

åH ÄR ÄVEN MED I DENNA TÄVLING!!!

Vendela

Ja tack, denna vecka är betydligt bättre än den förra. Hoppas det är bra med dig med :-)



Kram

Lojs

Haha, joo.. världen är liten den :) hoppas att han va snäll mot dig ^^

det är coolers, ingen brådska, skicka när du hinner :)



medan jag ändå är i farten kan jag väl säga att jag är med i den här tävlingen också!

Monika - Tävlingsblogg.

Ofcourse I'm in! :)



Här är min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/mascara.html#comment



Tipsa gärna om tävlingar! :)

anna

Spännande! Jag är med :-)

Caroline

Jag vill vinna!

Alexandra

ja, tack detsamma!



Förresten i want to be in!





yasmine

söt bild, jag är med och tävlar gumms. puss o kram

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag är med och tävlar :)

Att ha det gott

Jag är jätte gärna med

Li

Jag är med!

sara

Jag e med!

Emma

Im in! Om inte annat så var det extremt kul förpackning på mascaran! Alltid bra att testa nya!

Malin Vu

Jag är helt klart med iiihh =)

LINA VERONICA

vad fräck den var! måste köpa den när den kommer ut i butik, om jag inte vinner den här med andra ord för:



JAG ÄR MED! ;P



jättebra blogg btw!

Lotta

Tack :) hihi hoppas bara att jag vinner =))

Jennie

jag provade den idag, den var inte så bra på mina fransar faktiskt :P men kanske är bättre på någon annans :)

Sussi

Jag är med.

MOA

jag är väldigt gärna med och tävlar :)

Ann-Louise

Jag är med :)

Lene-Therese

Jag vill vara med!!! :D

isabell

Jag skulle vilja vara med i tävlingen!



Många kramar!

Nina

Är med!

Madeleine

jag är med och tävlar !

Empa

Jag är med å tävlar!

Hanna S

Jag är med!

Nanna

Jag är såklart med och tävlar!

Tiara

Låter som en bra mascara om det

stämmer att den är i samma klass

som Helena Rubinstein, som också

är min absoluta favorit mascara.



Självklart vill jag testa denna mascara!



Kram

AmandaM

jag är med och tävlar :D

nadja

hej hej!!

oh perfekt nu när jag behöver en ny mascaa =)

Klart jag är med! Kram

Mimmster

E du sugen på att testa det ovanliga märket E.FUNKHOUSER.

Ett märke som är sällsynt (då det svårt att få tag på). Det är mest känt bakom kulisserna på modevisningar och hos stylister.

Den engelska sminkösen EDDIE har skapat sitt egna märke.E.FUNKHOUSER new york

VINNA SMINKET PÅ: www.mimmster.blogg.se

Elsa

Jsg är med;)

erika

jag vill vinna

Erika

Tack så jätte mycket!

Å grymt vill med ha den mascaran!

karina

Jag vill vara med och tävla! :)

Ha en bra dag :)

Hang

Jag är med:D

HANNA

sv: den har vart finfin! sj?

emelie

Jag är med! :D

anna

Jag är med och tävlar!

jennifer

sv : jo vars, den har varit rätt mysig, älskar dessa höstväder, själv då ? (:



jag är med och tävlar, kram / [email protected]

Sussie

Jag är med i tävlingen!

Susanne

Jag är med och tävlar om mascaran!

finaste

Jag är MED =)

Moa

Aw jag vill vara med :D

Carolina

Jag vill vinna!!!

Bantarbritta

Klart jag vill vara med! :) Jag behöver verkligen testa olika mascaror, hittar aldrig nån jag är nöjd med. :(

Himeko

Den låter ju bra i varje fall. ^_^

Jag är med.

Rebecka

Jag vill vara med, gud vad häftigt med gul mascara :D

Nina

jag vill givetvis vara med här också!



Amanda

Spännande! :) den mascaran har jag aldrig sett, jag är med och tävlar och håller tummarna!

Martina

Såklart jag är med och tävlar!

Emmelie

Klart man är med & vill vinna!! :D

SANIBO

I'm in!

Rebecca

Jag är med!

Perfelt tävling för mig med klena och tråkiga ögonfransar! :D

Mari i Marieholm

Jag vill oxå vara med och tävla



Kram Mari i Marieholm

Sara

Jag är med!

Michaela

Jag vill vara med och tävla!

rebecca

Jag är med :)

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar

Pernilla

klart man är med :)

Johanna

ååå självklart är jag med och tävlar här med.

Johanna

I´m in!!!

Jenny Sellsve

Jag är gärna med och tävlar:)

Saraa (:

Jag är med på dena tvälingen oxå ;) Behöver ny mascara , :D

leopardia

okej, den har ju inte en leopardmönstrad förpackning, men jag är med :)

Kristin

Jag är med!

Tess

jag är med och tävlar! :)

Cecilia

Självklart är man med :)

Jennifer

Jag är med !:)

erika

självklart vill jag vinna!

Nicole

Jag är med i denna med såklart ! :)

Linnéa

Jag är med! :)

idah

Jag är med ! :)

Åsa.S

Jag vill gärna tävla om den, speciellt som Mia tyckte den var bra!

Juliana

Jag vill vara med. Den vanliga Volume express är min favorit så denna måste testas :)

Emma

Jag vill vara med!

Lisa

Är med! :)

Anonitota

Jag vill så klart vara med och tävla!

Freja

Jag är gärna med och tävlar om smink:)

sÅ Jag är med:)

Håller tummarna!

Kram

Eva-Marie Olofsson

Precis vad jag behöver, jag är med=)

Sabina

Sabina

Jag är med :)

zandra

Jag är med! Kul med nytt!

Martina

Tack det hade jag! :) Hoppas du också hade det! :)



Vad duktig du är på att fixa tävlingar, jag är med! :D

Linda

JAG ÄR MED

sara

jag är med och tävlar!

Louise

Jag är helt klart med och tävlar! Din blogg är verkligen underbar! :D

Josefine

Åh, vad roligt att du alltid har så mycket olika tävlingar :) Alltid är det bra priser också! Självklart tar jag även chansen att vinna mascaran :D Kram

Lotta

Provar gärna då jag gillar Maybellines mascaror.

Jenny

åhh jag vill vinna!!!

Angelica Norman

jag är med:)

Marie

Jag är gärna med och tävlar =)

Caroline Elisabeth

Jag vill vara med och tävla om denna! Jag krisar just nu, min mascara håller på att ta slut och jag har inte pengar till att köpa en ny.. suck.. hoppas därför på det bästa nu. KramKram på dig!

isabella

jag vill vara med och tävla

Linda

Jag är med och tävlar om denna underbara mascara!



Kram

åsa

Låter som en spännande mascara som jag gärna provar! Men vilken färg hylsan har, hur tänkte Maybellines designers här??!! "Måste ha en färg som sticker ut bland alla sobert svarta och guldfärgade hylsor i butikerna""?? Men, det goda med den galet gula färgen är måhända att hur morgontrött man än är så hittar man mascaran...

Anna

Jag vill vara med å tävla =)

Carola

Jag vill tävla om maskaran :)

Emma ♥



Jag är med och tävlar! ♥







Linnéa

Jag är med och tävlar :)

Bantarbritta

Och jag med! :D

Elin Thor

Jag är med och tävlar :)

Lisso

I'm in!

Maria J

Jag är med o tävlar! Är tyvärr blogg-lös men hoppas att jag har chans ändå :)

Sara

är med och tävlar:)

Sara

är med och tävlar:)

Marika

Är med och tävlar :)

Gabi

ja, jag prövar lyckan igen!

Nina

jag är med

ejmis

Jag är med =)

JOSEFIN

förr hade jag dendär fast den svarta eller den ljusblåa, skulle vara så superroligt att pröva på dengula mde, Har hört att den är bra, men har inte råd att lägga ut pengar på en ny mascara nu, fasten jag är i Stort behov av en!!.. men nu fann jag ju denhär tävlingen, så Självklart är jag med och tävlar :)

Madeleine

jag vill vara med och tävla :D

Mickan

Jag vill vara med :D

Malin

Jag är med och tävlar :)

Kram!

Mariella

jag vill gärna vinna :D

camilla

Jag är med!

Skulle jätte gärna vilja vinna denna mascaran!

Ingen skulle bli gladare än jag över att vinna nått!

behöver lite tur i mitt trista liv :)

REBECCA.S

Jag är jätte gärna med :)

Emma

Jag är med och tävlar!

Ha de fint

Lain

Är gärna med och skriver recension till dig :)



http://gratistrix.blogg.se/2008/october/maskara-1.html#comment

Sofia

jag är gärna med och tävlar:)

SHORTY

Jag är självklart med och tävlar =)





användarnamn +lösen:shorty

♥ MAMMA JESSICA

Jag vil gärna vara med och tävla :)

liisa

jag vill vinna =)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :D

Martina

jag vill absolut vara med och ta chansen att vinna en mascara. Min håller på att ta slut så denna skulle sitta som pricken över i:et

emma

jag är med :)

Bettan

Hejsan! Jag är med och tävlar :)

[email protected]

Emma

jag vill vara med och tävla!!!

Zäta

Hej!



Jag hittade till dig via Desperata Hemmafrun och vill också gärna vara med och tävla om den fina mascaran.



MVH

Zäta

Fanny

Jag vill vara med! :D

Har ingen blogg men om jag skulle vinna kan du väl kontakta mig på min mejladress =)

maria

jag är meed :)

Anne B.

Jag är med.

getpalmd

Med :-)

Frida

Jag är med.

dorion

oh, jag vill vinna den :)

giulia

jennifer

åh tur att jag hann se denna tävling idag, annars hade det varit försent (: måste ju iaf få en chans, hehe men jag är iaf med, kram

Anja

Klart att jag är med i tävlingen!

Lizelott

Vill jätte gärna vara med i tävlingen, är i stort behov av en mascara. Kram

Isabell

Jag testar lyckan och är med i tävlingen! :D

susanne

jag tävlar! =)

Anne

jag är jätte gärna med :)

Tuva

Jag vill vara med :)

Alexandra

Jag är med och tävlar :D Mascaran verkar toppen :D