Vinnare PlumpLips Icesticks från Freeze 24.7



Gosh! Vad många lotter vi fick göra denna gången.

Elliott hade stor beslutsångest vilken lott han skulle dra men tillslut sååå....
Lyckolotten han drog denna gång var märkt med Pernilla's namn.
Pernilla har faktiskt vunnit en tävling hos mig förr,så helt omöjligt är det inte att man vinner flera gånger;)!
Grattis grattis till PlupLips IceSticks från Freeze 24.7 i nyansen Brrr..Berry.


Vill även passa på att påminna Lojs och isabella.l att ni har vinster som inte "blivit uthämtade"
Lojs har vunnit ett oranget Essielack och isabella.l  har svarta rosörhängen som väntar på att bli skickade!


Mejla mig era adresser alla tre på [email protected]
17 kommentarer
Niklas Eriksson

Hoppas verkligen Elliott får bra betalt för jobbet!

Betalar du RIKTIGT bra så får du gärna anställa mig :)

Hälsa Elliott att han gör ett kanonjobb!



/Mvh Niklas

Pernilla

WIEEEE ÄR DET SANT=D

Tack tack tack!

kramar

peter pc carlsson

även om jag varken vunnit.... eller för den del tävlat så önskar jag grattis till er som vunnit.

debela

hehehe.. tack!!.. du me!!

Nicole

Sv: Detsamma ! :)

Carola

SV: jag hoppas att även ni får en bra dag

Dress Like a Princess

Hehe det där måste barnen gilla :) Grattis till vinnaren

mikaelam

sv; Godmorgon gumman :)

Jenny

Sv: God Morgon =)

Jodå det blev en bra start på veckan, själv då?

Ha en bra dag.

Marie

vilken tur att du har assistans vid lottdragningarna :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi så söt han är :D

Sofia K

Oj grattis till dem, men vad tråkigt att de missat att de har vunnit.. :/



Ha en fin dag!

sadia

du får ha en fin tisdag du också ;)

SARA

Oj, inte dåligt med lotter nej!! Förstår om han fick beslutsångest :P

Linda

Vill dom ej ha sina vinster är jag villigt att ställa upp,hihi

Lojs

Wooow! :D har jag vunnit ? var det längesen? :D jag har missat det ^^

mailar min adress nu på stört! :D

isabella

jag skrev tillbaka,konstigt.har väntat på vinsten.hoppas att det har kommit fram nu.är i alla fall glad och tacksam.kramar..