The Essie Winner..s!


Efter världens rättvisaste lottning av Elliott så blev det Sofia K som kammade hem de fyra underbara minilacken från Essie Fall 08!
Stort Grattis!
Elliott tyckte det var såå roligt att dra lotter så vi utså en bonus-vinnare också.
Grattis till Hanna som vinner ett pack med rosa Essie Toe-separators!
Mejla mig era adresser på [email protected]


Oppss..vad himla bra att vi tog den här bilden!
Såg just att min lillkille hade världens smutsigaste naglar efter skoldagen..
Sitter i badet nu om någon undrar:P!



Grattis igen till vinnarna!♥

11 kommentarer
fia

svar: hihih varse=)

Anna

har också en tävling på min blogg, ett turkost halsband o rose halsband

Sofia K

Jippie :) Vad glad jag blir, det är inte varje dag man vinner tävlingar! Ska bli kul att testa essie-lack också, har aldrig testat förut, kanske blir det en ny favorit?! Tack :)

Citty

Fan, nu kom jag på att det är dags att måla naglarna igen, haha!

Niklas Eriksson

Jag hoppas lilla Elliott får bra betalt för jobbet :) Han kommer nog att jobba åt lotteriinspektionen när han blir äldre...



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Ha ha..han skulle gärna jobbat hela natten med att dra lotter..lotteri-inspektionen 2022 känns inte heeelt främmande;)!

Dilek Isabelle

Määäh jag ville ju vinna :) gör aldrig det :p

HannahSthlm

Dilek Isabelle: Det var gaaanska många med,men nästa gåmg kanske? :)

marita

gillar att du drar rättvisst och din son är ursöt,han verkar ju gilla det också,kul även om jag inte hade turen med mig.grattis till sofia..

HannahSthlm

marita: Klart det ska vara rättvist,nästa gång kanske det blir du? :)Kram!

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.