Tävling! Vinn PlumpLips Icesticks från Freeze 24.7


PlumpLips Icesticks från Freeze 24.7, 295 kr på bla. eleven

Nuu kommer då det dagliga tävlings-inlägget om det underbara PlumpLips Icesticks från Freeze 24.7 .
Börjar ni tröttna? Njee..va bra;)

Varje dag så länge tävlingen pågår publicerar jag alltså ett dagligt tävlings-inlägg .
Det går bra att lämna EN KOMMENTAR (=en lott)per person under VARJE TÄVLINGS-INLÄGG.
Tävlar du i varje inlägg har du helt enkelt större chans i lottningen sedan.

Du tävlar om ett lyxigt och riktigt bra lipgloss från creddiga märket Freeze 24.7.
Min personliga favorit när det gäller lip-plumpers.
Detta gloss fungerar verkligen!
Nyansen heter Brrr....Berry och är lika lovely som namnet antyder.

Vill du vara med och tävla lämnar du en kommentar.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas Fredag den 10/10 kl 23.59

Lycka till!♥
66 kommentarer
Rebeccah

jag är med :)

Josse

Sv: Tack detsamma! :)



jag är med :D

mini

åh jag älskar ju allt som har med lipgloss att göra, jag är med och tävlar! lycka till till mig säger jag och kram på dig! mini

alexandra

yeeess, i want to be in :D

Stilist

Oh jag är med, själv använder jag duwop för fylligare läppar men det är det enda läppglanset jag faktiskt använder, gillar läppstift bättre.

tessi

klart man vill vara med och tävla! =)

Lisa

Svar: Den är så snygg! Hoppas den är lika fin i verkligheten :)



I'm in!

Pernilla

Åh älska tävlingar. klart man är med :)

Moa

Jag vill :D

cammie

tack =) önskar dig en fin kväll osså!



Oh, aldrig vart med i en tävling så tänkte göra en debut här då =) hoppas jag vinner då ;)* yihi

Emmeline

Fin blogg.

Nina.

Åh, jag vill vara med & tävla! :)



Kram/Nina

Lojs

fortfarande med! :)

luktar det gott också? ^^

Tiara

Håller fortfarande tummarna på att

glosset skall sitta på mina läppar

i höst.

Hanne

Jeg er med!

Nergårds-Emma

Jag vill vara med förstås :-)

Erika

SV: ja ny har jag klickat hem lill tjejens bokstäver, hållet tummarna att de kommer vara lika fina i verkligheten!

Lynn

Neej inte börjar vi tröttna.. inte jag i alla fall.. tycker det är roligt haha.

marita

vill vinna denna lyx..

CherryCheek

Still in of course! ;)

bella.l

vill fortfarande vinna.

SANIBO

sv: thanks snygging ;)

Therese

Jag vill tävla =)

GM

Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)

Anna.

sv: tack detsamma..

snygga pumps btw <3

Pernilla

nej men så trevligt, klart man ska testa lyckan :)



sv: går du till någon migränläkare? om inte tycker jag verkligen du ska göra de. olika mediciner och olika tester varje gång man ses. mkt nyttigare!

Nettan

Jag är med! ;)

Frida

Jag vill vinna gumman!

Lia

Jag vill också gärna vara med och tävla! håller tummarna

janne

vill se min darling i detta..

Evelina

Du har alltid så många fina priser i dina tävlingar :) Jag vill vara med :D

sara

jag tävlar vidare såklart :)

emelie

tullen gick på 273 kr. inte så jättedyrt men kändes inte så kul ändå ;p

nadja

jag är med

Cecilia

Jag vill fortfarande vara med!

Rebecka

Jag är med :)

Angående hiss och diss... vit väska diss, spetsig tå diss.

AmandaM

Jag är med och tävlar :D:D hoppashoppas

stina

ja viist e han söt..lille buddha:P

Jonna

love them!

emma

tack så jättemycket! :)

gud vad gärna jag vill ha dt där läppglanset/plumbern. Förstår inte vart man köper den, och jag har väl antagligen inte heller råd om jag nu skulle veta vart den finns :P

så självklart är jag med i tävlingen :D

Li

Hej!



Jag brukar använda Sally Hansens Maximum plumping lip treatment i färgen Clearly Happy som jag har köpt i USA...

Your Dream Closet - ,

Dom är underbaar =) är du också mycket för ringar?

Elsa

Jag är på :)

clara

Klart man är med och tävlar :)<3

IZZAH

jag e självklart med i denna underbara söta tävling ! <3



Så hoppas att det e jag som e vinnaren då :D

jag kommer helt klart att hålla tummarna för mej själv åh ingen annan :P hahhahha :D

Marie

Det var en helt fantastisk kväll!

Å så vill jag va med i utlottnignen såklart :)

Lina

Håller tummarna för att jag vinner :) Kramar

Linda

Jag är med, som vanligt.

Börjar kännas lite tjatigt nu:;P



Natti

Maja

jaha :P haha ja det är snyggt

Nina.

svar: ja visst var dom söta? :D

man blir glad när man ser dom iallafall!



sov sött!

kramar/nina

Viktoriae

JAG VILL VARA MED:D

Eva

Jag är med o tävlar! Vill se om den funkar bra.

Himeko

Färgen är fortfarande underbar och jag är fortfarande med och tävlar. ^_^

PsychoBlonde

Jag vill va med =D

Lotta

Herregud! Jag hade missat en tävling! Hur kunde detta hända! Förlåt att jag försummat din blogg en dag eller två, den är annars en av mina "beroende-bloggar" /Kram på dej Hannah!

Ulrica

Jag tar en lott till.

Jag kan inte svara på hur bra det fungerar med mer-trafik grejjen än eftersom jag precis gått med, lite fler besökare har jag dock.

Mariah N

God morgon!,jag vill vara med!

Sara

Kul! Jag är med!

Kristin

Jag är med =)

Therése

Va kul! Det vill jag testa!

Sandra

im in:)

Linda

Jag är med det vet du;)

Emilia

Vad roligt det är med dina tävlingar :) Jag vill självklart vara med! Ha en bra dag!

Carola

Vill vara med :D

Lisa

Jag är med :)

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.