Tävling! Vinn PlumpLips IceStick från Freeze 24.7


Vinn en underbar Lip-plumper från creddiga märket Freeze 24.7
Värde 295 kr på eleven


Nu kör vi det sista tävlings-inlägget i Freeze 24.7-tävlingen då!
Tänkte ni kanske ville gå ut och ta en drink,kika på Idol eller göra något annat trevligt i kväll.
Nu hoppas jag alla hinner som vill vara med och tävla ...även idag!

Ni vet hur det går till vid det här laget? Bra!

Vill du vara med och tävla om ett PlumpLips IceSticks från Freeze 24.7 
i nyansen Brrr..Berry så skriver du en kommentar här under detta inlägg!
Alla kan deltaga,med eller utan blogg!
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress
Tävlingen avslutas ikväll fredag den 10/10 kl 23.59
Vinnaren LOTTAS fram och presenteras Söndag ca kl 20.00

Lycka till & Ha en underbar fredagkväll!♥
64 kommentarer
Lotta

Hej, är med igen då... Trevlig helg!

marita

vill fortfarande vinna denna lyx.trevlig helg på er alla.

bella.l

är med som vanligt.

janne

skulle passa på min darling.

AmandaM

jag är med och tävlar :):)

Jennie

Jag är med :)

Sassy

Nu är den skickad!

hoppas du gillar den nu bara.



kram

Tiara

Tjoho äntligen fredag!



Ha det riktigt kul nu i helgen.

Och jag hoppas fortfarande på

att att just detta gloss skall

sitta på mina läppar i höst.



Kram!

Dennis

Ja, visst var bilden grym?



Hur är läget med dig då? ^^

Tessi

ohh jag vill vinna :D ^^



Fredrik Frisören

ha en nice helg!

Sanna

Haha ja vekrliogen så vi la ner café ideeérna ganska snabbt =) Man får väl starta upp ett café i the sims istället =P

anna

i´m in (:

Carola

Jag är med!

Juliana

Jag är med :)

Cassie

Jag vill vara med :)

MErcedes

ja e me!(=

Monika - tävlingsblogg

tjohaaj!



-im in-



Om du har en kommande tävling eller ngn annan du känner till, så säg gärna till mig!

C H E R R Y R A I I N . B L O G G . S E

Cool blogg! Lite annoutlunda ;)



Spana gärna min blogg och säg vad ni tycker :)



cherryraiin.blogg.se

Rebeccah

jag är med :)

mikaelam

Jag är med :D

Himeko

Jag är med idag också ^_^

Linda

Hihi klart jag hinner med detta tävlingsinlägget med,likt det förra=)

>Kramar

ella

d samma ;)

Therese

vore kul att vinna =)

Lojs

jag är med... idag också! :)

Isabelle

jag är med :)

skulle vara trevligt att få vinna någongång

B R O W N S U G A R

Godkväll ;D hittar du på nått skoj?

Sanne Brattlund

Jag vill vara med och tävla!



Ha en trevlig fredagskväll!

Sanne

Sandra

Hejsan. Tack så mkt! Ha en trevlig helg du med :D

Lynn

Heltidsjobb för dig att lotta fram någon sen haha.. jag är i alla fall med :)

Mikaela

Åh, love lipgloss :)

Malin

Oh trevligt, trevligt. :)

Moa

jag är med :D

Lotta

Åh! Läckert! Jag är gärna med och tävlar :) Ha en fin kväll!

Cecilia

Självklart vill jag vinna!

johan

är med och skulle nog bli poppis om jag vann..

Sandra

Jag vill:D

Angelica Norman

Jag vill gärna vara med:) Sötblogg=)



Marie

jag kollar på idol och dricker vin å vill fortfarande va med och tävla :)

JENNA

jag vill VERKLIGEN vinna!

titta bara på mina läppar.. :(

Johanna

Trevlig helg!!!

Hanna

Jag är med !!! :D

Linda

ohhh inte så långt kvar nu=)

jag väntar spänt=)

Cassandra

Jag håller alla tummar att jag vinner! Jag skulle bli superglad :)

sandra

Jag är med och hoppas på att jag vinner !!!!

Fanny

Jag är med =)

Brunetten Sanna E

kramisar!

Li

Jag är med och tävlar:)!



Kramisar

Madeleine

Trevlig helg !

manuela

Hej sötnos!

vad betyder musiken för dej? det skulle vara jätteroligt och få läsa just din åsikt.

självklart så kommer dit svar + länkning ut på bloggen imorgon:)tack

sara

ja jag fortsätter tävla vidare :)

MANDA

HEJ ALLIHOPPA!



VILL DU HA CHANSEN ATT VINNA 1 COOLT LINNE + 2 SÖTA CUPCAKE BERLOCKER SKA DU VARA MED OCH TÄVLA PÅ www.amandajosefine.blogg.se



LYCKA TILL! / AMANDAJOSEFINE

Pernilla

Åh jag är med, har länge varit nyfiken på dessa glans!

Sussi

Trevlig vinst!

Jessica

Jag är med igen :)

Josefina

Klart man vill va me å tävla! =)

Hihi

Jaqueline

hej! Jag vill också vara med och tävla!!

Elisabeth

Hej! Klart jag är med och tävlar:) Alltid kul att få en chans. Ha en trevlig helg!

nadja

jag är med och tävlar =)

Hanne

Jeg er med:)

Linda

Jag är med.

carro

Tack! Åå jag vill vinna ;)

beats by dre

Monster beats headphones the past two years,dr dre beats solo. the rise in the country is very fast,beats by dre. beat by dre.and traced the words with the high-profile large U.S.