Tävling! Vinn Essie Nail Corrector Pen!


Essie Nail Corrector Pen, 125 kr på bla.Blush
Bonusvinst Mavala minilack Rose 39 kr på Accessora

Nu kör vi en ny liten tävling här! Söndag och allt!
Denna gång kan du vara med och tävla om en smart sak från Essie, nämligen deras omtalade Nail Corrector Pen!
Målar du ofta med mörkt lack och har bråttom? Nail Corrector Pen tar bort allt nagellack som hamnat utanför nageln på ett kick! Superbra! Jag älskar min!
Att måla naglarna snyggt har aldrig varit enklare!

Bonusvinst är ett underbart fint minilack från Mavala .
Nyansen heter Rose nr 328 .
Fyra kronor av varje sålt lack går till Rosa Bandet .
Vill du köpa minlacken från Mavala så hittar du dem bla på Accessora

Två vinst-chanser i denna tävling med andra ord!

För att vara med och tävla så skriver du en kommentar under detta inlägg.
Tävlingen kommer pågå i fyra dagar och varje dag kommer ett tävlings-inlägg att publiceras.
Det går bra att läma en kommentar= en röst per person och tävlings-inlägg.

Har du en blogg får du gärna tipsa om tävlingen,men det är inget krav.
Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Vinnarna LOTTAS fram.
Tävlingen avslutas Onsdag den 15/10 kl 23.59

Lycka till!♥

87 kommentarer
Carola

Jag är med och länkar som vanligt i min blogg



http://mammamuh.blogg.se/tavla

Sara

ååå vad skoj :D Jag är med :)

annie

tack, jag hade en kanonkväll!'

hoppas du haft en trevlig helg :D

Alina

Hejhopp! Ha en trevlig Söndag! :)

LOVISA

Åh, jag är med! :)

carro

Jag vill vara med ;)

Kul med massa tävlingar.

Haft en bra helg? :)

EMMA

Yes, jag är gärna med :D

Är inne i en period just nu då mina naglar måste vara perfekta x)

Carro

Åh har alltid velat ha den där "Nail Corrector Pen" och sen så älskar jag ju Rosa! :)

Kristin

Vilken bra och rolig tävling, klart jag är med!

Kristin

Vilken bra och rolig tävling, klart jag är med!

Nettan

Jag är såklart med! :)

Ann

Hej!

Är inne här och snokar varje dag, men har aldrig skrivit nåt. Men nu var det dags. Mysig sida du har!!

marita

är med.

Lenita

jag är med :)

AmandaM

Jag vill gärna vara med och tävla :D:D

Melina

är absolut med :)

H*

- vill gärna vara med ;)

Therese

Jag vill gärna vara med:)

Ann-Louise

jag är med :)

Jaqueline

oj! visste inte att en sån fanns, hehe. om jag inte vinner så ska jg nog definitivt köpa en. verkar smarta!

Pernilla

klart man är med. skoj!

Sweetheart

Vilken fin färg på det lacket! Måste jag spana efter i veckan :)

sara

I´m in :) super bra att ha ju!

anna

jag vill vara med!

sanda

Var med och tävla om ett underklädesset från Diesel i min blogg!

Cecilia

PRECIS vad jag behöver!! Jag vill vara med!

Nergårds-Emma

Jag vill vara med :-)

tessi

klart man är med... =D

Richie

http://thecompetition.freehostia.com/



Gå in på denna sida för att få chansen att vinna en gratis shoppingdag på NK!

Stilist

Vad finurligt!

Emma

Hoppas hoppas! Ha en fin dag! :)

Jennie

Jag vill vara med och tävla :)

bella.l

vill vara med.

Sandra

Im in;)

Rebeccaa.

jätte fin blogg hade du =)

Rasmus

Vet du hur man ändrar färgen på den grå texten som bildas när man skriver något på framsidans bakgrund? Se högst upp på min blogg vad jag menar bredvid de vita siffrorna i toppen av sidan. Vet du hur man ändrar färg på den texten?

Angelica Norman

Jag är klart med=)

soffi

Åh vill ha!

Himeko

Det här vore ju ett super-tillskott till min sminkväska (eller snarare hylla). Jag är med och tävlar helt enkelt. ^_^

My Josephine

Im in :D :D :D

nadja

jag är med =)

Li

Jag är gärna med:)!



Kram

Karin

Jag vill vara med o tävla!

Ellinor

Jag hade en såndär liknande corrector förut, den var skitbra!:) Så I´m in, för jag behöver en ny! Jag är alltid så stressad när jag målar naglarna!

Trevlig kväll!

erika

jag vill vinna½!

Linda

Den där pennan skulle jag verkligen vilja vinna!!

janne

skulle nog passa min darling.vad de hittar på.

Sussi

Jaa, lyckan står på min sida!

Frida

Åh! Skulle passa slarviga mig perfekt....

Linnéa

Vad kul med tävling, jag är med! :) Är alltid jobbigt att försöka få bort nagellacket som hamnar utanför.. jag länkar såklart till din blogg och tävlingen i min blogg! Så kolla där om du vill. Ha en bra kväll, kram.

Pernilla

Självklart är jag med=D

Liene

Jag är med, så man behöver inet skriva om det i sin blogg?:)

Linda

Hoppas du haft en skön kväll.

SANIBO

I'm in!

Liene

sv: men visst var berlockerna söta=)

moni

härlig tävling, uppskattas nog av många, själv utbildar jag mig till manikyrist, så man har ju sina knep o ta bort sånt, hehe. hej hej

Eva

Jag vill vinna!

Mahlin

Jag vill vara med och tävla :)

Tiara

Åh kul, ännu en tävling!

Självklart chansar jag väl

i denna tävling med.



Kram!

Johanna

En rolig tävling, så jag är så klart med!

Juliana

Jag är med :)

Malin Vu

Oh vilken skojjig tävling!

Jag är med :)



Ha de finast ^^,

Juicy

Jag vill vara med :)

Susanne

Detta måste vara framtaget speciellt för mej, innan jag ska iväg till jobbet kommer jag på att jag glömt att fixa till naglarna. Och då vet ni hur det blir ibland....

[email protected]

Lojs

hihi! jag är med :D

Sofia

Perfekt grej!!!=) Pick me=)

Li

hoppas på vinst!

Miscela

Precis vad jag har letat efter! Jag är med! =)

Anonym

Så himla bra tt Rosa bandet stöds från så många oliak håll. Korrekturpennan verkar ju vara oumbärlig!

Lina

Som alltid, vill jag vara med! :)

Marre

Jag är med! :D

Monika - Tävlingsblogg.

Hejhej!



Gillar verkligen dina tävlingar!



Här är min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/vinn-essie-nail-corrector-pen.html#comment

Jennifer

Jag är med :)

rebecca

jag är med :)

Madelene

Bra blogg !! Och I'm in ;)

Lene-Therese

Jag vill vara med =)

Angelica L

Vilken fin färg :D

Elisabeth

Jag är gärna med i tävlingen. ska länka från min bloggsida:)

Hanne

Jeg er med:)

sara

jag är med :)

Elsa

Jag är ed:)

LIFE BY Marielle

Är sjävlklart med :)

Linda

Ååååh du vet att jag är med,ngn gång måste jag vinna det jäkla nagellacket o corretor pen,lovely!

Karin

Jag vill vara med i utlottningen.

Linnéa

Jag är med :)

SMI

Klottrar här med då.

Hanna S

Jag är med och tävlar!