Tävling! Vinn Essie Nail Corrector Pen!

 
Essie Nail Coeerctor Pen 125 kr
Mavala minilack Rose (Rosa Bandet-lack)39 kr


Förlåt! Kanske var det någon som hade velat tävla igår?
Jag ber verkligen om ursäkt att jag inte hann med att publicera tävlings-inlägget,men här kommer ett iallafall!

Ta chansen att vara med och tävla om den superpraktiska Essie Nail Corrector Pen och det fina "bonus-lacket" i nyansen Rose från Mavala!
Detta är sista dagen att vara med och tävla,ikväll kl 23.59 så avslutas tävlingen.
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlings-inlägg.
Vinnaren LOTTAS fram Söndag!

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!
Tävlingen avslutas ikväll fredag kl 23.59

Lycka till!♥
34 kommentarer
tezza

jag vill vara meeed

Daniel

Jag e alltid med.



Så fina rosa tuber!!

Carola L

Med som vanligt!

Karin

Och jag är med idag också! Trevlig helg :)

marita

vill fortfarande vinna.

bella.l

är alltid med..

janne

min darling vill nog ha det i dag med..

KerstinH

Klart man vill vara med och tävla =)

Malin Vu

Jag är klart fortfarande med och tävlar! :D

Linda

Och japp är med fortfarande=)

Mandiz

Gud va fint! jag vill vinna!

SMI

här med:)

nadja

jag är med och tävlar =)

Lina

Du verkade ha en himla kul kväll igår, blir lite avis :) Jag är med och tävlar också!

Ninni

Ja, får jag vara med (ler snällt)?

sara

jag tävlar :)

Lojs

yeey! jag är fortfarande med! :D

Jessica

Jag vill verkligen vinna :)

Milena

ung mamma behover piffas till, jag ar jatte garna med!



[email protected]

http://milenamutavcic.blogg

sofia

PICK ME!! =)

AmandaM

Jag är med nu med :D:D

Camilla

Jag är klart med :) Ha en trevlig helg du också :)

Hanna S

Jag är med och tävlar!

Jenn

Jag är med:)

Pernilla

klart jag är med :)

Hanne

Jeg er med:)

GM

Jag vill jätte gärna vinna, skulle vara jätte roligt och då skulle jag de den till min bästa vän som jag vet använder denna =)

Mariah N

Jag vill vara med!

hedwig

jag vill också vara med :)

Susanne

Jag är med också!

Susanne

Jag är med också!

Lojs

Jag är med! :D

Martina

Jag vill vara med :)

Rebecca.S

Jag är med ^^,