Tävling! Vinn del av Goodiebag från Paris,Kate & I!


Du tävlar om:
Nagellack i nyansen Maria från Make Up Store.
Leave-in produkt för håret från Lanza
Snyggt,smalt guldskärp


Nu har ni chansen att åter tävla i Paris,Kate & I -tävlingen!
Är du inte redan med? Tag chansen!
Vill du maximera dina chanser? Tävla igen!
Roligt att så många uppsakattar vinsten och vill vara med och slåss!

Du kan vinna lite smått & gott från goodiebagen jag fick på MQ's presslunch vid lanseringen av den nya fabulous kollektionen Paris,Kate & I.

EN kommentar per person och tävlingsinlägg är vad som gäller!
Tävlar du i flera tävlings-inlägg som rör tävlingen får du fler lotter, det är ren logik!;)

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
För att vara med så lämnar du en kommentar.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress!
Vinnaren LOTTAS fram.
Tävlingen avslutas Tisadag den 28/10  kl 23.59.
110 kommentarer
Jennie

Jag är med och tävlar! :) kram

Caroline

Åh! Det är sannerligen trvligt att bo utomlands, miljöombyte.



Har du några klockrena tips angående en Parisvistelse?

Vi ska åka med universitetet och är bara där i tre dagar, ska besöka museum och kommer ha det rätt så hektiskt. Dock är lite egentid undsatt, så jag är mottaglig för all information :)

Albin

Jag vill vara med och tävla.. ! Ha en bra söndagskväll.. :)

Christin F.

Åh, skulle vara en dröm:-)

Linnea

Jag är gärna med och tävlar. :D Det är roligt att vinna har aldrigt gjort det hehe men har inte varit med i så många.

Allt bra?

Maria

Jag vet, jag brukar gå in på dom där sidorna med tips på hur man designar sin blogg, men jag blir bara utmattad, hur läser man html-koder liksom?

Liene

sv: Aha, okej:) Hoppas jag vinner nu bara:P



ha en trevlig kväll!

Marika

Är klart med =)

Cicci

Klart man vill vara med och tävla :)!

Rebecca

JAg vill vara med och tävla! =D

Louise

Visst är gott!

Mojitos är godast utomlands!^^





Puss!

Li

Jag är med och tävlar!



Kram

Anonym

Jag vill gärna vara med och tävla. Vilket fint pris!

Ann-Sofie

Jag vill gärna vara med och tävla. Vilket fint pris!

Karin

jag är med!

Carola Lind

Jag är med!

Alisa

Dagens fråga! ( Vad skulle kunna göra min blogg roligre)? kram/ Alisa

Anonym

tack det samma ! :)

jessy

sv: tack det samma :)

Malin Vu

Jag är med!



Hoppas du får en trevlig kväll. :)

Sandra

Svar: Tack så mycket men det gick inge vidare bra :P

Ja, vad roligt, då är du hjärtligt välkommen ;)

kram

AmandaM

jag är med :)

Carolina

Svar: Jag fotar med en Canon EOS 400d, och jag älskar den jättemycket. Jag köpte till två olika objektiv, så det är värt att göra det. Jag hade problem med den en gång då det alltid dök upp en svart problemruta, man kunde fota ändå, men den var jättestörig. Så dom skickade in kameran och fixade det på två veckor, men annnars funkar den prima :)



JAG VILL VARA MED OCH TÄVLA MED. Carolina heter jag, och har mejl [email protected]. PICK ME :)

marita

jag är med.

Rebecka

Jag är med igen :)

JOANNA

hej gumman, provade chai-latte idag tihi:)

Nina

Oh, perfekt, missade nämligen realsen dom hade i affärerna!

Tävla tävla tävla!

[email protected]

Bantarbritta

Jag vill självklart vara med!:D

Kim Von J

det var kul att träfaf henen hon var vettigare än vad hade trott :)

bella.l

jag vill vinna.

janne

jag är med.

Emmaa

SV: High school musical 3 hahaha (:

Tiara

Fortfarande med i tävlingen.



Trevlig kväll!



Kram

suzz

Jag vill vara med=)

Marielle Persson

Jag är med:D

Your Dream Closet -,

Jag är jätte gärna med och tävlar =)



Det blir så bra så. Jag väntar spänt på min vinst :) Men förstår att du har myctå det är ingen fara.

N A T A S C H A

aw tack detsamma hannah!

måste fråga dig en sak, hoppas verkligen att du svarar nu för att verkligen ingen annan som jag frågat har svarat mig hitils .. vet intevarför .

Men iaf min fråga, hur fick du så att det står .se i slutet o inte ex taschaa.blogg.se .. jag skulle bara vilja ha taschaa.se .. :( hur fixar man de ?

skule vara sjukt snällt om du svarade !

puss /N

Alicia

tackar!!=)

Jennie

åh jag e gärna med :D

Flicka

jag är med!

Lisa

Sv: tack så mycket :)



Jag är lätt med i tävlingen! :D

jenny

hallå där!

jätte fin blogg :)

kolla gärna in min blogg, ny.

hugs j.

Att ha det gott

Jag är gärna med

Mariah N

Jag vill vara med och tävla

Anna j.

Jag är med :3

Alina

åå jag gillar din design om jag inte redan sagt det:) Ursnygg!

Anonym

Takk for kommentar :)



Er gjerne med på konkurransen :)

Ida Susanne

Takk for kommentar :)



Er gjerne med på konkurransen :)

Lina

Jeg er med! :D

pelle

Jag har haft en skitbra helg. Du själv?

mia

haha ja johan är lite kul kanske.

jenny

sv: tack =) allt bra med dig ikväll?

Pernilla

Jag är med=D

Alexandra

Jag är med :D

SANIBO

ofc I'm in!

Sandra

Vad tycker ni om filmen Brokeback Mountain?

kommentera mitt inlägg; http://sandratjulins.blogg.se

Elsa

I'm in;)

Victoria

Jag vill också vara med & tävla!!! :)

Michaela

Man kan ju testa! :D

hedwig

är gärna med och tävlar! :)

Sanna

Jag är med och tävlar!

Sanna

I'm in! :)

e m m a

- tack



men du har ju också en tävling, de har jag inte sett. självklart är jag med och tävlar.

Patricia

Klart jag är med och tävlar! ;D

REBECCA.S

Klart att jag är med :)

Caroline Elisabeth

Jag vill absolut vara med och tävla! :) Kul att få lite nytt att pyssla med hehe! Kram på dig hannah!

S O L I N

Fin blogg! speciellt headern, me like hihi ;D

Cecilia

Jag vill verkligen vara med fortfarande!

Mariella

usch ja! tack så mkt! blev inte bättre av jobbet heller. Får nog gå till läkaren :( huuhu

emelie

ok du får ta och göra de :D säg gärna sen vad du tycker haha :D kram

jenny

godmorgon, nu kan jag ju vara med :P hihi



[email protected]

2anewlife

Självklart vill jag vara med och tävla.



Kram

Linda

Yezzz even this time Im in!

Sandra

Im in;)

Jennifer

Jag är med!!!

Rebeccah

jag är med :D

Malin



BRÖSTCANCER



Det vore otroligt bra om du kunde uppmärksamma med ett inlägg på din sida om det jag skrivit i min blogg > > http://olsonmalin.blogg.se/2008/october/ingen-vill-drabbas.html



Kopiera bilden och klistra in här! Ingen vill drabbas av bröstcancer!



Tack!

En Bitter Blondins Blogg

oooh jag ÄLSKAR den där nagellacksnyansen!! I'm in! :-)

Jaqueline

Nu är det jag igen som är med i den här tävlingen också! Vill verkligen vinna, vinner ju aldrig. ha en bra dag!

ardiana

tackar :)

klart man vill vara med i tävlinge, hoppas jag gör rätt :)

Hanne

Jeg er med:)

mini

så självklart jag är med! jag tänkte just på vad jag ska ha för nagellack med på resan om en vecka och här är svaret! dessutom tar stackars håret så mycket stryk så det skulle behöva bra produkt och det hade du också svaret på här och till sist behöver jag piffa upp mina oversized tishor med något smalt guldigt till middagarna där borta och det hade du också tänkt på :) åå så jag önskar lycka till till mig, kram! mini

erica

Åh, det skulle lysa upp i höstmörkret om man vann det ! puss

bella

jag är gärna med!

antonia

jag är med:D

Ebba

JAG ÄR SJÄLVFALLET MED!

Martina

Jag är med!

Sara Bjersgård

Härliga grejer...jag är med och tävlar=)

//S

Sara Bjersgård

Härliga grejer...jag är med och tävlar=)

//S

Nanna

Jag vill tävla!

Mia

Jag lämnar gärna en kommentar. Aldrig fel att vara med i tävlingar ju.

jenn

jag vill vinna =)

Sandra

Vill gärna vara med :)

Kicki M

Hoppas hoppas hoppas :-D

Alina

oo nice jag är med!! :)

giulia

i hope !:D

LIFE BY Marielle

Vill verkligen vinna!

Ronja

Skulle gärna vilja vinna det :)

Emelie

Jag är jättegärna med och tävlar! :)

Emelie

Jag är jättegärna med och tävlar! :)

Sara

Jag är med!

Johanna

Kul med tävling : ) Yeyy!

Michaela

Jag vill tävla!

Lina

jag är lätt med och tävlar ;)

eleonor

Jag vill vara med:)

Amanda

ih, jag är gärna med och tävlar :D

kathrine

Jag vill vinna!

I'm in!

Angel Pearls

Härligt med tävling hos dej, så här i höstrusket - jag vill gärna vara med!!

CherryCheek

I'm in! :D

robin ^^

Jag är med :D