Pimpade klackar? Hiss eller Diss?


Azzaro Erchantment Sudede Boots, ca 14 000 kr på net-a-porter

Visst gillar jag glitter ,men jag gillar det i lagom dos, har jag kommit underfund med.
I Lördags hade jag min svarta paljettklänning och det blir nog ingen repris än på ett tag..gosh vad jag glittrade!
Något säger mig att jag inte skulle känna mig bekväm i pimpade kristall heels...även om det är en het trend just nu.
Dessa suede-boots ovan kommer från Azzaro och kostar ca 14 000 kr.

Vad säger du om Azzaro Erchntment Suede Boots,
eller pimpade klickar på det stora hela?

Hiss eller Diss?
39 kommentarer
delinda

gillar också glitter, men här säger jag nog diss ;)

Nathalie

Tack så mycket! =) Den är otroligt fin, ska nog köpa den när den kommer tillbaka i lager! Fin blogg du har =)

Dress Like a Princess

Ja det va verkligen kul på efterfesten! :) Hoppas du har en bra dag sötnos!

Hanne

Det blir nok diss, det kan bli for mye glitter;) Men i små doser kan det være fint!

Karin

beror på tillfället:p

Becca

nja,jag vet inte...

Angelica Norman

sisådär tyckte jag.. :)

nadja

hiss hiss himla fint

Nergårds-Emma

Det är snyggt, men ingenting för mig :-)

Angel

dizz för mig,när ska man hinna ha dom?tihi

A

Hej och tack =)

Önskar dig med en fin måndag =)

Jonna

lobely:)

Sussi

Hiss att se på men diss att använda!

Pernilla

Jag tycker dom var coola=)

Laura

Helt okej, men inget måste med en massa glitter.. Och så vill man kanske att hela ens outfit inte är ett enda glitter utan att det är vissa detaljer som står ut :D

emelie

HISS :D

Bettan

HISS:)

Matilda

Hiss, jätte snyggt =)

Alexandra

Absolut en hiss! :)

teddy

Diss måste jag säga. Blir allt för mycket faktiskt.

Ser billigt ut i längden.

tole

dom var snygga, absolut! inte för mycket heller, till en enkel svat klänning eller så

Jessie

Jag måste säga diss!

det är för mycket

isabelle

dom var faktiskt riktigt grymma :)

Josefine

Absolut en hiss enligt mig :)Super snygga till rätt tillfälle och outfit

Lenita

Rätt balla :)

Sanna

Riktigt snyggt modell!

Aho

Dom skulle se okej ut till en svart klänning, men dom är inte värda pengarna enligt mig :)

leone

jag älskar det. till en party outfit, eller bara som dekoration hemma

carro

hiss! ursnygga tycker jag. :)

Malin

Diss, haha.

Zarah

snygga! :)

Natta

läckra!

frida

fan va snygga

Louise

Läckra! helt klart en hiss!



Puss!

Lisa

Hiss :D

Josefine

Jag gillar glitter jätte mycket men här säger jag nog ändå DISS :) Inte min stil!

Your dream Closet -,

Helt klart en hioss :) Jag älskar dom ochhar varit inne måga gåger på et-A-portet oh skymtat dom. Snyggt när klaken utmärker sig sådär.

bellisima.webblogg.se

hiss helt klart!:)

Ewa

Diss...