Ny tävling! Vinn del av Goodiebag från Paris,Kate & I!


Du kan vinna:
Nagellack i nyansen Maria,MakeUpStore
 Healing Color Care,Lanza
Smalt Guldskärp


Tänkte vi måste ha en ny tävling här,det är ju lördag och allt!
Lovade ju att kika över om jag kunde lotta ut något till er från goodiebagen jag fick på presslunchen för Paris,Kate & I tidigare i veckan.
Självklart kan jag det!

Du kan nu vara med och tävla om ett snyggt beige nagellack från MakeUpStore, en vårdande "leave-in" pårodukt för håret från Lanza samt ett smalt snyygt guldskärp!

En lycklig vinnare kammar hem alla tre produkterna!

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut,max EN kommentar per tävlande och tävlings-inlägg!

Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Vinnaren lottas fram när tävlingen är avslutad.
Tävlingen avslutas Tisdag den 28/10 kl 23.59

Lycka till!♥
159 kommentarer
Alicia

ja vvist är hon=), fast jag precis fått taen liten dust med henne då hon verkligen gillar att bitas!:P

Pernilla

jag är med!

Malin Vu

Jag är klart med! :D

Tessi

ja är med! =)

Sassy

Kul med ännu en tävling!

Klart jag vill vinna!

kram

teela

jag är med :)

Cecilia

Åh Waow!! Jag vill definitivt vara med!

Sara

Jag är med!

behöver skärp :)



Vad många tävlingar du har! :D

Cicci

Klart man vill vara med och tävla :)!

Karin

jag jag:)

Angel

Härlig tävling

Anja

Frågestund i min blogg just nu! Ställ gärna en fråga, jag ska försöka svara på - ALLT! Puss och kram.

Jennie

Någon gång måste väl turen vara på min sida med ;) jag vill vara med! kram

anneli

Jag är absolut med! Make me a winner :)

Lizelott

Skulle bli så glad om jag vann, klart jag är med. Hoppas på tur nu. Kram

Flicka

Det är klar att jag vill vara med!

Ann-Louise

jag är med! :)

Madde

jag är med i tävlingen! :)

fröken s

det samma.

Helena

Underbara örhängen i inlägget under.

Önskar dig en härlig lördag.

Sandra

Im in ;)

Marika

Jag är med i tävlingen =)

Emma

Klart man vill vara med och tävla!



[email protected]

misslindholm.blogg.se

Emma

Klart man vill vara med och tävla!



[email protected]

misslindholm.blogg.se

Sara

taack! åh tänkte också gå på deras premiär med missa den, fan! ;)

så jag är med...

Lojs

Joo, visst vore det kul om hon vann.. men om det blir som vanligt så kommer ju även hon att bli en riktig B-kändis, så jag hoppas på att Alice kommer tvåa :P



Yeey, ny tävling! Jag är med! :)

Hanne

Jeg er med:)

Bim HD

Jag är med, drömmer vidare... bönar inte och ber ;)

Må så grankott...

Nettan

Jag är me...!!

Ska ju ut på party ikväll..hoppas på en kul kväll och hoppas på tur här!!



Kram Nettan i Hälsingland.

JOANNA

sv: hehe;) vad gör du söt?

Lisa

svar: tack! :D

Elisabeth

Jag tar väl chansen en gång till och är med i tävlingen:) Ha en trevlig lördag!

Katja

Tack!

Jag vill vinna!

Katja

candygal.blogg.se

cat[email protected]

Anonym

Jag har en dagens fråga, om rökning.

Skulle vara jättesnällt ifall du skulle kunna kommentera! :)

Ha en bra dag!

Julia

Jag är också med och tävlar!:D

Cassandra

Åh jag är självklat med och tävlar. En perfekt sen-födelsedagspresent och med ett hopp om att jag någongång ska vinna :D



Kram

Li

Jag är med och tävlar!



Ha en bra kväll!



Kram

jessy

Jag är med :D

jessy

sv: åh tack :)

Lizelott

Sv: Tack!!!

Anna j.

Jag är med :3

Julia

Det hade jag ju inte tackat nej till, I'm in!





Sista dagen för att anmäla sig till utlottningen av en header designad av mig på dina egna vilkor. Check it out:

http://jsomijulia.blogg.se/2008/october/lotta-ut-en-header.html

JENNA

:D I LOVE LANZA! :D

IM IN BABBY!

jenny

Jag är med :)

Johanna på SHOEBOX

Såklart jag är med på det här :)

Rebecka

Åh, jag är med! Bästa tävligen ever!! :D Vill så gärna ha det guldskärpet och nagellacket. Helt min stil.

Liene

sv: Tack så mycket:) Hoppas att du med får en fin helg.

Jga trodde ändå att hon skulle hänga lös, fast Sepideh var lite sämre.



Skulle man skriva om tävlingen på sin blogg?

Jag är med iaf:D

Ellen

Hehe lilla jag är med i tävlingen nu :) fin blogg föressten!

Wysteriia

I'm in ;)

› K a т т a

Naw, tack! :D



När jag ändå är här så kan jag väl säga.. Jag är med

Rebeccah

jag är med :)

Jessica

Japp jag vill också vara med :)

sara

jag är med :) vore kul att vinna det och speciellt leave in hårprodukten eftersom jag funderade på att leta efter nåt liknande men inte hittat nåt som passar. kanske detta ? hii. håller alla fingrar och tår;)

marita

oj.vilken lyx tävling,är med.

bella.l

gud vad jag vill vinna detta..

Sabina

Jag är med :)

AmandaM

jag är med :)

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar

nina

Jag är med.. provar lyckan igen :)

Jenny Sellsve

Jag är med!:D

Rebecca ♥

jag är med :)

Ingela

Jennifer

Såklart är man med ! :)

Lain

Underbart, är gärna med :)

Carola

Jag är oxå med!!!

JOSEFIN

Va jag var ochså där, men här i Skellefteå! Vi fick ett läppsyl en fickspegel, och en påse av nått slag, Jag säger en sak,, Hejja Skellefteå, NOT. Vart så himla besviken efter att ha länkta i 2 veckor och nu när ja ser vad andra fick blir jag bara surare, Men nu vill jag bli lite glad igen och hoppas på att vinna dethär stället :) Skulle vara superroligt ju :)

Så, självklart är jag med:)

Olivia

Jag är med!! :D

emma

man är klart med o tävlar

Liene

Glömde min e-mail förresten:)

Jenny

Jag är med! åååh, hoppas man blir en lycklig vinnare :D

janne

jag är med.

fia

Jag är med och tävlar denna gången med .

Emma

Jag vill vara med! Jag hoppas verkligen att jag vinner, då jag verkligen gillar priset!

Juicy

Jag är med :)

Himeko

Trevliga priser som vanligt. ^_^

Jag är med.

Louise

Jag är helt klart med! :D

Cross my fingers!



Puss!

Jennie

Hej jag vill vinna =) håller tummarna dag och natt!

AMINA

Jeg er med! :)

isabellatsang

jag vill jätte gärna vara med !



kolla in min tävling också.. man kan vinna att få ett porträtt ritat till sig

Alison

Kul med tävling. Fina priser. Det vill jag verkligen vinna. Hoppas jag vinner. Det gör jag aldrig..

Pernilla

I´m in=)

Elin Thor

Nu är jag med =) Håller tummarna!

Emma

Im in! Någon gång ska man väl vinna något? :D

MATILDA - OktoberTösen

Jag är med! =D

Johanna

Jag är absolut med!



[email protected]

Emma

wow wow vill absolut vara med i den här utlottningen :)

Nina

Åh vill vinna =)



Ha en fin söndag.

Carola L

Hoppas på vinst!

Nanna

Jag är med och tävlar!

getpalmd

Jag är med :-)

Mimmi

Jag är med! :)

Lisa Walker

Lisa Walker

oj, det råkade bli en tom kommentar :P Jag vill iaf vara med och tävla :)

Angelica

Jag är med ! :)



Och krya på dig :)

finaste

Jag e med =)

Clara Sjögren ♥

Jag är med :D

Freja

Vilken härlig tävling!

Är gärna med! :)

Håller tummarna

Kram!

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Therese

Jag är med och tävlar! Mina naglar behöver lite glamour ;-) Trevlig dag!

Josefine

Jag säger som Meredith i Greys Anatomy

- Pick me, choose me, love me :)



I want this so bad! Vore helt perfekt :) Kram Josefine

Cristel

jag vill jättegärna vinna! :D

i looove it!



puss & kram från Cristel

cristel[email protected]

Lisa

Jag är med och tävlar!! Håller tummarna!!

Fanny

Jag vill vara md =)

Jessica

Jag skulle jätte gärna vilja vara med!

Monika - Tävlingsblogg.

Yeyy, en till tävling hos dig! :D

Denna gången måste jag bara vinna!

Här är min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/vinn-del-av-goodiebag-fran-pariskate-i.html#comment



Ha det fint!

nadja

jag är med hoppas jag vinner denna gång håller tummarna

Fia Holmström

Jag är med och tävlar! :)

Linda

Yepps jag är verkligen med,avgudar ju nagellack o ngng gång måste jag ju vinna ett,hehe.

Kramar tjejen som aldrig ger upp=)



leopardia

det där smala guldskärpet blev jag verkligen sugen på, det jag har är säkert från 70talet och helt sönderskavt! och det här betyder att jag är med :)

fast linda här ovan kan ju få nagellacket om det är så ;)

Camilla

Klart jag är med :)

CherryCheek

Perfekt liten goodiebag! Jag är självklart med & tävlar! :D

emma

roligt roligt! är med såklart:)

Cecilia

Självklart är man med!

Lotta

Jag är med

Kristin

Jag är med! ^^

Vero

Vill gärna vara med och tävla här. Har länkat på min sida.

Josefin

Jag är med och tävlar :D





namn: Josefin

bloggadress: http://josefiinn.blogg.se/

mejl: [email protected]

giulia

giulia

haah oj en tom :p..

jag vill vara med :D

Saga

Jag vill bli den lyckliga vinnaren :)

REBECCA.S

Jag är med !

Elizabeth

Tror jag ska testa min tur igen =)

sofia

PICK ME!!!!!! Ha en bra kväll!

ejmis

Jag är med =)

Therese

Vill självklart vara med och tävla ;)

Åsa.S

Klart jag är med o tävlar!! =)

Maria J

Självklart är jag med o tävlar! Hoppas, hoppas...

Caroline Werne

Fin blogg :)

Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

Martina

oj vilken kanon tävling, belvb så glad när jag fann denna. därför är jag absolut med och deltar.

Säger lycka till nu till mig själv :D

Samsonite

Jag vill vinna!

sara

hej, jag vill vara med!

Alexandra

Härliga priser, är aboslut med :D

Tiara

Då chansar jag väl i denna

tävling istället. =D



Kram!

Elin Thor

Jag är med :)

Smilla

jag är gärna med i utlottningen!

Anna

jag är med och tävlar!

[email protected]



kram

hedwig

jag är också med & tävlar :)

LillaBoo

Jag är gärna med :) man kan ju alltid hoppas ;)

Amanda

Jag är gärna med och tävlar, och jag håller tummarna nu! :)

Cecilia

Jag är gärna med och tävlar :)

SHORTY

jag är med och tävlar =)



användarnamn + lösen: shorty

Caroline Elisabeth

Ännu en tävling hos din Hannah, kul! :) Söta priser också. Jag vill absolut vara med och tävla och hoppas denna gången på vinst hehe. Kram på dig!

Ebba

Åh, jag är med! Jag är nämnligen riktigt, riktigt kär i det där nagellacket! :D

Martina

Jag är med!

Frida

Jag vill vara med :)

Lotta

Jag vill gärna vara med och tävla!



Länkar givetvis i min blogg:

http://deliquate.blogg.se/manekineko/2008/october/del-av-goodiebag-fran-pariskate-i.html

Michelle

Jag är gärna me =)



http://michellex.blogg.se/2008/october/tavling-6.html

Michaela

Jag vill tävla!

Lina

jag är lätt med och tävlar ;)

eleonor

Jag vill vara med! :)

Amanda

jag är gärna med i tävlingen (:

kathrine

Jag vill vara med och tävla! :)

Angel Pearls

Ja, visst är det fiffigt med en snygg, pärlig senilsnodd till glasögonen!! Tävlingen vill jag gärna vara med på!! //Kram

siri

självklart är jag med!

min mail är: [email protected]

Emilie

Jag är med och tävlar! :)

Emma

Ja Jag är med:)

Naklack får man inte för mkt av:)

robin ^^

Jag är med :D

Ugg Boots

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.