Ny tävling! Pink is The Link!


Du är med och tävlar om:
Minilack från Mavala, i nyansen Riga, 39 kr på bla. Accessora.
Underbart "Pink is The Link-Kit" från Essie som innehåller ett full-size lack i nyansen "Pink is The Link", en mini av Sensitivity Base Coat och en rosa mini Crysal File.
179 kr på Blush.


Oktober har varit en "rosa månad"och den är inte riktigt slut...än!
Igår var det Rosa Bandet Gala och idag drar jag igång min nya tävling som heter Pink is The Link !

Du kan vinna:
1.a Pris: Ett underbart "Pink is The Link-Kit" från Essie
Värde 179 kr
Vill du köpa ett eget Kit? Du hittar det hos Blush.
(En del av varje sålt kit går till organisationen Living beyond breast cancer)

2.a Pris: Ett fint minilack från Mavala i ljusrosa nyansen Riga
Värde 39 kr
(För varje sålt Mavala minilack i nyanserna Rose,Riga och W under Oktober så går 4 kr till Cancerfonden)
Vill du köpa egna minilack? Du hittar dem på bla. Kicks och Accessora.


FÖR ATT VARA MED OCH TÄVLA SÅ LÄMNAR DU EN KOMMENTAR UNDER DETTA INLÄGG.
Tex. "jag är med,"Jag vill tävla".
Glöm inte namn, mejl eller bloggadress!
ALLA kan deltaga,med eller utan blogg!
Har du en egen blogg får du gärna länka från din blogg och låna bild,men det är inget krav!
Tävlingen kommer publiceras flera gånger innan den avslutas.
EN kommentar per tävlingsinlägg och person är vad som räknas!
Vinnaren LOTTAS fram.
Tävlingen avslutas Söndag den 2/11 kl 23.59

Lycka till!♥
164 kommentarer
Pernilla

Jag är med=D

Jack

jag är med :P Kan ge det till flickvännen :D

Angel

kul,jag är med.Härligt att fylla år en rosa månad =) åh nej va tråkigt med din kamera :(

Carola Lind

Klart att jag är med!

Evelina

Vad kul att du har tävlingar så ofta :) Självklart vill jag vara med :)[email protected]

Jessica

Jag är med som vanligt :)

Frida

Åhh jag vill jätte gärna vara med!! :D

Sandra

Im in! Kul med tävlingarna :)

AmandaM

jag är meed :D

Nettan

Är såklart med! :)

Lisa

Åh, jag är jättegärna med och tävlar! Det är ett så bra iniativ det här med en rosa månad, härligt att du hakar på! Det är sådant som behövs i kampen mot cancer. Ha en fortsatt trevlig kväll och tack för en bra blogg. Kram

emmy

jag är gärna med & tävlar =)

kul att nyansen hette riga, jag ska nämligen dit imorn! =)

KRAM.

charlina

sv: tack :)

ha en trevlig kväll !

C h a r l o t t a

Tack så mycket! :D



Är jättegärna med och tävlar! :D

Kram

Sandra

SV; Jaa, jag kan tänka mig det. Men jag ä för snål för å köpa sånna ;)Rolig tävling, Ja ä absolut med :D

REBECCA.S

Jag är med :)

Inga

Jag är med och tävlar.

C a m i l l a

Jag är gärna med i din tävling! =)

Kram och hoppas på tur.

Ha en fin kväll!

rebecca

hejhej, jag vill vara med och tävla:D älskar rosa!

Malin

Jag är med och tävlar

maria

Oh, nagelprylar!1 Jag e med!

Nina

Åh ännu en kul tävling! Så klart att jag är med =)

Linda

Sv. Ja, det är skönt att vara lite långledig. =) Jag vill vara med och tävla. ;) kramar

Hang

Jag vill ju vinna! :)

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar! =)

Linda

åhhhh jag är med!!!!!

Ja renovering är kul!Spana in det nya golvet vi köpt!

Jenny

Jag är gärna med och tävlar! :D

ejmis

Jag är med =)

Amina

Jeg er med!

Sandra

Im in:)

Emelinda's blogg

Jag vill vara med :)

Louise

Jag är med =)

[email protected]

Adress fås på begäran

Sufie

Men gud vad söt blogg!

Ha en toppenkväll!

/Sufie <3

Pinky

sv. ooh, tack så mkt! Kollar direkt! =D

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har även länkat i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2008/october/nagellack-1.html

Carola W

Jag vill oxå tävla;)

SARA

Tack! :) Ja det var mysigt med kofta och uggs idag när det var så kallt!! :) Haft en bra dag? :)

Tiara

Rosa är min favoritfärg, så

jag är med i din tävling!



Kram!

Karin

jag är med:)

Sweetheart

Im in! :)

finaste

jag är meeeeeeed =)

Anonym

i'm in!

Therese

Jag är naturligtvis med och tävlar!

Kristin

I'm in! :)

2anewlife

Hej Hanna!



Självklart vill jag vara med och tävla. ÄLSKAR rosa!



Kramar

2anewlife

Hej Hanna!



Självklart vill jag vara med och tävla. ÄLSKAR rosa!



Kramar

Johanna

Jag är med! Älskar nagellack. :)

kram!

Lene-Therese

Lene-Therese

Ojsan, tryckte på knappen! Förlåt! Skulle ju skriva att jag hemst gärna vill vara med och tävla! :)

vickan

jag är med och tävlar! :)

Dress Like a Princess

Ja eller hur, de känns som man blir utmanad hela tiden hehe jag kände att jag var tvungen att ta tag i den :) Väntar på dina 7 sanningar :) hehe. kram

robin ^^

åh vad söta :D jag är med! :D

sara

hej, jag vill vara med och tävla!

Bea

Jag är med =)

Jennie

Vad roligt det är med dina tävlingar! Självklart vill jag vara med även i denna :) kram

marita

jag är med.

bella.l

vill vinna.

CAMILLA

jag är med :)

Monika - Tävlingsblogg.

Hejhej! :D



Du har ju tävlingar typ varje vecka! Med fina vinster varje gång. Och det är klart att jag är med här också.



Här är min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/pink-is-the-link.html#comment

janne

är alltid med.

nadja

oj du har många tävlingar :)jag är med =)

yasmine

tack söt vad gör du idag?

jag vill vara med och tävla krams

Hanna

Åh vad roligt med ene tävling. Jag vill sålart vara med =)

Tove

Klart jag är med och tävlar..jätteroligt...

ha en skön kväll..

kram Tove

Sanna

Jag är med :)

micki

Såklart man är med! :D

Cecilia

Självklart är man med!

Håller tummarna :)

freja

Jag är med ! :)

Håller tummarna

Kram

Anonym

Vinter finns ju inte i sthlm (inge illa menat) :D men vintern här är underbar. fast smaken är som baken :D

anna

Yes yes, jag är med!

sandra

jag är med

Frida

Jag är med! :)

Irena

Tävling :D:D:!!!, I'n IN let me Winn ;)

Jenny

Jag är med och tävlar :)

Jennifer

Vad kul att du gillar dem tack så mycket:D!



Jag är med och tävlar såklart!!

isabell

Jag är jätte gärna med och tävlar!

Isabell[email protected]

Emma

Klart jag är med i din tävling, gillar dina tävlingar de e så enkla!

Lene

Åhh klart jag är med.. Mina naglar blir alltid hemska under hösten:(

ISA

I'm in!:)

Sara

Jag är med!

lovisa nvs

jag är med:D

Nettan

Klart jag e med...



Kram Nettan i Hälsingland.

Josefine

Det är så roligt med dina blogg tävlingar :) Jag brukar dock alltid ha otur men bara spänningen är ju härlig, hihi :) Kram

Jennifer

Jag är med såklart :D

nadja

Taack, min kväll har varit okej,, jobbat bara =)

Din då??



Och så klart är jag också med och t'vla!! Kraaam

michaela

sv: tack så mkt! :D

Anonitota

Jag vill såklart vara med och tävla!

N a t h a l i t a

Jag är med & tävlar =)

Anonym

hihi jaao, det är gott :D

Azra

SV: tackar, vad söt du är :) Hoppas du får en fin onsdagkväll <3

emma

jag e gärna med o tävlar

Azra

Jag är med och tävlar. Såg inte att det var en tävling :)

Li

Jag är gärna med och tävlar:)! Bra att du tar sådana här iniativ som stödjer viktiga saker!



Sov gott!



Kram

linda

svar: haha ja den är härlig!

Sara

Jag är med :) kram

Sara

sv: och ja detsamma. ha en bra dag !:) kram

JOSEFIN

åhh jag som är nagelbitare älskar sånthät, för att när jag tar på mig det biter jag inte :D så skulle göra mig en stor tjäns om jag vann ;)

Jenny

hihi detsamma!:)

jag är väldigt gärna med och tävlar!:D

Cecilia

Jag vill vara med!

CherryCheek

Urläckra! Jag är med! :D

Lotta

Vill så klart vara med men får lite dåligt samvete när jag vet att du handskriver alla lotter, fast Elliot måste ju få ett stort "bollhav"

Sandra D

Jag är med :)

[email protected]

Tess

jag är med och tävlar! :)

Angelica L

Jag är med :D

Anna

Vill oxå vara med!



Tack för chansen!



annalundqvist@hotmail.com

Tessi

Jag är med! =)

Sassy

Jag vill vinna!



Hoppas du sov gott under dina 5 timmar:)

krma

Sabina

Jag är med :)

Emma

jag är gärna med och tävlar :)

Lotta

Är med och hoppas på tur...

Maja

Jag vill vara med!!!

Anna

Väldig piffigt nagellack, ett sånt skulle jag gärna vilja vinna.

Lizelott

Jag är med och tävlar, vilken underbar tävling. Jag är i stort behov av några nya nagelack. Nu hoppas jag på tur och håller tummarna. Kram



Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/october/pink-kit.html

Claudia

Jag vill vara med och tävla! :)

Nanna

Jag är med!

Sanna

JAG ÄR MED!

Amanda

oh, jag är självklart med (:

Lina

tjäääna jag är lätt med och tävlar ;)

ha en bra dag kram lina

Fanny

Jag vill var med i tävlingen:D

Josse

Åh rosa!

Jag är helt klart med och tävlar. Wie

Eva-Marie

hej! jag är med!=)

Linda

Jag är med =)

Håller tummarna för mig

Ulrika

kul med tävling, jag är med :)

Flicka

Jaaa,jag är med1

Susanne

Jag är med och hoppas på tur!

Maria

jag är med! :)

emelie

Jag är med :)

Sandra

Jag är med=) jag har även länkat till din sida =)

Martina

Klart jag vill tävla!

Frida

Jag är med och tävlar! :)

Amanda

Jag vill jättegärna vinna! :D

Amanda

Jag är med och tävlar! :D

Lotta

Är gärna med igen.

Anonym

Är gärna med igen.

Michaela

Jag vill tävla!

Lindas krypin

Åh, jag vill vara med!

Linda

Ja är med o provar lyckan:) Pink is the shit..:)

hedwig

jag är gärna med.

Anna j.

Jag är med :3

Sandra Nordin

Jag är med, jag är med! :D

Isabell

Ååh rosa är inte dumt, jag är med i tävlingen! :D

Olivia

Jag är med! :D

Caroline

Självklart vill jag vara med o tävla. hoppas, hoppas

Lisa

Jag är med!

Anonym

Jag är med!

Jenni

Jag är med!

Roxanna

Åh, jag är med och tävlar :D

Smilla

Självklart vill jag vaara med i utlottningen!

Elin

vilka fina nagellack :) perfekta om man vill lysa upp en trist höstdag!

Carro

Åhhh me like! jag vill vara med :) ha en bra dag!!!

isabella

jag vill vara med!

giulia

heejsan

jag vill vara med som vanligt hahaha

tills jag får turen ! :D

Rebeccah

jag är med :)

jasna

jag är med :)



din blogg har jag aldrig sett förut, men är någon jag verkligen kommer följa i framtiden. KUL

Cornelia

Jag vill vara med och tävla!!

Himeko

Fin tävling igen. ^_^

Jag är gärna med.

Eva

Think Pink -Otroligt vad mycket tävlingar du har!! Jag vill gärna vara med..den här gången också! Fin helg// Eva

Caroline Elisabeth

Du har lagt upp en ny tävling såg jag. Vill absolut vara med och testa min lycka i denna tävlingen också hehe.



Skulle vara jätte kul att få ro om sig och måla naglarna i snyggt rosa hehe. Kram på dig!

Mickan

Jag vill såklart vara med och tävla! :)

erika

jag vill vinna!

erika

hoppas på vinnst

Saga

Jag är med i tävlingen! :D

Annika

Jag är med o tävlar. Vinner jag blir det julklpppar till min dotter.Hon älskar rosa. Och rosa har ju nu fått en annan status än "tönt" med rosa bandet etc - jättebra.