My Posh Little Yoda!



Idag tog jag med mig killarna och gick på Star Wars:Clone Wars som vi inte hunnit se.
Kul för en gångs skull med en film båda grabbarna gillade!

Elliott heter Jordan i tredje namn och när han var liten trodde han att han hette Yoda, som den lille gremlins-liknande gröna saken i Star Wars på vänstra bilden ovan..super cute)!

När jag skulle bära in kassarna hemma vid porten så fick Elliott äran att bära min Mulberry East West Bayswater.
Visst ser han ut som han inte gjort något annat i sitt liv än att bära runt på väskor i 6000-kronors klassen?:-)

Vilken film såg du senast på bio?
73 kommentarer
Melina

snygg han var med din mulberry ;)

sara

Tack detsamma. =)

My - miljöbloggen

Hejhej läs gärna mitt senaste inlägg, inlägget som kommer göra endel modenissar arga på mig. Dont care! Ha det bra

Anonym

BLI MEDLEM, SAMLA IHOP POÄNG FÖR ATT SEDAN FÅ HEM ETT PRESENTKORT HEMSKICKAT PÅ KLÄDER FRÅN GINA TRICOT/H&M.



BLI MEDLEM VIA DENNA LÄNK SÅ FÅR DU 50 POÄNG SOM STARTPOÄNG ! http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35411

Karin

Patrik 1,5 förra söndagen:)

Matilda

tack så mkt fina du =)

T r e t t i o n i o

tack så mkt... eller haha får ge credd till min brorsa som tagit den.. ;]

Dress Like a Princess

vad kul att du är med gumman :)

ååh vad söt han är med väskan på armen! Kram

Michelle

sv. oh tack dt gick bra på körningen :)



Senaste filmen var High School Musival 3, men jag ska försöka se Madagskar 2 nu i veckan :)

Carro

Vilka söta pojkar :)

Erica:)

Desamma du:) Jättefin blogg!

Kramar

Sandra

Haha, söta :)

Malin

Sv: ja, det var helt underbart där :) !

Gabi

Kommer inte ihåg vilken film jag såg senast, men vi försökte se Arn i fredags, men det fanns inga platser kvr, så vi gör ett nytt försök till helgen.

Sonen är fullkomligt bedårande!



Kram

Cassandra

Snygg väska! Jag och två kompisar såg High School Musical 3 igår på bio, den var jättebra! :)

yasmine

ja. vad görs idag då? kram

e m m a

- ha ha ne va gulligt :)

Anonym

Tack :) Fin blogg du har förresten :) Jag älskar rosa :)

Emelie

Tack :)Fin blogg du har förresten :) Jag älskar rosa :)

Joella

sv: näe usch vad jobbigt :/

Sandra

Vad tycker ni om låten It Must Have Been Love ?

lyssna och kommentera i min blogg.

http://sandratjulins.blogg.se

puss.

Seyran

Sv: Ja, det har jag faktiskt. Hur har din varit?

Linda

SV: Hoppas du fick en godmorgon :) Nu säger jag gokväll tillbaka till dig ;)

Linda

hehe sikken sötunge,jaaa eller hur var motiveringen fin!!!!

Jennie

söta bilder :)

Ha en fin kväll nu :)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Jag såg Wall-E, tror jag det var. :)

Veronica

Tack! Ja den är det, skönt att den inte kostar 2000:- bara... :D Trevlig kväll! Fin blogg förresten! :)

Jess

Jag ser nästan aldrig på bio.. Tv heller för den delen :/ Lite trist, man borde gå på bio oftare, himla mysigt när man väl gör det faktiskt.



Svar: Tack så mkt, glad jag blir :D

Saromosh

Jag såg High School Musical 3, den var kass.



Sv: ja chailatte, helt underbart gott, fast jag är en sån mes och är livrädd för fett och kolhydrater så jag dissar oftast den framför starkt kaffe eller allra helst espresso <3

melissa

sv: jaa :)

Marie

så gullig med väskan!! SATC - filmen såg jag senast på bio :)

Lily

haha, gullunge! Shit var ju toklänge sen jag var på bio. Tror dock det var "Super Sugen!" Usch vad jag INTE gillade den filmen. haha. MEn grabbarna jag var å såg den med älskade den...förstår inte varför =P

CityGirl

Hihi ja jag hade inte klarat av att vara utan mina Friis tofflor. Jag är glad att jag fick tag på ett par 36or. Synd de inte fanns i 35 för då hade de suttit perfekt. men man kan ju inte få allt =)

F R i D A

Ja, den låten är grym! =)

Felicia.

svar på kommentar: tack! vad glad jag blir :)

- ● Rebecca ● -

Tack så mycket!



Ha en fin kväll.

Tiara

Söta grabbar!



Ha det gott

Angel

Get smart senaste,ha en fin kväll gumman =)

Ellen

hahaha yoda, nu skrattade jag allt! ;P



Patrik 1,5 tillsammans med kära mamma.

Karolin

Tack vad go du är. Det ska jag inte försöka göra heller, men innerst inne så tar man ju åt sig. Tack tack tack och du riktigt söt liten kille=). Kramar

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi ja den passar honom :D

Michelle

hahah! mmm han e underbart söt! ;)



Sista filmen jag såg va rallybrudar o den va skitbra! =)

Kramar

Sara :)

Taack :) Ja det är väldigt härligt :)

Jag såg senast mamma mia , har du sett den ? :)

Bara en fråga , står det om dig i tidningen idag ? om att du har canser lr blandar jag in dig med någon annan ? :S

BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Jag såg Eagle Eye, den var sådär.

Anonym

Detsamma =)

Rano

Jo precis , jag har alltid trott de flesta stämmer men nu har jag läst flera gånger att många stämmer inte..

Rebecka

Åh, söt han är. :)

Väskan är jättesnygg, by the way.

Senast såg jag Arn - Riket vid vägens slut på bio, och det var på premiärdagen 22 augusti. Men ska snart gå på bio igen, vet inte vilken film, men den 21 november ska jag se premiären av Twilight :D En vampyrkärlekssaga. Har läst alla böckerna ( de har typ 800 sidor var, fyra böcker) och böckerna takes my breath away. Så underbar historia. Hoppas filmen lever upp till boken.

jenny

sv: tack desamma !



hmm senaste filmen jag såg på bio..jag minns inte, det var nån thriller iaf :P

sara

ja det är jättekul=)

har du nått favo smink märke??

LIFE BY Marielle

SATC var nog den senaste filmen jag såg på bio.. ett tecken på att jag borde gå på bio oftare kanske? ;p

HANNA

höhö:)

det var tusen år sen jag var på bio! :O

Carola Lind

Jag såg Mamma Mia sist på bio - det blir inte bio så ofta för min del faktiskt.



Lexie

tack så mycket :D

senaste biofilmen var Patrik 1,5 :D

Lotta

Haha, ja jag håller med :p

sofia

sv: jotack den har väl varit kort. din då?

choolst

visst gör det det hehe ;)

såg senast Rallybrudar för en timme sen

var asbra hehe :)

Sara

Sv. Vi ska till Hurghada =D

freja

Jo min måndag har varit ganska bra faktiskt :)

Din med hoppas jag :)

Och snart blir den bättre, när man fårse lite snyggingar i PrisonBreak :P

Btw, såg SexAndTheCity filmen på bio senast :D

Sabina

Fin blogg!

bella

jasså, var den bra?

jag var senast på patrik 1,5 med mina tjejkompisar. otroligt rolig och bra film! :D

idah

mm jag älskar stockholm :)

Rickard

ny design titta :)

Mariella

hihi ja visst är hon lilla hårbollen!



har du djur? =)



Söt din son är med väskan, passar honom utmärkt hihi :D

F - [Färdigbakad Student]

Tack!:)



Såg Righteous kill senast.

Jonna

aw, vilken sötnos.

Fredrik *Frisören

cool!

Lina

haha gud vad söt ungen är med väskan:) hmm... måste ha varit Arn..? Länge sen iallafall

cammie

Så herlig han er med vesken! Sist jeg var på kino var sammen med ungene på lørdag, vi så Mamma Mø :o)

Nettan

Det kommer bli ett byte till Angelique :) Heter ju Jeanette ifrån början :)

Nergårds-Emma

Ha ha, så söt han är!

Jag såg Mamma Mia senast.

Malin Vu

Sv; Du borde kolla på Wall-E med Elliott. En väldigt söt film som jag tror han kommer uppskatta och tycka om, hihi. :)

Anette

Justja, vi har ju likadana väskor, både LVn o Mulberryn ;)



Jo Nikon kameran är riktigt bra. Förut hade vi en D40 och den var grym. D90n är bättre, men för mig hade D40n räckt. Dock har D90n mkt fler finesser, kan tex filma med den. Dock är den tyngre...

Stoffe

death race, urbra film