Favorit wife?


Desperate Housewives kl 21.00 Kanal 5

Längtar till jag får plocka fram B&J Cheesecake Brownie ur frysen, (en sådan burk brukar räcka i ca 1 vecka för mig;) och krypa upp i soffan med min rosa döskalle-filt.
Släcka ner, tända blockljuset och kika på Desperate Housewives.
Jag tar mig aldrig tid att titta på tv,men Tisdagar kl 21.00 är spikade heeela hösten.

Lovely med alla intriger på W L som får ens eget liv att verka som en kloster-skola!;)

Vilken hemmafru är din favorit?
Min är Gabrielle,förr var det Susan men nu är det absolut Gaby!
29 kommentarer
SANIBO

Kan fan itne välja! men det är susan och gaby som jag gillar bäst!

Wysteriia

Jag är så tråkig så jag har redan sett avsnitten :P haha. Susan är min favvo, gillar att hon är så klantig haha :)

Juicy

Min är Bree :) Fast jag vet inte riktigt varför, hon är ju ganska tråkig :P

LIFE BY Marielle

Gaby här med :)

felicia

gott med B&J ;)

Therese

Vad tycker du om aktiv dödsjälp? Läs gärna min blogg och säg din åsikt/tanke :)

emma

gillar alla utom dom två blonda. synd nog har jag ännu inte lärt mig namnen på någon förutom gaby och bree. :P

fast tycker verkligen bree är vacker! :)

Linnéa

Hihi en sån burk räcker max två dagar för mig :o Det är ju så gott!

Erika

Jag gillar också Gaby =)

Dilek Isabelle

åhh mysigt :) om 2 min gäller det ;)

Hanne

Min favoritt er nok Susan:) Med Gaby på en god 2. plass!

Petra

Jag gillar Susan!

Christin

Vad mumsigt det där låter :)

Clara

Inget får störa mig eller mitt Tv tittande på tisdagar mellan 21-22. Det är ju nästintill en dödssynd.

Desperata hemmafruar is the shit!



Min favorit är nog också Gaby, men det är nog lite för att hon alltid är så snygg ^^

delinda

sitter också med B&J framför DH, och Gaby är min favvo =)

Linda

Verkligen svårt... men jag tror.. vad heter hon nu igen... den blonda iaf :)

Rebecca

Susan är min favorit, förr var det Gaby.. Men nu har Susan kommit i kapp ;)



svar: Hehe ja det är kul :)

Maja

Min favorit är och kommer alltid att vara Susan!! Men jag älskar dom andra också för dom är så bra. :)

Nina

Gillar Bree =)



Ha en fin dag.

En Älskarinnas Bekännelser

Uh, svårt. Men måste nog säga Bree. Jag gillar det där neurotiska hos henne.

Andrea

gaby for sure :d Hon har så tuff stil

nadja

susan gillar jag mest =)

Frida

Bree! :) DH är bäst bäst bäst.

Kristina

Bree och Gabby

Ida

gaby,helt klart!

fia

ja måste nog h¨ålla med gaby är den jag gillar mest .

jessicafs

Den där serien är superbra =)

Kom gärna in och tävla om tre voodolls på min blogg :D

elin

Susan, helt klart. Bree ger mig rysningar ;)

Nergårds-Emma

Jag gillar allihop :-) Men själv är jag nog mest lik Susan!