Vilket China Glaze Lack vill Du Vinna?

Tänkte ni läsare skulle få rösta vilket av dessa lack från China Glaze ni helst skulle vilja vinna!
Kuligt va?
De två nyanser som får flest röster kommer jag sedan lotta ut!
Ni kan rösta till imorgon, Tisdag, kl 12.00.





Nr 1. China Glaze Nail Lacquer Liquid Leather
nr 2. China Glaze Nail Lacquer Seduce Me
Nr 3. China Glaze Nail Lacquer Rose Among Thoms
Nr 4. China Glaze Nail Lacquer Salsa

Vilket lack är DIN favorit?♥

Nu ska jag laga mat och bada trött femåring.
Förstår att många VÄNTAR spänt på VEM/VILKA som vinner i "Paris,Kate & I"- tävlingen, Barncancerfonden -tävlingarna samt "Pink Is The Link!"
Till imorgonkväll ska jag försöka få fram alla vinnare!  Ha en trevlig kväll nu allihopa!Kram!
75 kommentarer
AmandaM

min favoritfärg var Seduce Me :)

Emma

Seduce Me.. Supersnyggt!

Anna

Det svarta hade jag vart sugen på! :-)

Anonym

sv: tack så mycket!

vilken fin blogg du har=D

Ellinor

Nr 1. China Glaze Nail Lacquer Liquid Leather

Gillar jag mest, fastnade för den! Hihi.



Jag måste bara få skriva att du har en sjukt rolig blogg, den är jätte intressant att läsa och kika igenom. Väldigt snygg!

karro

nr. 2 var riktigt fin :)

Beth

Liquid Leather. Snygg namn, snygg färg, snyggt allt.

Sandra

Liquid Leather röstar jag på, såg jätteläcker ut!

M o l l y

Svar:

Tack detsamma! :D

Vad har du gjort idag?

rebecka

Nr 4. China Glaze Nail Lacquer Salsa

Tyckte jag bäst om. Skulle passa till de mesta!

Mariah N

Gillar lack nr 2,Seduce Me.

Cathrine

Seduce Me, syns jeg var stilig :D

Frida

Rosa!

Isa♥

sv: Håller med dig!=) Tror att vi kommer se tillbaka på den trenden och undra hur folk kunde gå omkring så:P haha.

Nr 2 tycker jag!

Kramis♥

Jack

Ha en trevlig kväll du med :)

Jessi

Snygga, jag gillar mest nr 2 :)

Cassandra

Svart!

Camilla

Nr 1

Emma

Nr 3. China Glaze Nail Lacquer Rose Among Thoms

Helt klart snyggast!

AMINA

Seduce Me

Cecilia K

Gah...Seduce me tack;)

Loo - veckansblogg?

vad tycks om min nya header !?!?



nr 2 :D

Emelie

Åh älskar nagellack ;D

sandra

Nr 3 <3



Någon som skulle kunna ge mig ett vettigt svar på min fråga?? LÄS BLOGGEN; http://sandratjulins.blogg.se

Liene

Nr 2, tycker den var värsta fin ju!:D

Emma

no 1 & 2 !

dreamdoll

NUmmer tvååå :D ps varför är allt så bakvänt när man ska skriva kommentar blir ju helt förvirrad :S

Lojs

Jag tycker nr 4 va finast... eller 3!

Bara för att det är måndag idag röstar jag på båda xD

(nr 4 om jag bara får en röst :P)

Olivia

Nr. 2 och Nr.3!! :D

Evelina

Jag skulle helt klart vilja vinna nr 2. China Glaze Nail Lacquer Seduce Me :)



Fin blogg du har!

Fredrik *Frisören

Härliga färger!

Karin

det första:) gillar mörkt nu!

Jenny

Nummer 1 & 3 :D

Jennifer på Fashioncut

Nummer tre självklart! :)

Sv: ja men det är ju inte bra för kläderna med parfym... Men vad gör man inte för att lukta gott? :)

Sari

China glaze helt klart, ursnyggt till mörka höst/vinterkläder!! På andra plats är ettan ;)

Hanne

Min favoritt er nr. 2, Seduce me

Alisa

Nr 3. China Glaze Nail Lacquer Rose Among Thoms den var nice =D

Marika

Nr 2 var riktigt nice ! =)

♥Blondiie♥

Nummer två och fyra var ju SJUKT snygga!!!!

jag älskar nagellack och har massa, detta mräket har jag dock aldrig testat...

just nu e jag sugen på ett metallicblått igen, saknar mitt gamla som är slut=(

va roligt att du tittade in på bloggen och sa hej =) hoppas då återkommer , jag kommer hit iaf=) ha en fin käll, kramis

Alexandra

Seduce me!

Alexandra

Seduce me!

Hanna Karlsson'

Nr 3. China Glaze Nail Lacquer Rose Among Thoms

Den färgen är finast tycker jag :)

Alexandra

Seduce me!

Himeko

Liquid Leather helt klart. ^_^

Shiromi

Wiiihoo! Jag går mot strömmen jag vill vinna Nr 4. China Glaze Nail Lacquer Salsa.

Louise

2an :)

♥ SimplyMalin

Nr 1. China Glaze Nail Lacquer Liquid Leather

nr 2. China Glaze Nail Lacquer Seduce Me



Hetast på naglarna for sure. ;D

Tina

Ååååå Nr 2 (China Glaze Nail Lacquer Seduce Me) va ju super snyggt!!!

Smilla

Jag skulle vilja vinna nr 4 Salsa.

Eva-Marie

Nummer två, den mörklila gillar jag skarpt! Seduce me:P

Robin ^^

Jag tror den svarta är nr 1, och om inte så tycker jag att den var snyggast :D

hanna

Tack =) du får ha en fin tisdag =)

Amanda

nr. 2 tyckter jag såg läckert ut (:

nina

nr 2 ser superfint ut!

Jennie

Svårt att välja där mellan nr 1 och 4.. men måste jag välja blir det fyran!:)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

nr 2 =)

Sara

nr2,Seduce Me :)

Tove

god kväll

ja visst är det trevligt med bio. i morgon ska vi på bio igen. fast nu uten barna. nu blir det bonds nya film.

ha en skön kväll!

kram tove

Regina

du har söta barn:)

Rebecca

Rebecca

jag tycker Seduce Me

Marie

sv; Visst är de , det kan typ ta nästan en månad innan den e fixad ju :(

Anna

Nä det är ju inte nån hit :)

Jessica

Kul med tävlingar :)

Jag tycker att nr 2 Seduce Me var riktigt snyggt, kan tänka mig att ett par naglar målade i den färgen blir snyggt i nattvimmlet :)

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll!

caroline

Taack!:) nr 2 var riktigt snyggt!

Tess

Nr. 2 givetvis! Skulle verkligen vilja ha ett sådant.

Patricia

nr 1 eller nr3 ;)

Susanne

Jag tänker rösta på nr 4 Salsa.

Hanna

Jag gillar seduce me.

nadja

jag skulle vilja vinna China Glaze Nail Lacquer Rose Among Thoms himla snyggt

Zäta

Seduce Me och Rose Among Thoms

jemma

nr två ..;) snyggt till höst/vintern..;) /jem







jem[email protected]

Sweetheart

Det lila! Seduce me?

Cornelia

Jag är med!

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/