The 18 of November 2008

Gör:Håller på att somna över min lilla rosa LG X110..
Ska göra: Somna i en..säng..kanske?
Har på mig: En svart tee från Junk Food, svarta leggings från H&M och min rosa Friis & Co Tofflor..hehe..always;)
Äter: Nej..joo..nej..
Dricker: Kranvatten för ovanlighetens skull..
Status: Ok men ganska trött status.....zzzz
Dagens Bästa: Att William hade sin flickvän här ikväll..naww..too cute!
Och...att jag gav bort mina Twilight-platser till Amanda!
Läs själva hur glad hon blev att få gå på världpremiären!Jätteskoj!:)
Dagens Sämsta: Jag hittar inte mina bikini's..någon som sett dem..hmm?
Dagens Bild:Jag har nu sålt mina paljettleggings..som ni ser på bilden såg jag inte speciellt glad ut i dem..tyvärr!

12 kommentarer
Maria J

Föresten, länkade på min blogg också! ;)

Emma

Synd på leggingsarna, men nu får de säkerligen sitta på någon som ser gladare ut i dem ;)

Frida

Funderar också på om det inte är bättre att somna i sängen än framför datorn (gäääsp!)...



Ang bikini får du ju en anledning att köpa en ny nu ;)

Petra

Vad snygg du är!!

delinda

sötast! hoppas du får en myskväll!

jenny

Godnatt =)

Jessica

Fast så tokigt satt dom inte, tvärtom, men trivs man inte så är det så. Kanske ses ikväll på Bevvan?

Lisa

svar: jag förstår det! :)



ska du på beverly hills premiären ikväll då?

Anonym

Petra & Delina: Taaaack raringar:)!



Jessica och Lisa: Jag har osat. ja till VR men jag tippar på att jag inte hinner till bevvan-premiären ikväll..tyvärr...tyvärr..den som lever få se! Hoppas ni får en kul kväll iaf:)!

Marie

godmorgon gumman!

jag är nog lika trött nu som du var igår när du skrev inlägget :)

ha en fin dag!

Zarah

rolig lista, kolla gärna in min blogg :)

Amanda

Hehe, vad kul att jag fick vara med på listan :)

Kram!